Stran 1 od 2
Problem na octaviji tdi
Objavljeno: Ne jun 03, 2007 8:25 pm
Napisal/-a mevden
torej, že par dni se pojavla na fotrovi octaviji 1998, tdi, prevoženih 155 000km, redno servisiran, 1 lastnik en problem. avto kr med vožno ugasne. enkrat mu je ugasnu pri 100km/h, sam pol se je takoj sam zagnal in je delu naprej. v sredo al četrtek je pa blo da mu je crknu pri počasni vožnji. kr ugasne. vendar je takrat tudi hotel užgati pa ni mogel. avto ni vžgal. čez pol ure proba še enkrat in takoj kresne. dans je blo pa spet, crkne mu na semaforju, več ne užge. počaka par minut in takoj kresne. prej se nobena lučka ne pojavi, sam tiste pač ko je kontakt, al pa ko crkne avto. kaj bi to lahko bilo?elektronika? naj povem da do sedaj v 9 letih ni še nič crknilo na motorju. mnenja?
Objavljeno: Ne jun 03, 2007 8:40 pm
Napisal/-a HOLLAND
Sigurno nekaj z elektroniko. Verjetno s to ki krmili črpalke in vbrizg goriva. Edino servis te bo rešu!
Objavljeno: Ne jun 03, 2007 8:50 pm
Napisal/-a mevden
a je možno da je LMM?
ker to baje gre pri teh motorjih, pri nas pa še to ni blo menjano nikoli?
re
Objavljeno: Ne jun 03, 2007 9:05 pm
Napisal/-a aygo
Če ne dela LMM se računalnik postavi v varni način delovanja in ne spusti motorja v višje vrtljaje pa tudi s hitrostjo prideš samo tja do 130km/h.
Objavljeno: Ne jun 03, 2007 9:30 pm
Napisal/-a mevden
no, pol LMM verjetno ni.
še kdo imel kej podobnega?
Objavljeno: Ne jun 03, 2007 9:37 pm
Napisal/-a im nobody
mislm da se gre za en senzor...mi smo meli isti problem na citroen evasionu 2.0 ct turbo...avto je kr ugasnil...pol so pa menjali en senzor mislm da je tam pr menjalniku in zdaj dela tako kokr more

Objavljeno: Ne jun 03, 2007 10:25 pm
Napisal/-a imilet1
mislim da je nekaj v zvezi z elektroniko na bosch pumpi.Razmisljam neki, da bi vlekel zrak, ampak to ni mozno ker pol ne bi vlekel in bi cukal.Kdaj je bil filter nafte nazadnje menjan, ker je mozno da je potegnil neko smet in potem je ta smet v filtru ki se malce premetava in ob dodajanju plina lahko pride do zamasitve dotoka in s tem ugasnitev motorja, ker se je pri 100 km/h ugasnil se nato spet prizgal(pac ker je bil v prestavi...)
PS:čez pol ure proba še enkrat in takoj kresne. dans je blo pa spet, crkne mu na semaforju, več ne užge. počaka par minut in takoj kresne.------med tem casom se po moje uleze smet na dno filtra in pol je spet dotok in pol spet pride in zamasi...to je moje razmisljanje.
Po drugi strani pa obstaja verjetnost da je v nafti voda, zato predlagam da se nafta vn iz kestla potegne in natanka sveza-to se mi zdi se bolj verjetno.Filter pa nujno zamenjat.
Objavljeno: Ne jun 03, 2007 11:46 pm
Napisal/-a bass
Jaz mislim, da je kakšna šoba (ali dve) zaštopana. Ultrazvok pa akcija.
Objavljeno: Po jun 04, 2007 3:58 am
Napisal/-a Pavka
V takšnih primerih v rezervoarju velikokrat najdemo kurilca!!!??? Ampak, to že ni - ali pač??

