Stran 1 od 1

Xsara - lučke imele "lightshow"->števec ne dela

Objavljeno: To jun 12, 2007 7:13 am
Napisal/-a Slash83
Mati mi je zadevo opisala takole: Predvčerajšnjim je dala kontakt, so lučke v armaturki bliskale, potem pa avto 2x zapored ni hotel vžgat, v tretjo pa potem je.

Včeraj pa je opazila, da števec za km/h (trenutno hitrost) ne dela, oz. je zataknjen za oni čepek, na katerem počiva kazalec ko je na nuli - torej zgleda da je kazalec naredil 359stopinjski krog...

Kaj je to krivo - se je elektroniki kaj sfuzlalo? Kaj pa je rešitev za števec? Se lahko kako resetira oz. vrne na začetno stanje - bi pomagal recimo odklop akumulatorja?

Tnx

Objavljeno: To jun 12, 2007 8:08 am
Napisal/-a zx14
Xsari se včasih dogaja :D
Meni naprimer vsake toliko (mogoče enkrat na pol leta) iz ljubega miru neha delat daljinski za CZ in žmigavci, pa lučka za akumulator ves čas sveti. Nekajkrat prižgem in ugasnem, pa je spet v redu :) Francozinja pač...

Glede števca sem pa na Citroenbilten forumu bral eno podobno temo. Če se prav spomnim, je možakar zadevo rešil tako, da se je šel peljat in nekje nad 130 km/h je kazalec sam skočil nazaj :P

Objavljeno: To jun 12, 2007 8:34 am
Napisal/-a xandrej
Naj zamenja akumulator...

Objavljeno: To jun 12, 2007 8:47 am
Napisal/-a Slash83
ZX14 - tnx, bom probal!

Xandrej: pol bi naj slab akumulator povzročil, podivjane kontrolne lučke in pa obrat kazalca za hitrost?

Meni je 1x lani poleti med vožnjo začelo piskati vse in utripati, ko pa sem znova zagnal avto pa je blo ok..

Objavljeno: To jun 12, 2007 9:36 am
Napisal/-a ronnie
ja aku je pri koncu
kolega imel enako z cagarji
km/h se je porihtov
obratomer pa kaže 25% dejanske vrednosti

Objavljeno: To jun 12, 2007 9:55 am
Napisal/-a Slash83
kak pa se je km/h porihtal kazalec? takoj ko je aku menjal?
Se je zavrtel nazaj za 359stopinj? to je blo na xsari tudi?

Objavljeno: To jun 12, 2007 2:40 pm
Napisal/-a Tu_Nera
pač francoz :p :P

Objavljeno: To jun 12, 2007 3:25 pm
Napisal/-a Slash83
road dewil je napisal/-a:pač francoz :p :P

:lol: kaki primitiven odgovor primitivnega wv fahrerja... :D
VW über alles - lol

Sicer tudi sam nimam nekega mnenja o francoskih avtih, samo če že postaš, pol mi probaj biti vsaj v pomoč.
tnx

Objavljeno: To jun 12, 2007 7:42 pm
Napisal/-a ronnie
Slash83 je napisal/-a:kak pa se je km/h porihtal kazalec? takoj ko je aku menjal?
Se je zavrtel nazaj za 359stopinj? to je blo na xsari tudi?


baje pri novem sunku je preskočil tja kamor je treba
obratomer pa je fuč in ga ne bo menjal
je pa res, da je čudno to dogajanje
sem bral pred časom tudi na nekem drugem forumu > enaka težava

Objavljeno: Sr jun 13, 2007 6:51 am
Napisal/-a Slash83
Obratomer normalno dela, števec pa se začne premikat kaki cm od začetne pozicije, pol pa se ustavi na onem čepeku pri 0, tako da ne more naprej

Ja, mati ma Xsaro 3 leta in v tem času aku ni bil menjan še - tak da je lahko star že kake 4, 5 ali več let

Bom danes kupil novega.. Sem gledal kake kontakte oz. kleme ma xsara - ko se gor našraufajo - kak se te da recimo na kable štartat ta avto če se ne more zraven prit s kabli??

Bo Banner 44Ah Power Bull s 390 zagonskega toka dovolj močan za Xsaro?
Mam ga v Bravotu pa dela kot raketa

Objavljeno: Sr jun 13, 2007 10:10 am
Napisal/-a Slash83
Newsflash: sinoči je avto komaj vžgal, ga pustil malo laufat, sčistil zoksidirane kontakte, danes pa ga hoče mati vžgat in ne vžge - števec pa je skočil že nazaj na staro mesto baje :)

Tak da zgleda da je res ta števec tako občutljiv na pomanjkanje toka.

Grem danes po Bosch Silverja 45Ah 360A za 46€, ker bi na Banner Power Bulla 44Ah 390A moral čakat do ju3 ali pa do petka..

Tnx vsem za help...

Objavljeno: Če jun 14, 2007 8:10 am
Napisal/-a Slash83
Pa še zadnji post... če bo kdo mel podoben problem, da ve kaj storit:

Materi je števec res sam skočil nazaj ko ga je včeraj probala vžgat, ni pa videla da ji je pa obratomer naredil isto stvar in se zavrtel za slabih 360stopinj..

Ko sem zamenjal akumulator je avto vžgal ko raketa (enako tudi danes), obratomer pa ni skočil nazaj - rešitev:
- v "štamgasu" sem nabijal obrate do maximuma, dokler se kazalcu ni "sfuzlalo" ga vredu pretroslo in vrglo nazaj na normalo..

Še 1x pa tnx za help vsem