Stran 1 od 2
Avto naenkrat crknil. Mogoče Akumulator?
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:03 pm
Napisal/-a paskvale
E, moji forumci. Danes dopoldan, pa sem imel sam neprijetno izkušnjo s svojo Lantro. V petek sem jo še zapeljal v garažo in je vse lepo delalo. Danes pa se mi je mudilo na krst v LJ, pa noče vžgat. Hudiča! Probam spet, pa ni dala nič od sebe. Lučke so bolj slabo svetile, ko sem dal kontakt za vžig, pa je samo nekaj naredilo HRK, in konc. Pol sem naprosil dobrega soseda, da me je odpeljal, sedaj sem pa že nazaj.
No in sem z voltmetrom šel probavat akumulator. Napetost na akumulatorju izgleda takole:
Ključ na: Voltmeter kaže:
OFF 12,57 V
ACC 12,50 V (vsi porabniki so ugasnjeni)
ON 9,70 V
START 1,99 V
(sem snemal, zato so meritve točne)
Sedaj pa vi meni povejte, ali je šel akumulator ali ne. In če je šel - kako hudiča mi je lahko kar na lepem crknil, in to poleti

!
Aja - mi priporočate kakšen akumulator, baje so neki Boschevi dobri, ker jih ni treba filat.
N U J N O
LP
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:07 pm
Napisal/-a Shebo
Bo po vsej verjetnosti akumulator. Se mi je isto zgodilo na 4 leta starem cliotu v torek. Sem parkiral, čez 15 minut avto ni več hotel vžgat, lučke so isto slabo gorele... Tudi na kable ni dal nič od sebe. Kako lahko tako na lepem crkne? To tudi meni ni bilo popolnoma jasno. Rekli so mi, da se je 'obesil'. Potem sem kupil nov akumulator in avto je vžgal iz prve...
Kupil sem pa Varto 45 mAh za 52€
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:07 pm
Napisal/-a sebaveh
sedaj pa me še zanima napetost, ko motor teče...
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:10 pm
Napisal/-a paskvale
Če bi motor stekel, se ne bi bunil po forumu. halo!
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:13 pm
Napisal/-a sebaveh
sprašujem zato da vidim če ti ga normalno polni.
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:17 pm
Napisal/-a Pavka
Ti zamenjaj akumulator in stvar bo rešena
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 5:19 pm
Napisal/-a paskvale
Hja, mene bolj skrbi zakaj je akumulator naenkrat šel. Lahko da je kaj v stiku
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 6:06 pm
Napisal/-a paskvale
Pa še to. A se bo dalo avto vžgati s kabli? Sicer sem pa res v riti.
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 6:08 pm
Napisal/-a MacTron
paskvale je napisal/-a:Pa še to. A se bo dalo avto vžgati s kabli? Sicer sem pa res v riti.
ce akumulator se daje kaj od sebe se bo dalo... oz ce ze ni cisto "odslovljen"
ker ti bo potem alternator polnil... (vendar upostevaj prvo)
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 6:18 pm
Napisal/-a paskvale
Vidim, da bom pač moral kupiti akumulator. So me pa cene kar šokirale. Izpod 60€ ga zame sploh ni (min 55Ah).

Objavljeno: Ne jun 17, 2007 6:21 pm
Napisal/-a MacTron
paskvale je napisal/-a:(min 55Ah).

lucky boy... 110Ah

...nujno za zagon V8 in periferije
probaj poiskat med tab battery oz. topla (cenovno so ugodni)
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 6:26 pm
Napisal/-a paskvale
Pa si primerjajva še avte. Saj imaš skoraj 3× večjo moč pod motorjem. Sedaj je notri 55Ah pa naj tak ostane še naprej. Topla je notri tudi sedaj, star pa je 3 leta. Baje so Bosch Silverline zelo dobri.
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 6:34 pm
Napisal/-a MacTron
paskvale je napisal/-a:Pa si primerjajva še avte. Saj imaš skoraj 3× večjo moč pod motorjem. Sedaj je notri 55Ah pa naj tak ostane še naprej. Topla je notri tudi sedaj, star pa je 3 leta. Baje so Bosch Silverline zelo dobri.
ze res... smo ni bil namen primerjave pac pa nekateri avtoakusticarji imajo enako
stevilo Ah kot sem navedel.. pa je avto recimo ...1.5 , 2.0 (seveda za pogon muzike) no ni vazno to
sam sem imel pred leti accenta 2001 1.5 in original je bil notr 45Ah sel je pa v 1letu
z novim 55Ah je to spilalo se dolgo in se kar

glede bosch silverja pa preberi malo
ostale komentarije po forumu...
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 6:56 pm
Napisal/-a sofoiks
Več ah pomeni da ti bo avto bolj živahno vžgal (hitreje obrača motor med zaganjanjem)tukaj pa nevem koliko trpi štarter če sploh
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 7:28 pm
Napisal/-a paskvale
Ni res! Več Ah pomeni večjo zalogo kemične energije in nima veze z živahnim vžiganjem motorja. Moraš pa imeti dovolj energije glede na sistem.♠♠♠
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 8:41 pm
Napisal/-a Dariooo
ja ti probaj s kabli vzgat in ce ti vzge pol se malo vozi....in pol probaj ga tkoj vzgat in bi moral vzgat, ce alternator polne.....to prvo preveri, da ne bos ti menjaval akumulatorja in alternator ti ne polne...ceprav verjetno je akumulator..ampak nikoli ne ves..
LP
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 8:42 pm
Napisal/-a phoebus
Ti kar pejt kupit akumulator, ampak najpomembnejši podatek pa je seveda voltaža ko je avto prižgan, da vidiš če alternator sploh polni.
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 8:59 pm
Napisal/-a sofoiks
Paskvale sem probal na dveh različnih avtih in mi v obeh primerih štarter hitreje brača motor? Potem mi pa razloži zakaj? To ni provokacija res me zanima.
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 9:44 pm
Napisal/-a esem
Za baterije sta dve označbi - Ah (količina shranjene energije) in A (Amper - kratkostični tok - mislim da kapacitivnost). Recimo bateriji s 55 Ah imata lahko različno kapacitivnost - ena npr 400 A, druga 520 A. K. pove, koliko toka lahko potegneš iz baterije naenkrat in je bolj pomembna za samo vžiganje kot Ah. To je verjetno mislil paskvale. Običajno je pri "več Ah" baterijah tudi večja zmožnost kratkostičnega toka (kapacitivnosti - A) - tebi se je zdelo, da boljše vžge zaradi večje Ah, a baterija je imela tudi večjo kapacitivnost in je v resnici predvsem zaradi te bolje vžgal. Nista pa nujno Ah in A v sorazmerju, razlike so lahko velike.
Nekaj več v tej temi
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 12&start=0
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 9:50 pm
Napisal/-a blindek
A(amper) je označba za električni tok, za kapacitivnost je C