Stran 1 od 1
Velika poraba
Objavljeno: Če jun 28, 2007 2:35 pm
Napisal/-a enzo
Pozdravljeni , imam fiat tipo 1.6. i.e. in je vse bilo v redu dokler ni začel rabit velik bencina. Prej je rabil 7 litrov in mesec dni nazaj je začel porabljat kar 11 litrov.
Če je gdo imel kakšen podoben problem ali če ogoče ve če se to da otklonit bi prosil za pomoč.
Hvala Vsem.
Objavljeno: Če jun 28, 2007 3:17 pm
Napisal/-a SIMY001
prvo mi pride na misel ona sonda (lamda al neki takiga)
Objavljeno: Če jun 28, 2007 4:24 pm
Napisal/-a Primoz_86
Lahko da je predrta diafragma za regulacijo predvžiga, če jo ta avto ima. Nahaja se pri razdelilni kapi. Med delovanjem motorja snami cevko. Če obrati naenkrat padejo in začne motor bolj na trdo teči, potem je membrana cela in raje preveri lambdo.
Lp
Objavljeno: Če jun 28, 2007 4:37 pm
Napisal/-a Badmike
Najboljše ga je dat na računalnik in bo takoj pokazalo kaj je narobe!
A se ti vžiga kaka kontrolna lučka?
Objavljeno: Če jun 28, 2007 5:29 pm
Napisal/-a Firediver
Če se motor ne zaganja ali crkuje, gre lepo na obrate in na splošno dela v redu, je lahko samo ta lambda sonda.
Objavljeno: Če jun 28, 2007 5:59 pm
Napisal/-a paskvale
Ali pri večjih obratih, ko je avto bolj obremenjen, ali mu zmanjkuje moči?
Objavljeno: Pe jun 29, 2007 10:21 am
Napisal/-a enzo
Badmike je napisal/-a:Najboljše ga je dat na računalnik in bo takoj pokazalo kaj je narobe!
A se ti vžiga kaka kontrolna lučka?
pozdravljen, avto sploh nima (kolik jaz vem ) konektor za računalnik.
Objavljeno: Pe jun 29, 2007 10:27 am
Napisal/-a enzo
paskvale je napisal/-a:Ali pri večjih obratih, ko je avto bolj obremenjen, ali mu zmanjkuje moči?
Živjo. Avto je prej cukal in nevem zakaj, ampak ta problem je že mim kjer več ne cuka odkar sem začel rabit OMV 100 oktanski bencin. Po tem je avto zelo lepo delal in je bilo vse ok. Zdej,en mesec nazaj je začel porabljat velik goriva in me skrbi, a je mogoče lambda sonda katero se ne isplača menjat na takem avtu.
Pri večjih obratih avto znori, začne se dret in kr lepo povleče. Sploh ni logike zakaj je začel porabljat tolik bencina.
Kaj lahko naredim ?
Hvala
Objavljeno: Pe jun 29, 2007 10:29 am
Napisal/-a enzo
Primoz_86 je napisal/-a:Lahko da je predrta diafragma za regulacijo predvžiga, če jo ta avto ima. Nahaja se pri razdelilni kapi. Med delovanjem motorja snami cevko. Če obrati naenkrat padejo in začne motor bolj na trdo teči, potem je membrana cela in raje preveri lambdo.
Lp
Sorry, kaj nevem kar mi želiš povedet ampak kolik sem razumel , bi mogel dat dol kabel ??
Hvala LP
Objavljeno: Pe jun 29, 2007 6:13 pm
Napisal/-a lisko
Cevka pa kabel je velika razlika:)
Drgač pa skoro 100% da lamba serje....Probaj jo pomert in sporoč podatke..... če tega ne veš pel kakemu popoldancu.... ponaredki pa tudi niso tak dragi da se neb splačalo, glede na razliko 4 litrov na 100km.
Če bi ble svečke bi cukal...... če bi bil predvžig ( če je premal zelo tešk pride do visokih obratov, če sploh pride....če je prevelik težko pride do visokih obratov ( če sploh pride) ampak potem tam znori) ....če je sama avtomatska nastavitev predvžiga,potem z obrati zgublja moč....Nič od tega pa ne vpliva na tako veliko razliko v porabi ( 4 litre)
glupa fora je pa mogoče za pogledat
Objavljeno: Po jul 02, 2007 6:39 pm
Napisal/-a lantra18
kolega je imel enakega tipota in podoben problem kar naenkrat prevelika poraba, z motorjem je bilo vse uredu (večkrat na servisu) avto je pa še kar pil.
Na desni strani spodaj zraven tanka ima tipo filter goriva (aluminjast cca 10x4 cm) ki je fiksiran z krožno objemko in pod to objemko mu je filter prežrlo tako da je rahlo kapljalo samo ko je avto laufal pa še to samo pod malo večjimi obrati ko se v sistemu naredi pritisk. kaplanja prvo ni bilo opaziti ker ima tipo tam čez nek plastičen zaščitni pokrov.
no popravilo je bilo cca 10€ poraba pa potem seveda bistveno nižja

Re: glupa fora je pa mogoče za pogledat
Objavljeno: Če jul 05, 2007 8:41 am
Napisal/-a enzo
lantra18 je napisal/-a:kolega je imel enakega tipota in podoben problem kar naenkrat prevelika poraba, z motorjem je bilo vse uredu (večkrat na servisu) avto je pa še kar pil.
