Stran 1 od 1

termostat

Objavljeno: Pe maj 25, 2007 4:29 pm
Napisal/-a blazp
torej, problem je sledeč:

cajger za temperaturo ni na sredini, ampak kaže bolj proti dnu, ko voziš narašča, ko pa stojiš pa začne padat. danes se mi je zgodilo, vrsta, sonce itd. vročina in naraste na ful ter se prižge lučka za temperaturo. ok, sem ustavil, počakal, potem pa spet kot ponavadi - kaže proti dnu, ko goniš narašča in potem ko stojiš na mestu pada.
da bi se ventilator vklopil, nisem opazil.

mogoče kdo ve, kje bi bil lahko problem? - termostat, ventilator, kak rele .... ?

senzor je lani poleti že šel in potem so avto na summitu dva tedna mutili. tako, da očitno servis ni bil dobro opravljen. ali obstaja kakšna garancija na servis?

lp!

Objavljeno: Pe maj 25, 2007 7:49 pm
Napisal/-a Majstor18
To malce nima smisla kvečjemu obratno, med vožnjo se temp spušča, v mirovanju pa segreva. ČE se med vožnjo ne greje pomeni da je termostat odprt, voda kroži čez hladilnik, vetee jo hlasi in s tem hladi motor, ampak če temperatura pada pod polovico recimo na 70 stopinj bi rekel da je termostat zaštekal v odprtem položaju, tako da se motor stalno hladi. med mirovanje pa voda kroži, veter NE piha skozenj, ter termostikalo ne vklaplja ventilatorja, še ena opcija :D je pa to da je crknil ventilator in termostat, tako da voda kroži, ko se segreje se termostikalo aktivira a ventilator ne dela. te 3 reči so ključne pri sistemu hlajenja :lol:

lp

Objavljeno: Pe maj 25, 2007 9:00 pm
Napisal/-a blazp
ja res je, ko se pelješ pada temperatura, raste, ko pospešuješ, a tudi na mestu pada.

to so mutili na summit avto v ljubljani in so rekli moji mati, ki je takrat še imela ta avto, da je šel cajger in da zdej tko pač kaže.

se pa spomnim, da se je po vožnji ventilator prižigal, zdaj sem pa opazil, da se sploh ne prižiga več.

jaz bom pogledal, če ventilator sploh dobiva napetost, potem bomo pa raziskovali naprej.

Objavljeno: Pe maj 25, 2007 10:05 pm
Napisal/-a Majstor18
Pazi ne, ventilator dobiva tok takrat ko se aktivira termostikalo,, pazi da se ne opečeš :lol: , drugače pa prvo poglej varovalko, mogoče je to, samo, termostat še vedno nebi smel dovolit da se motor v vožji ohlasi pod 80 stopinj, razen če je zaštekal.

lp

Objavljeno: So maj 26, 2007 1:32 am
Napisal/-a suhokranjec
sprobaj če je ventilator izpraven. Ne rabiš čakat na napetost. sam jo pripelji pa boš videl če ventilator dela.

Objavljeno: So maj 26, 2007 1:49 pm
Napisal/-a Tu_Nera
sošolco je v Bologni na laguni termostat crkno pri 35 stopinjah :twisted: :twisted: :evil:

Objavljeno: Po maj 28, 2007 12:54 pm
Napisal/-a blazp
torej, če prav zastopim - senzor za temperaturo, ki ti jo potem kaže na armaturki in termostat od ventilatorja sta čisto ločena?

ali je termostat na killerju?

Objavljeno: Po maj 28, 2007 1:18 pm
Napisal/-a joztom
Senzor temperature 1 deluje zvezno in kaže temperaturo na kazalcu v armaturi
Termostikalo vklaplja ventilator ko preseže voda določeno temperaturo
Termostat odpira pretok vode pri navedeni temperaturi in s tem skrbi za zadostno temperaturo pozimi in hitrejše segrevanje motorja
Senzor temperature 2 sodeluje z motornim računalnikom in določa višji štantgas in bogatejšo mešanico za hladen motor ali pri prevročem pošlje motor v varnostno delovanje (štantgas dvigne na 1100 obratov, npr v koloni)
Senzor temperature 3 tipa temperaturo zraka, ki vstopa v loputo in dodatno določa mešanico benz/zrak
Senzor temperature 4 tipa menjalnik pri avtomatskih menjalnikih.
Možne so tudi druge kombinacije pri drugih tipih ECU-jev za vžig.
Nobenega od senzorjev ne probavamo z brenerjem ali spajkalnikom.

Objavljeno: Po maj 28, 2007 1:52 pm
Napisal/-a xardas212
glej mem sem citroena xantio pa sn vzel vun ventilator pa menjo termostat konektori na ventilatori so oksidirali mal spuci konektore si vzemi dva kabla daš na akomulator pa na ventilator pa boš vijo če dela

Objavljeno: Po maj 28, 2007 3:10 pm
Napisal/-a blazp
:tomidelej:

hvala joztom za obrazložitev, mislil sem, da je to samo en modul!

torej je odpiranje/zapiranje pretoka vode zgolj mehansko in ločeno od vsega ostalega. kaj pa pumpa, deluje skoz?

xardas, bom poskusil! ali je termostat od ventilatorja na killerju ali kje?

Objavljeno: Po maj 28, 2007 5:59 pm
Napisal/-a blazp
ok! ventilator dela. mi ni bilo treba sploh nič razdirati in probavati, samo klimo sem imel vklopljeno. če pa klime ni, ne laufa sploh.

Objavljeno: Po maj 28, 2007 6:18 pm
Napisal/-a fičfirič
Potem je problem rešen? Poglej če rabi avto veliko časa da se ogreje na delovno temperaturo.Če rabi več kot par minut je zanič termostat.....

Objavljeno: Po maj 28, 2007 6:32 pm
Napisal/-a blazp
ne problem ni rešen, ker če nimaš klime prižgane, ventilator ne dela. gre pa zadeva zdajle na servis, upam, da bom imel jutri kaj časa, da se zmenim.