Stran 1 od 1

VW Transporter 2,5 ugaša

Objavljeno: Če jun 14, 2007 12:26 pm
Napisal/-a esem
Prijatelj ima VW Transporter 2,5 (5-valjni - nekje letnik 1997), ki kar na lepem ugasne (do sedaj 2X), kdaj imam občutek tudi, da zgubi nekaj moči (brez klime), a ne še vem, če je povezano z ugašanjem. Nato po večkratnih neuspešnih poskusih vžiganja (zaganjač in aku OK) spet vžge in dela normalno. Pustimo filtre in vodo - ve kdo, kaj bi lahko bilo oz. ima ta motor kakšne pogoste težave. LMM - ja in podobnih senzorjev verjetno nima, torej to ni - domnevam. Ključavnica? Še kaj? Morda natančen postopek čekiranja računalnika, če sploh obstaja, da vidim, če kaj pokaže (lahko tudi na ZS).

hvala in lp

Objavljeno: Če jun 14, 2007 1:00 pm
Napisal/-a jakl
filter za nafto bi lahko bil, čeprav praviš da naj bi bil ok :? zadnič sem imel podobne simptome in je blo to krivo.

Objavljeno: Če jun 14, 2007 1:15 pm
Napisal/-a esem
Si spregledal, da je 2,5 5-valjni motor in torej bencinar?

Vseeno hvala
lp

Objavljeno: Če jun 14, 2007 1:24 pm
Napisal/-a Mirando
Mogoče nima veze, pa vseeno:

...nas je na Jumperu ob podobnih simpotimih zajebaval kodirni sistem ključavnice....
Rešitev: zadeva se je vezala mimo kodirnega sistema na pumpi - za 1x deluje OK...

Objavljeno: Če jun 14, 2007 4:26 pm
Napisal/-a cakani
esem je napisal/-a:Si spregledal, da je 2,5 5-valjni motor in torej bencinar?

Vseeno hvala
lp


transporter pa bencinar? prvic slisim :D amm cisto mozno da je zaradi kode na kljucu, a ma slucajno rezervnega? nej z njem proba mogoce je samo v kljucu problem

Objavljeno: Če jun 14, 2007 7:33 pm
Napisal/-a sebaveh
Mi imamo 2,4 Dizel, sicer letnik '92. Vendar mislim da imata še kr dosti skupnega, ker mislim da so '97 še "stare oblike". In (vsaj naš) kombi nima LMM, nima kodnega ključa, in nima računalnika. Mi smo sicer imeli probleme s ključavnico, vendar takrat ni vžigal - ugašal je seveda normalno. Pojavilo se je tudi kapljanje nafte zaradi slabega semeringa na osi ki gre v motor, na njej pa je vzvod za zajlo od gas pedala. Ampak zaradi tega je samo malo cukal. Je pa bila situacija, ko je na trenutke zelo izgubil na moči in se vlekel po cesti, v štangasu pa tudi ugasnil - zato ker se je takrat razštelala bosch-pumpa.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 7:44 am
Napisal/-a Mirando
cakani je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Si spregledal, da je 2,5 5-valjni motor in torej bencinar?

Vseeno hvala
lp


transporter pa bencinar? prvic slisim :D amm cisto mozno da je zaradi kode na kljucu, a ma slucajno rezervnega? nej z njem proba mogoce je samo v kljucu problem


So bencinci! Predvsem Policija, reševalne službe.... so jih imele (imajo) ...

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 11:12 am
Napisal/-a esem
Sem pogledal v prometno - takole piše (če komu kaj pomaga glede motorja):

Tip vozila: 70X1C/7DB-AET
Komercialna oznaka: 7 DB
Motor: 2461 ccm, moč: 85 kW
Tip motorja: AET, bencinar

Je pa to 9-sedežni kombi

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 3:51 pm
Napisal/-a esem
Res ni nikogar, ki bi kaj vedel? Kako je s senzorji in motornim rač. - jih sploh ima?

Sicer pa je prva reg. 2/98, torej je letnik 97.

Objavljeno: Pe jun 15, 2007 9:02 pm
Napisal/-a dr.otkar
Esem, jaz sem popravljal vozila reševalne službe, tam je bil problem vžigalna tuljava ali pa senzor vžiga ki se nahaja v frtajlerju. Preveri če imaš samo ta senzor s tem da iztakneš tripinski konektor iz razdelilca in avto mora crknit.
Veliko je pa napak na tuljavah, zato ti priporočam da si sposodiš tuljavo iz kakšnega VW-ja ali kaj drugega iz koncerna Vw ter preizkusiš delovanje. Tuljavo samo priklopi na kable, ni je potrebno vijačiti za preizkus.

VW Transporter 2,5 benciner

Objavljeno: Po apr 20, 2009 10:04 pm
Napisal/-a klik13
Ojla, tudi sam imam popolnoma isto težavo. Med vožnjo (ko motor doseže 90C) se lahko nekaj časa voziš, nato pa prične rele št. 30 utripat (prekinjat) ter avto začenja ugašati, prižiga se lučka za olje, itd. Občasno mi ga celo rata spravit v pogon in deluje BP, ampak zadnje čase je to huda redkost. V petek sem celo obstal z vročo mašino povsem. In ga ohladil, pa spet deluje...

Imam pa AET/EVT motor. Na bloku imam senzor tudi na spodnji točki za vžig. Do konca tedna bom preveri loba senzorja, vendar nimam podatka kaj pričakovati (po Autodata vrenostih).


Lp, Andrej

Objavljeno: Po apr 20, 2009 10:15 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

"esem"
Kombi ima naštete senzorje in ECU. Priklop za ECU diagnostiko ima nad stikali za uravnavanje temperature/ventilacija ali pa nad zavorno stopalko, v obeh primerih ima 16 pinski OBD konektor - torej VAG tester ali VAG-COM .
V koliko ne boste našli priklopa se oglasite pri meni na Viču in vam ga bom pokazal.

Lep pozdrav

Objavljeno: Po apr 20, 2009 11:03 pm
Napisal/-a esem
Žal je to stara štorija, ki se je nadaljevala s preskokom jermena, slabim prvim mehanikom, ki je stvari dodatno pokvaril in enormnimi stroški (tudi šobe itd - več tisoč €). Sedaj je OK

Poskušaj raje pomagat uporabniku klik13.

Objavljeno: To apr 21, 2009 7:10 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

"klik13."
V koliko imate možnost priključite vozilo na tester ( VAG-COM ) premerite parametre motorja in senzorjev, ter ga pustite v delovanju, ter s testerjem spremljajte temperaturo motorja in mešanico goriva/ECU. V koliko je bencinar preverite vžigalno tuljavo.

Lep pozdrav