Stran 1 od 2

Težko vžiga hladn

Objavljeno: So jun 09, 2007 2:12 pm
Napisal/-a Lumpy_
Avto je novi Beetle, l 2000, 1.9 tdi 90hp serijsko, čipan na 120hp.
Mam en problem, ki sem mislil da ga bom rešil z menjavi grelnih svečk. Ko je motor hladen, ponavadi je to čez noč ko stoji avto, potem zjutraj oz. prvič težko vžge. Zaj pa kadar je hladno zunaj (primer 10 do 15 stopinj), takrat rabi vsaj 5 sekund pa obrača preden vžge, ko pa je bolj toplo, npr tak kot danes, ko je blo zunaj 25 stopinj, pa rabi 2-3 sekunde da vžge. Pa tud potem če cel dan stoji, ko se čist shladi, ga tud mantra vžig. Zato sem pomislil prvo na grelne svečke, sam sem ugotovil da ni to.
Mam še namen menjat zračni in naftni filter. Tu pa mi zmanjka znanja in idej kaj bi lahko blo še narobe. Upam samo da ni naftna pumpa. :roll:

Če ma kdo kako idejo, naj kar napiše.

Hvala za pomoč

LP

Objavljeno: So jun 09, 2007 4:39 pm
Napisal/-a el_diablo
Lp!poglej mojo temo tdi-vžig,mogoče najdeš odgovor zase.sm meu enake težave in jih s tukajšnjo pomočjo odpravil.

Objavljeno: So jun 09, 2007 6:52 pm
Napisal/-a Pavka
takrat rabi vsaj 5 sekund

:? In s tem si delaš probleme??? Zamenjaj z bencinarjem ( to je bolj v šali)

Objavljeno: So jun 09, 2007 10:36 pm
Napisal/-a lisko
Pavka je napisal/-a:
takrat rabi vsaj 5 sekund

:? In s tem si delaš probleme??? Zamenjaj z bencinarjem ( to je bolj v šali)


No no tudi če si prvi stavek mislil v šali , ti lahko povem da je to slaba šala....

Moj 17 let stari dizlček vžge v pol sekunde ( ko prvi bat pač pride do kompresije) pa ni važn al je zunaj ali -30 ali +50....Tak da mislim da pri razmeroma novem dizlu vžig ne bi smel delat blemov.

Ali je termo senzor ( kot je že mel nekdo probleme) ali je nakaj na dovodo goriva... ali pa najslabša možnost ali črpalka ali obrabljenost motorja ( hladen dizl pač ne razvije dovolj kompresije) ...kaj druga pa naj še povejo drugi.

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 12:42 am
Napisal/-a Lumpy_
@Pavka, slaba šala je bila to. :? Štej ti 5 sekund oz glej na uro, pa mi pol povej če je to ne omembe vredno.

Glede na to, da sem imel 2 avta pred tem passata, tud TDi, ki je imel prevoženih 350k km, se pravi 2 krat več od tega, grdo je bil vožen pa še čipan, pa je prej vžgal kot ta beetle in še to pozimi, pol res ni kriv DIZEL. Zadrži svoje šale malo. Ker mi ni trenutno do tega. Žal.


@Lisko, tud jaz sem pomislil na nekaj kar ma zvezo z dovodom goriva, ali pa kot je napisal golfTDI, termostikalo. Upam da čimprej ugotovim kaj je narobe, da nebom zmetal denarja v razne dele, na koncu pa ugotovil, da nisem nič rešil.
Čudi me, ker avto ne kadi, ne pije olja, porabo ima normalno, moč motorja oz. pospeški so super. Samo vžig ga mantra ko je hladen. A bi tud v tem primeru bil sam motor zmantran? :cry:

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 5:34 am
Napisal/-a Pavka
Mogoče rele za ogrevalne svečke prekmalu odklopi....in oprosti za prejšnjo izjavo

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 10:12 am
Napisal/-a lisko
Hja okolteh novih avtov lahk doktoriramo pa ne bomo rešli nič.... najenostavnejša rešitev je da ga pelješ na tester. Drgač mrzel dizel ima malenkost povečan vbrizg goriva in pa malenkost se mu pri mrzlem prestavi kot predvžiga ( vsi sistemi so u pumpi). Mogoče je kaj na tem.

