Stran 1 od 2
R clio 1.6 16V '03 - računalniku se je zmesalo
Objavljeno: Pe jun 22, 2007 9:03 pm
Napisal/-a gofra
Pozdravljeni,
imam zoprn problem, pa ne vem kako ga rešit. Avto sem zagnal z vklopljeno prestavo...seveda je cuknilo in se ustavilo. Po ponovnem poskusu zagona pa sem ugotovil, da se je računalniku očitno sfuzlalo. Lučke na armaturi prižiga kot za novo leto, izmenično se prižigajo in ugašajo, ventilator dela le v eni brzini...centralno zaklepanje ne deluje (izgleda kot bi manjaklo elektrike, dogaja torej se, vendar se zgodi ne

)...ipd.
Predvidevam, da bi bilo fino resetirati računalnik - bi bil dovolj odklop z akumulatorja ali je kakšna bolj sofisticirana metoda?
Najlepša hvala za pomoč!
lpf
Objavljeno: Pe jun 22, 2007 9:55 pm
Napisal/-a adis
lahko da je bolj tehnična težava z računalnikom oz. elektroniko kot pa da enostavno resetiraš računalnik, najboljš je obisk pri mehaniku in priklop avta na pc - diagnostiko
Objavljeno: Pe jun 22, 2007 10:43 pm
Napisal/-a gofra
Hja, odklop in priklop nazaj na akumulator ni pomagal.
Je pa pod + priklopom na akumulatorju polno nekega belega prahu oz. prahu podobne zadeve. Če bolj logično pomislim, se avto pravzaprav dejansko obnaša kot bi mu primanjkovalo elektrike. Tisti cirkus z lučkami s kontaktom obmiruje le, če prižgem parkirne luči in takrat ostane na tastaturi prižgana tudi lučka akumulatorja.
Kolikšna je verjetnost, da je dejansko fuč prav akumulator?
Hvala za pomoč sicer...
lpf
Objavljeno: Pe jun 22, 2007 11:01 pm
Napisal/-a Drocky
odklopi akupolator in sčisti kleme in one kontakte na akumolatorju z brusnim papirjom al pa drotpiršno(se zdej nespolnem kak se prav reče

ops: ) pa boš vido če bo boljše. Pa poglej če moreš kej destilirane vode dolit v celice
Objavljeno: Pe jun 22, 2007 11:06 pm
Napisal/-a blazp
Gen|uS je napisal/-a:odklopi akupolator in sčisti kleme in one kontakte na akumolatorju z brusnim papirjom al pa drotpiršno(se zdej nespolnem kak se prav reče

ops: ) pa boš vido če bo boljše. Pa poglej če moreš kej destilirane vode dolit v celice
poskusiti res ni greh, lahko je res samo kaj takega.
kaj se pa zgodi, če obrneš ključ? si preveril, da ni šla kaka varovalka? .... jaz bi ga osebno dal na diagnostiko - servis in naj ti priklopi na računalnik.
Objavljeno: Pe jun 22, 2007 11:17 pm
Napisal/-a bruki
Najprej preveri napetost akumulatorja.....(prazen)
Velikokrat se celice sesujejo in pridejo v kratek stik....pogosta pojav pri takšnih
temperaturah kot so bile zadnje dni...
Glede resetiranja pa kar pozabi.....ne gre to kar tako....
Objavljeno: So jun 23, 2007 12:37 am
Napisal/-a Patrik_A3
jao pa ne spet težava z renojem

kolega me bo opet podjebavo še bolj če bo to prebral

pa kaj je s temi clioti,če ni petrol kriv,pa elektronika nagaja grrrr
EDIT: zapelji na pooblaščenega naj samo priklopijo na kompa da ti razkrijejo napako,....mogoče bo to šlo že porihtat kar preko kompa

Objavljeno: So jun 23, 2007 1:26 am
Napisal/-a Lumpy_
Patrik

. Nebomo se podjebavali.
Samo je pa čudno to, da pozabiš sklopko stisnit, pa maš pol ringlšpil na armaturki.
Priklopi ga na računalnik.
Objavljeno: So jun 23, 2007 5:20 am
Napisal/-a SAVINJCAN
pač reno :P
Objavljeno: So jun 23, 2007 10:10 am
Napisal/-a gofra
Hvala vsem za pomoč - kot sem sklepal, akumulator je bil hin.
Izgleda, da ga je tisti "cuk" pri zagonu do konca izčrpal. Menjava...in zdaj dela kot mora.
lpf
Objavljeno: So jun 23, 2007 11:00 am
Napisal/-a wiliamskis
Ponavadi iz takega majhnega problema nastanejo govorice o tem kakšna j***a so določeni avti! Sem sam občutu, ko sem od drugih zvedu, da sem menjal že pol mašine, v resnici pa je bilo treba samo spucat senzor za vžig na vztrajniku

....
Objavljeno: So jun 23, 2007 7:04 pm
Napisal/-a jure114
Včasih so stvari bolj enostavne kot se zdijo !

