Stran 1 od 1

Motorček prostega teka - Bosch monotronic

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 4:44 pm
Napisal/-a Primoz_86
Nekaj mesecev po popravilu v naslovu omenjenega motorčka imam spet težave. Takrat sem razdrl cel motorček in vse na novo namazal. Izgleda pa, da to ni bil glavni problem, ampak je tažava verjetno tudi v tem, da ima elektromotor obrabljene krtačke ali zapacan kolektor in potegne prevelik tok, zaradi česar ga računalnik izključi.

V razstavljanje elektromotorja se raje ne bi spuščal, ker bi verjetno odlomil jezička ki ga držita skupaj, pa tudi krtačke ali rotor bi težko zamenjal.

Zanima me če ima kdo odveč kakšen tak motorček ki ni bil dosti rabljen in ga je pripravljen prodati. Lahko je tudi nov, le cena ne sme biti pretirana. Proizvodna cena tega motorčka je kakšna 2 eura, v trgovini pa je, če se ne motim cca 130 eur :lol:

Simptomi nedelovanja motorčka pa so, da ima motor pri prostem teku prenizke obrate, ko je mrzel pa če ne tiščiš malo gasa, lahko tudi crkne. Razmišljal sem že da bi motorček kar odklopil in gas malo spodložil. Ko bi bil motor mrzel bi bili obrati skoraj pravi, pri toplem pa malo previsoki.

Lp

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 7:53 pm
Napisal/-a Majstor18
jah primož treba bo povedat kaj za en avto je to ane :P

lp

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 8:34 pm
Napisal/-a Primoz_86
Kot jaz vem so motorčki pri vseh avtih z boschevim monotronicem enaki (VW, Škoda, Opel, Renault, Fiat itd.)

Lp

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 9:38 pm
Napisal/-a red_mamba
jaz imam verjetno enega za puntota mk1, samo ima nekaj km za sabo, še pa dela.

vseeno zaupaj model in tip avta ;)

drugač sem mel pa jaz podobne probleme kot ti pa ni bil motorček, ko si sklopko stisnu so obrati padli do nule, pa včasih motor crknu. Fora je bla v premalo bencina, zakaj ga je premal dobil nisem nikol ugotovil, sem ga shekal z MAP senzorjem :lol:

to če motorček dela la ne se sliši če vsameš filter dol in laufaš mašino (vem ni najbolje zarad smeti, ki ti jih lahka not potegne), slišal boš kako mašina vleče luft skozi to malo lukno. Če dodaš malo gasa (tukaj motor zapre luknjo) in spustiš. Moraš slišati spremembo v zvoku pretoka zraka, ko se lukna nazaj odpre. To pomeni da regulacija dela.

p.s. Ne maži z kakšnimi silikonskimi olji motorja, ker boš "zastrupil" lambdo in ti bo še tista crknila.

Objavljeno: Ne jun 10, 2007 9:51 pm
Napisal/-a čare
jaz mam ene tri doma ti ga dam za 40€,garancije ni ,nov ni ,kok ma kilometrov za sabo ne vem o proizvodni ceni pa ne bi ker tud avto za 5 mio. nio vreden tok pa narod vseen kupuje tko da ne strelat takih, v italiji dobiš komplet monotronic za 50€ zdaj se pa odloči

Objavljeno: Po jun 11, 2007 7:31 am
Napisal/-a joztom
Prvi zakon motronica je, da se NE sme premikati vijaka nastavitve lopute. Motorček sčistiš s čistilom za fergazerje, ga napolniš za ene pol ure , odliješ in spihaš, tako gredo ven oljne obloge, ki blokirajo hitre premike. S kontakt sprayem očistiš kontakte, da dobi zadosti elektrike. Lahko nagaja tudi stikalo, ki vklaplja ta pomožni sistem. Meritev, ki jo narediš z Ohm-metrom, je na nekaterih avtih 0,2mm preden sede loputa do vijaka mora stikalo vklopiti, zato je vrtljivo po osi. Vse je odvisno od izvedbe in tipa motronica, zato je potrebno poiskati tovarniška navodila za tvoj avto.

Objavljeno: Po jun 11, 2007 11:06 am
Napisal/-a Primoz_86
Motorček je izven "fergazerja" in kakšno namakanje ne bi nič pomagalo. Bom prilepil kakšno sliko kako zadeva izgleda, ko pridem domov. Še najbolj je podoben pomanjšanemu motorčku od brisalcev.