Objavljeno: Po jun 04, 2007 7:02 am
Napisal/-a mevden
kurilca ni fotr nikol tanku. Do zdej smo ful ful čuval motor, zato nas je ta napaka tok presenetla. ker drugače je motor odličen.
to z filtrom bi pa blo pa res možno. če me spomin ne vara že kr dolg časa ni bil menjan. zadnje čase menja sam zračni filter, filter za kabino, olje in filter za olje. filter za nafto že kr en čas ni menju.
Objavljeno: Po jun 04, 2007 7:59 am
Napisal/-a Tečko
Jaz bi rekel, da je senzor za položaj odmične gredi ali za obrate če se ti to dogaja, men se je pri tipotu to dogajal ko je bil topel in sicer kdaj je delal kdaj pa topel sploh ni hotel vžgati, čez čas pa je.
Objavljeno: Po jun 04, 2007 8:06 am
Napisal/-a nebivedu
Lahko je senzor odmične gredi, ali pa vakum, ali pa LMM.
Pri nas smo imeli 2003 letnik
- 84000km šla bosch pumpa
-112000km šla turbina
-160000km ribnla mašina
vmes so bili stalno problemi z elektroniko, tako da smo jo na koncu prodal in povedal človeku, kaj vse je narobe in tip jo je razstavil za dele.
Uglavnem jetra da ni večjih, ki stalno crkujejo.
Aja - vozil jo je stalno en in isti voznik, ki ni nikoli poteral avta čez 150km/h. in nikoli ni bilo drugega kot navadna nafta, nobenga kurilca ali bele nafte.
Objavljeno: Po jun 04, 2007 9:15 am
Napisal/-a HOLLAND
Možno je tudi, da je v nafti voda.
Objavljeno: Po jun 04, 2007 10:29 am
Napisal/-a mevden
nebivedu je napisal/-a:Lahko je senzor odmične gredi, ali pa vakum, ali pa LMM.
Pri nas smo imeli 2003 letnik
- 84000km šla bosch pumpa
-112000km šla turbina
-160000km ribnla mašina
vmes so bili stalno problemi z elektroniko, tako da smo jo na koncu prodal in povedal človeku, kaj vse je narobe in tip jo je razstavil za dele.
Uglavnem jetra da ni večjih, ki stalno crkujejo.
Aja - vozil jo je stalno en in isti voznik, ki ni nikoli poteral avta čez 150km/h. in nikoli ni bilo drugega kot navadna nafta, nobenga kurilca ali bele nafte.
a to govoriš za octavio? pri nas še čist nič ni šlo na motorju. zanimivo je slišat tud kdaj kakšno kritiko.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 2:13 pm
Napisal/-a im nobody
im nobody je napisal/-a:mislm da se gre za en senzor...mi smo meli isti problem na citroen evasionu 2.0 ct turbo...avto je kr ugasnil...pol so pa menjali en senzor mislm da je tam pr menjalniku in zdaj dela tako kokr more

no pri nas je šel senzor za zgornjo odmično gred,tako da ti tudi to poglej...simptomi so bili pa čisto isti
Objavljeno: Po jun 04, 2007 2:25 pm
Napisal/-a imilet1
mare dj naftnega najprej zamenji pa od STP pol zlij še dodatek za pucanje šob.
pa hitr predn ribne pumpa
PS: LMM zihr ni ker bi posvetla lucka za elektroniko in bi vrgel v zasilni program.
zarad šobe zihr ne crkne,ampak bi šoba ropotala in bi se slišalo da ne odpre oz. ne razprši goriva.
Objavljeno: Po jun 04, 2007 2:54 pm
Napisal/-a mevden
bomo zamenjali naftni filter, pol pa naprej raziskovat
Objavljeno: Po jun 04, 2007 3:16 pm
Napisal/-a cr33p
imilet1 je napisal/-a:zarad šobe zihr ne crkne,ampak bi šoba ropotala in bi se slišalo da ne odpre oz. ne razprši goriva.
In kaksen zvok naj bi to bil?
Objavljeno: Po jun 04, 2007 4:35 pm
Napisal/-a napi
Bi prej reku da je kak senzor zapacan za položaj gredi kot pa voda v nafti al pa smet v filtru.
Ob nekonstantnem dovodu goriva ali ob vsebnosti vode v gorivu bi avto "cukal" ne pa kr ugasnil na sem lepem. Js bi tule iskal napako
Objavljeno: Po jun 04, 2007 7:52 pm
Napisal/-a imilet1
kot bi nekaj notri pokalo v šobi, pač šteka.Pa se po vseh cilindrih ne laufa.