Objavljeno: So jun 23, 2007 8:01 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
jure114 je napisal/-a:Včasih so stvari bolj enostavne kot se zdijo !

ali obratno :P
Objavljeno: So jun 23, 2007 8:51 pm
Napisal/-a joztom
Renault ima zelo dobre mašine. Na žalost ne vozim več Renaulta, ki mi je dolga leta odlično služil. Danes vsi favorizirajo DE aute, ampak v mojem času, ko sta bila "sošolca" R21GTX in pa Passat, je bil nemški avto na dnu. DeKaWejci (AUDI) so rjaveli kot lisice, npr 80-ke so bile poden od podna na plehu. Passat TDI je imel prve modele z enojnimi zavornimi koluti spredaj, Golf III nismo verjeli, da je res tako šlampasto setavljen na strehi in smo šli pogledat nekaramboliran avto in zijali. Renault je pa ves čas soliden, tako motorno kot na plehu, se kdo spomni R4, ki je zdržala do 180000 km brez generalne, slovitemu hrošču smo menjali glave pri 140.000, pri udarcu v polos je bil totalka, ker je bil predrago popravilo. Ne podcenjujmo Renaulta, se nima kaj sramovati, je motoriziral marsikatero družino, ne samo teh par Überallesov.
Objavljeno: So jun 23, 2007 9:01 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
joztom je napisal/-a:Renault ima zelo dobre mašine. Na žalost ne vozim več Renaulta, ki mi je dolga leta odlično služil. Danes vsi favorizirajo DE aute, ampak v mojem času, ko sta bila "sošolca" R21GTX in pa Passat, je bil nemški avto na dnu. DeKaWejci (AUDI) so rjaveli kot lisice, npr 80-ke so bile poden od podna na plehu. Passat TDI je imel prve modele z enojnimi zavornimi koluti spredaj, Golf III nismo verjeli, da je res tako šlampasto setavljen na strehi in smo šli pogledat nekaramboliran avto in zijali. Renault je pa ves čas soliden, tako motorno kot na plehu, se kdo spomni R4, ki je zdržala do 180000 km brez generalne, slovitemu hrošču smo menjali glave pri 140.000, pri udarcu v polos je bil totalka, ker je bil predrago popravilo. Ne podcenjujmo Renaulta, se nima kaj sramovati, je motoriziral marsikatero družino, ne samo teh par Überallesov.

Objavljeno: So jun 23, 2007 9:49 pm
Napisal/-a OLI
Objavljeno: Ne jun 24, 2007 9:22 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Kot dokaz o nekvaliteti VW,kolko se vozi danes 30 let starih VW jev in koliko Renaultov,joztom tvoja teza žal ne drži

,ne vem za nobenega oz.so redki renoji,Golfov 1 je pa "še"kar nekaj vidnih,pa Hroščov

ops:
Objavljeno: Ne jun 24, 2007 9:27 pm
Napisal/-a f.taunus
PRODRIVE je napisal/-a:Kot dokaz o nekvaliteti VW,kolko se vozi danes 30 let starih VW jev in koliko Renaultov,joztom tvoja teza žal ne drži

,ne vem za nobenega oz.so redki renoji,Golfov 1 je pa "še"kar nekaj vidnih,pa Hroščov

ops:
V glavnem med starodobniki prevladujejo Opli. Heh, pa kako zaboga Opli se sprašuje narod, če pa jih že pregovorno rja poje do 12. leta. Skrivnost je v besedi "pregovorno".
Objavljeno: Ne jun 24, 2007 10:16 pm
Napisal/-a PRODRIVE
jaz ne govorim o starodobnikih ki se 1x tedensko zapeljejo na cesto ampak o avtu za vsakdanjo rabo
Objavljeno: Ne jun 24, 2007 10:24 pm
Napisal/-a RSI
PRODRIVE je napisal/-a:Kot dokaz o nekvaliteti VW,kolko se vozi danes 30 let starih VW jev in koliko Renaultov,joztom tvoja teza žal ne drži

,ne vem za nobenega oz.so redki renoji,Golfov 1 je pa "še"kar nekaj vidnih,pa Hroščov

ops:
30LET stari avti so že starodobniki