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 10:16 am
Napisal/-a cr33p
Težave z vžigom rešuje tudi RSR.

Sicer pa naj bi bilo več možnih vzrokov:
- grelne svečke
- temperaturni senzor
- slabo nastavljen timing pumpe (si mogoče pred kratkim menjal jermen?)
- povratni ventil za nafto
- slaba kompresija
- ...

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 11:28 am
Napisal/-a Lumpy_
Nisem menjaval jermena. Bil sem pri RSR-u pa sma porihtala vžig toplega motorja, ko majo s tem probleme TDIji tud, za to ko j ehladn, nisem niti omenil nič, ker sm mislil da so svečke.
Ta timing pumpe, a to lahko nastavi moj mehanik, al treba it na bosch servis? sej si mislil bosch pumpo ne?

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 12:03 pm
Napisal/-a atko
senzor na odmični gredi,stane 60euro

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 12:15 pm
Napisal/-a Lumpy_
Pa se daj kaj za te stvari videt na računalniku? Al bom mogo na slepo menjavat?

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 1:24 pm
Napisal/-a Templar
Kolega je imel podoben problem sicer na Vectri. Šlo pa je za mikro luknico na visokotlačnem vodu za gorivo, zdaj 1.9TDI je baje sicer PD sistem ampak mogoče bi znala bit podobna fora.

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 2:35 pm
Napisal/-a el_diablo
Lumpy_ je napisal/-a:Pa se daj kaj za te stvari videt na računalniku? Al bom mogo na slepo menjavat?


men ni na računalniku nič pokazalo,b/p.mogoče je kaka cevka za nafto preparela,pa pritisk spusti tok da more pumpa najprej nafto potegnt,preden vžge.tega je toliko da bankrotiraš :roll: ,če bi vse opcije probu.upam da boš ugotovu,še preden boš skor vse zamenjal.

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 6:10 pm
Napisal/-a Dr.servis
Menjaj temperatursenzor pa bo vredu. To je kar pogost problem pri vw.
Ko boš to zrihtal,boš mel tudi manjšo porabo.

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 6:22 pm
Napisal/-a Lumpy_
Problem je ja če računalnik na pokaže nič, pa bankrotiraš poleg menjave tega in onega.
Dr.servis, maš pir v dobrem če se bo popravlo . Upam na najboljše ne. :D Ker ni trenutno financ za pol motora zamenjat. Upam do bo mehanik našel kako luknjo v urniku, da to menjama.

Drugače pa hvala vsem za predloge.

Aja, Dr.servis, kolk je približno cena tega stikala? Na pooblaščencu in pa tak če ga kupim? Je vseeno kje kupim(kvaliteta), ker tega nisem nikol menjaval tak da ne poznam zadeve.



LP :)

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 7:13 pm
Napisal/-a andrej86
tebe čip j... definitivno,pojdi na tester pa naj preverijo tam kjer si čip nabavil

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 7:40 pm
Napisal/-a el_diablo
že napisano,mal poste preber.cena tega temperaturnega tipala je 26 eurov,pri pooblaščenem vw servisu,pa 10min je dela.

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 7:51 pm
Napisal/-a Lumpy_
andrej86 je napisal/-a:tebe čip j... definitivno,pojdi na tester pa naj preverijo tam kjer si čip nabavil


andrej, nep ni to. Avto je že pred tem bogo vžigal. Ko še nisem pelal čipat.

Objavljeno: To jun 12, 2007 3:28 pm
Napisal/-a Lumpy_
Nabavil sem temp. stikalo, pa me zanima če kdo ve kje približno se nahaj na Beetlu pod haubo to. Pa če je težko zraven prit.




Hvala :D

Objavljeno: Sr jun 13, 2007 5:56 am
Napisal/-a SIMY001
nahaja se tu,zamenjati pa ga ni teško sam zamenji ga pri hladnem motorju ker drugače te lahko hladilna tekočina opeče.

Slika