Stran 1 od 1

Zasmojeni konektorji luči-punto1

Objavljeno: So jun 16, 2007 7:21 pm
Napisal/-a marko1
Imam že en časa probleme s prednjimi lučmi, enkrat brli leva enkrat desna, včeraj zvečer pa so crknle vse komplet luči :shock:

Nekak mi je uspel prit dam, ampak danes probam in glej ga vraga luči delajo :shock:
celo brlet nehajo če užgem avto, vendar ko sem pogledal če je kej narobe s kabli, sem ugotovil da je plastika na obeh konektorjih zažgana in da se vse precej greje.

Ni mi jasno kaj naj bi to bilo, a je možno da je kej z alternatorjem ??

Objavljeno: So jun 16, 2007 7:41 pm
Napisal/-a sebaveh
Alternator nima veze. Če so konektorji ožgani, lahko to pomeni, da imajo slabi stik in ne primejo dovolj tesno en na drugega. Lahko jih poskusiš zbrusiti in upogniti tako da bodo spet šli tesno en na drugega. Lahko uporabiš tudi malo kontakt-spreja. Če ne pa najdi kakšne na odpadu, jih cvikni dol in zamenjaj s temi (stare dol in zalota nove gor).
Pa menda nimaš kakšne 100 W žarnice, ali?

Objavljeno: So jun 16, 2007 8:11 pm
Napisal/-a Mgajvr
to se rado zgodi če v šparu kupšune 90-100w modre žarnice. se mi je isto zgodl. tko da mi je tut žanice v parabole zatopil

Objavljeno: So jun 16, 2007 8:12 pm
Napisal/-a marko1
Ma ne kje :D obične H4, matr me je mal strah da se ne bo kej vnel ??
Ni pa mi jasno zakaj se na obeh konektorjih celo na istem mestu
topi plastika oz. greje ??

Tkole zgleda zadeva
Slika

Objavljeno: So jun 16, 2007 8:36 pm
Napisal/-a sebaveh
Ta levi "kabel-šuh" je za kratko luč in logično da se greje, če je slab stik. Sploh, če je zraven prišla kakšna voda ali umazanija - to je največji strup za konektorje. In tako kot sem napisal zgoraj - zbrusi notranjo površino konektorja (mogoče boš potreboval kako iglo), malo stisni skupaj s kleščami in natakni nazaj. Če imaš slučajno še instrument - ampermeter, poišči varovalko za kratke luči, jo iztakni in namesto nje priključi ampermeter na njeno mesto. Kratki luči sta ponavadi ločeni vsaka ima svojo varovalko, in skozi vsako bi moral tečti tok prbližno 5 Amperov. Kar je več je že sumljivo... Torej če imaš instrument, potem to izmeri.

Objavljeno: So jun 16, 2007 9:15 pm
Napisal/-a marko1
Ja bom jutr pomeru, samo da dobim instrument.

Hvala za informacije, bom poročal kako in kaj. LP

Objavljeno: So jun 16, 2007 10:30 pm
Napisal/-a marko1
Ja sej bom, itak se ne vozim pa še lampe so odklopljene.
Samo a ni zanimivo, zvečer ni delala ena sam luč (za zadaj ne vem) k nism gledu. Ampak dans zjutri pa začnejo delat wtf ?

Objavljeno: So jun 16, 2007 10:58 pm
Napisal/-a blazp
ja to je pač slab kontakt

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 1:00 am
Napisal/-a GorazdO
Nimaš kaj merit... zamenjaj oba.

Objavljeno: Po jun 18, 2007 7:55 pm
Napisal/-a slobender
Jao, zamenjaj tole žalost. Jaz sem na svojem prvo naredil tole, ko sem kupo avto. Dal pa sem 900 sit na komad. :roll:

Objavljeno: Po jun 18, 2007 11:27 pm
Napisal/-a Mgajvr
oboje takoj zamenjaj,pa preveri kompletno napeljavo čese da še kje najdt kako slabost. pa varovalke preveri! kolegu se je swift zarad slabga stika na varovalki avto vžgal.

Objavljeno: Sr jun 20, 2007 10:09 am
Napisal/-a blazp
dej to loh res gori. poznam pa isti primer in sicer je dal tipo notri neke ultrabright H4.

Objavljeno: Če jun 21, 2007 8:49 am
Napisal/-a marko1
Štromar mi je reku da jih nima in naj grem na odpad in cviknem dol iz kerga clio-ta, in sem vzel od petke, mi je zamenu in zdej dela k šus, tud lampe ne brlijo več.

Hvala za suport :wiihuu