Od puntotov mk1 mislim da paše le od 55-ke. Puntoti 1.2 imajo kot jaz vem multipoint injection.

Avto je sicer fiat uno L1993 1.1 IE. Za rabljenega ne bi dajal ne vem kakšnega denarja, sploh če ni znano koliko km ima za sabo.

Objavljeno: Po jun 11, 2007 1:54 pm
Napisal/-a joztom
Govorimo o ajnšpric napravi Bosch Motronic in ne o fergazerju. Uporablja se tekočina za čiščenje fergazerjev, ki topi obloge, ki pridejo iz oljnega iberlaufa v sesalno cev, v primeru štantgasa pa gre to po bypass cevi regulatorja. Eno luknjo zamašiš, v drugo naliješ topilo. Na sliki sta regulator in Boschevo navodilo za testiranje v primeru modela MP7.0.

Objavljeno: Po jun 11, 2007 3:38 pm
Napisal/-a Primoz_86
Ne, to ni pravo. Počakte kakšno uro, bom poslal fotke. Fergazer sem z razlogom napisal v navednicah.

Lp

Objavljeno: Po jun 11, 2007 6:12 pm
Napisal/-a čare
ma on govori za elektro krmiljen motorček štandgasa ki ga majo MONOtronici kjer je not tak motorček kot so ga mel avti na baterije od mehanotehnike izola vse skup je pa v enem črnem ohišju kar je z tremi imbus ali torx šravfi prliman na ohišje vbrizga

Objavljeno: Po jun 11, 2007 7:01 pm
Napisal/-a Primoz_86
Na vrhu manšete sem danes naredil majhno luknjico, nanjo prislonil oljno kapalko in jo nafilal z motornim oljem. Motorček spet dela kot nov :roll: :lol:

Zaenkrat naj bo tako kot je, če bo pa treba ohišje filtra snemat na manj kot dva meseca pa se bom pa odločil za nabavo drugega.

Problem je da je plastika tam, kjer se drgneta ročica in ohišje že malo obrabljena in se zatika, če ni dobro namazano. Nekaj pripomore tudi zmatran elektromotor.

Objavljeno: Po jun 11, 2007 9:34 pm
Napisal/-a čare
manšeta se pa drugač brez problema sname da ne boš več lukjic delu

Objavljeno: To jun 12, 2007 10:12 pm
Napisal/-a Primoz_86
Vem, sam jo ne moreš nafilat z oljem, če je motorček pritrjen (torxe sem nekomu posodil, tako da nisem imel orodja za ga snet). Itak se tista luknjica sama stisne skupaj, tako da še opazit ni.

Objavljeno: Če sep 06, 2007 8:10 pm
Napisal/-a Bxxx
Hello!!!

Bi si še jaz malo sposodil temo. Imam pa čist isti motorček, kateri mi dela težave. In tako je problem naslednji.

Ko dam kontakt se mi motorček kar sam od sebe začne premikat in enako je tudi po zagonu motorja. Zaradi tega pa seveda avto ugaša, cuka in še kaj.

Sedaj me pa zanima če ga naj kar menjam ali pa če je kriv kakšen senzor ( če je sploh kakšen).

Avto pa je peugeot 106 1992.

lp

Objavljeno: Če sep 06, 2007 8:22 pm
Napisal/-a Karletto
Hey

V prostem teku je bol bogo: menjal. ročica trese; ropota; med vožnjo se pojavijo isti simptomi - kaj se zgodi medvožnjo ko vklopiš sklopko pa ne vem/ danes je prvi dan. tylp

Objavljeno: Če sep 06, 2007 8:36 pm
Napisal/-a čare
Bxxx je napisal/-a:Hello!!!

Bi si še jaz malo sposodil temo. Imam pa čist isti motorček, kateri mi dela težave. In tako je problem naslednji.

Ko dam kontakt se mi motorček kar sam od sebe začne premikat in enako je tudi po zagonu motorja. Zaradi tega pa seveda avto ugaša, cuka in še kaj.

Sedaj me pa zanima če ga naj kar menjam ali pa če je kriv kakšen senzor ( če je sploh kakšen).

Avto pa je peugeot 106 1992.

lp
za začetek prešpricaj vse konektorje okoli motorja z kontakt sprejem pol boš pa vidu če se še zaganja ga zamenjaj