Stran 1 od 1

Problem zavor pri AX-u

Objavljeno: Po jun 04, 2007 9:27 am
Napisal/-a kixs
Opazam, da bi vedno malo drzijo diski. Po voznji (brez vecjega zaviranja) so platisca vedno dokaj topla (vroca) na otip. Diskov nisem direktno slatal. ;) Vsake toliko casa mi pa precej zagrabijo, da se komaj peljes (vcasih desni, drugic levi disk).

Sem imel avto pri mehaniku, pa pravi, da ne najde napake, da ni nic posebnega!? Zavore je malo prerukal in podmazal. Vendar je stanje se vedno isto!

Predno sem opazil problem, sem naredil ze kar nekaj kilometrov!

Ima kdo kaksen nasvet?

Hvala!

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:12 am
Napisal/-a zcmr
Ce blokira enkrat levi drugic desni ni iskat napake na diskih oziroma celjustih niti ceveh ampak je treba menjat zavorni cilinder-pumpo na pedalu .

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:57 am
Napisal/-a Energetik81
Ne bi reku da glavni cilinder, ampak spucat oba cilindrčka in batka v čeljustih. Najboljš je pa imet rostfraj batke in bremze delujejo za večno - preverjeno. No dokler ne propadejo gumice v cilindrčku.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 12:01 pm
Napisal/-a Mad
zcmr je napisal/-a:Ce blokira enkrat levi drugic desni ni iskat napake na diskih oziroma celjustih niti ceveh ampak je treba menjat zavorni cilinder-pumpo na pedalu .
... se strinjam - Glavni zavorni cilinder je fuč ... L.p. Mad

Objavljeno: Po jun 04, 2007 12:39 pm
Napisal/-a kixs
Hvala za 1x!

Se ena zadeva, ne vem ce je povezano.

Ko je avto ugasnjen, napumpam zavoro, da je pedal prakticno cisto trd in potem dam kontakt, mi zacne utripat ena lucka na armaturi (izgleda kot navzdol obrnjen trikotnik in neke crtice ima notri). Ko nato pritisnem zavoro, da popusti pritisk, se ugasne tudi ta lucka.

Hvala.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 9:13 pm
Napisal/-a Mad
kixs je napisal/-a:Hvala za 1x!

Se ena zadeva, ne vem ce je povezano.

Ko je avto ugasnjen, napumpam zavoro, da je pedal prakticno cisto trd in potem dam kontakt, mi zacne utripat ena lucka na armaturi (izgleda kot navzdol obrnjen trikotnik in neke crtice ima notri). Ko nato pritisnem zavoro, da popusti pritisk, se ugasne tudi ta lucka.

Hvala.
... ne vem kaj to je vem pa, da lahko sprobaš če je zavorni cilinder fuč in sicer to tako : ko ti začne blokirati zavore izvlečeš iz serva cev, ki gre na sesalni kolektor če takrat popusti pritisk na čeljusti je sigurno kriv glavni zavorni cilinder to sprobaš ko nekaj časa voziš in opaziš, da ti je pričelo zavirati ... L.p. Mad

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:13 pm
Napisal/-a Majstor18
če je glavni cilinder fuč nimajo kolesa kaj blokirat, na njemu itak samo tesnenje odkaže, najlažje to ugotoviš če pedalo pri ugasnjenem motorju nadrukaš dokler nebo čisto trda in jodobro pohodiš, če začne propadat pomeni da so na cilindru gumice šle. drugače pa a li ima ta reč slučajno abs in je prbolem v njem?

lp

Objavljeno: To jun 05, 2007 12:11 am
Napisal/-a esem
To, da bi glavni cilinder malo blokiral (se ne bi dobro vračal) in bi zato stalno malo zaviral, pa ni možno? Samo gumice? :roll:

Objavljeno: To jun 05, 2007 6:18 am
Napisal/-a zcmr
V cilindru so med gumicami tudi vzmeti pa ventilcki za hitro popuscanje ........

Objavljeno: To jun 05, 2007 8:01 am
Napisal/-a kixs
Kot sem v zadnjem postu napisal... tista lucka je dejansko simbol za premalo olja v motorju. Narisana je dejansko tista kapaljka s kapljico na koncu. Olja je dovolj, bil je tudi menjan zadnji vikend. Ta lucka je utripala tudi enkrat prej, ko sem naredil isto (pri ugasnjenem avtu napumpal zavoro in potem dal kontakt).

Nimam pojma zakaj bi ta lucka utripala, ce nasponam zavoro.

Ko nasponam zavoro, se pedal nic ne ugreza, ampak ostane trd.

Kako je zdaj s tem zavornim cilindrom? Je mozno, da je on kriv ali je kaj drugega? Avto seveda nima ABS-a ali kaj podobnega. Ce nisem eksplicitno napisal, gre za AX 1.5 TRD L95.

LP

Objavljeno: To jun 12, 2007 8:40 am
Napisal/-a kixs
Ima se kdo kaksen nasvet zakaj mi zavora bremza (sprednji diski)?!

Kot sem ze rekel, mi je mehanik preveril in ni nic nasel, da bi bilo kaj narobe!?

Seveda nekaj je narobe, ker mi skoraj non-stop bremza. Vecinoma ne zelo, vsake toliko casa, pa kar precej. Kot ze receno, mi enkrat leva, drugic pa desna.

Vceraj sem se pogovarjal z mehanikom in pravi, da bi bilo dobro zamenjat diske!?

OK. Recimo, da zamenjam diske, zakaj potem ne bi vec blokiralo???

Hvala!

Objavljeno: To jun 12, 2007 9:13 am
Napisal/-a RedBull™
zamenjaj čeljusti,ker so le te obrabljene in se ti na vsake toliko časa v njih puša "zakajla" in posledično ti začne zavirati.

Objavljeno: To jun 12, 2007 9:37 am
Napisal/-a kixs
To je ze bolj logicno.

Se celjusti menjajo skupaj z diski ali ne? Ali je najbolje oboje zamenjat?

Kaksni so stroski, ce pozna kdo cene?

lp

Objavljeno: So jun 23, 2007 10:49 am
Napisal/-a Neotropic
zamenjaj glavni zavorni cilinder....mel sem čisto isti problem na peugeotu, pri meni je blo že tak hudo, da se avto celo začel ustavljat, ko sem zamenjal glavni cilinder je bil problem rešen

lp

Objavljeno: Sr jun 27, 2007 4:26 pm
Napisal/-a Primoz_86
Jaz sem imel na eni strani zamašeno gumijasto cevko ki gre do zavornih čeljusti. Ploščice je že nekako stisnilo, narazen pa niso šle, tako da je kolo stalno zaviralo, na feltni pa bi lahko cvrl j***a

Objavljeno: Sr jun 27, 2007 6:22 pm
Napisal/-a Scorp84
Kateremu si mehaniku šel? Raje pejt kakšnemu zavornemu servisu, kjer bojo več vedli.

Objavljeno: Sr jun 27, 2007 6:37 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Jaz sem isti problem imel pri visi, zamenjal čeljust in zdaj ni več problemov.