Na desni strani spodaj zraven tanka ima tipo filter goriva (aluminjast cca 10x4 cm) ki je fiksiran z krožno objemko in pod to objemko mu je filter prežrlo tako da je rahlo kapljalo samo ko je avto laufal pa še to samo pod malo večjimi obrati ko se v sistemu naredi pritisk. kaplanja prvo ni bilo opaziti ker ima tipo tam čez nek plastičen zaščitni pokrov.
no popravilo je bilo cca 10€ poraba pa potem seveda bistveno nižja

Pozdravljen,
hvala za odgovor. Glej, sem pred 3 mesece zamenjal filter goriva, svečke, filter olja in olje. Avto je prej veliko več cukal (tudi zdej mal) ampak bom dal NGK in bo v redu. (upam). Problem pri tipotu je naslednji: (kako so mi razložili fiat serviserji ) da je Tipo zgodba zase, ko pelješ manj od 3000 vrt. ni moči in je majhna poraba, in če pelješ več je moči ampak je poraba bisteno večja. Ko se ga kupil, je bilo v redu, 8-9 litrov (kar je za pričakovati 1.6 motorju in 140000 km. ) Zdej naenkrat je poraba v sto mater in sem v dilemi, dal da popravljam ali da menjam kjer če začnem popravljat.... nikoli konca.... Po servisu je rabil manj olja in ni cukal en cajt. Zdej : spet cuka, v prvi in dr. prestavi nima moči in težko prime gas. Imam 2 luknji (majhne) na ispuhu ampak menim da ni do tega. Ko dodajam gasa lepo vleče in tudi lepo rabi....
Mislem da je katalizator sesut in da ga negi guši.... Ne vem kako naj preverim to zadevo...in so mo priporočil da katalizator dam dol in čez dam cev v avspuh. Rešitev ni tolik pametna zaradi eko testa in okolja. Po mojem da bo vlekel k norc ampak je to privremena rešitev. Sem hotel menjat kable, ampak so v redu (kot je rekel mahanik)
Mislel sem it spet mehaniku da mi pogleda (s sondom v ispuhu) mešanco goriva in plinov. Prosil bi te če mogoče veš, a je lahko kaj narobe z injekotri ali z motorčkom prostega teka.
Velika hvala....
LP
Objavljeno: Pe jul 06, 2007 7:10 am
Napisal/-a enzo
lisko je napisal/-a:Cevka pa kabel je velika razlika:)
Drgač pa skoro 100% da lamba serje....Probaj jo pomert in sporoč podatke..... če tega ne veš pel kakemu popoldancu.... ponaredki pa tudi niso tak dragi da se neb splačalo, glede na razliko 4 litrov na 100km.
Če bi ble svečke bi cukal...... če bi bil predvžig ( če je premal zelo tešk pride do visokih obratov, če sploh pride....če je prevelik težko pride do visokih obratov ( če sploh pride) ampak potem tam znori) ....če je sama avtomatska nastavitev predvžiga,potem z obrati zgublja moč....Nič od tega pa ne vpliva na tako veliko razliko v porabi ( 4 litre)
HVALA ZA ODGOVOR. Sem bil pri mehaniku in pravi da bo treba uštimat injekore in spucat motorček prostega teka.
Injektorji so zelo umazani in je rekel da zelo malo manjka da počijo kjer je zamašena igla vbrizga.
Bom videl če bo sploh kaj od tega ko mi bo to zrihtal. Bom sporočil kjer nikol nisem videl in imel podoben problem.
By the way... ko sem bil na LPP-ju so mi rekli da imam preveč mešance bencina (omjer bencin - zrak) in sem ulil aditiv.... en cajt je bilo ok. Zdaj bo treba to zrihtat.
Tebi pa še enkrat veliko hvala za odgovor.
Lp
Objavljeno: Pe jul 06, 2007 11:48 pm
Napisal/-a knuspi
Če avto ne "prime gas" je vzrok potenciometer lopute plina, znan problem pri 1.4 in 1.6 i.e.fiatih.
Objavljeno: So jul 07, 2007 2:55 pm
Napisal/-a čare
če je tipo 1.6 z 75 konji je samo en injektor ker je monotronic motorčka pa tud ne boš spucal ker nimaš kaj pucat je pa ta motor res zgodba zase ker jaz imam na tem avtu že 5 let porabo 11 litrov ampak morte pa vedt da je to samo mestna vožnja sej relacije pije 7-8 litrov.Sicer pa če tko gledaš da se ti sonde ne splača menjat ker je 100€ avto pa star pa sploh ne vem kaj se sekiraš vozi tko naprej pa je in ko boš znucal zavore ne kupuj novih ker se ne plača kupi rabljene prav tako ko boš menjal olje daj not staro....mislim kakšne prbijate nekateri