Stran 1 od 1

R5 kako zamenjati sklopko

Objavljeno: Ne jul 01, 2007 5:50 pm
Napisal/-a tec
lep pozdrav

Sklopka mi spodrsuje ze kar nekaj časa na R5 campus tako, da bo čas da jo zamenjam. Ker se mi ne da na easy nonstop voziti :?
zanima me priblizen potek kako kje začeti, ker z spodnje strani gledano je full dela skoraj prvi konc dol (most), da se pride do menjalnika.
menjal bi samo lamelo. potisno in lezaj bom pustil staro
do sedaj sem zamenjal 2 sklopke na yugotu tako da malo praxe ze imam gledem menjanja sklopke.
ze v naprej hvala!

L.p.

Objavljeno: Ne jul 01, 2007 6:11 pm
Napisal/-a lisko
Kot prvo se menja komplet...potisna...ležaj in lamela..... sicer lahko menjaš tudi samo lamelo samo ti tega početja pri petki MOČMO odsvetujem.Zakaj? ker je pri petki narjeno tako da se menja komplet...se prav vse komponente pokažejo obrabljenost.... sicer lahko menjaš samo lamelo...ampak se zna zgodit da bo potisni koš že toliko načet ( na njem je sistem samonastavitve sklopke) da bo vse skupaj polomlo...... ali pa da bo šel potisni ležaj po prvih par deset tisoč km po menjavi...... pred tremi leti sem menjal sklopko.... takrat je komplet prišel mal neki čez 12 jurjo ( današnjih dobrih 50 evrov) in mislim da to ni neka cena če nočeš met kasnejših komplikacij....samo lamela pa je takrat prišla 6 jurjo... šparaj če hočeš samo jaz nisem tako bogat da bi šparal...

Kot drugo....res da če hočeš snemat samo menjalnik moraš podret spredaj skor vso petko.... od mosta do nosilcev..... poleg tega je potem kr jebeno dobit menjalnik skupaj nazaj z motrjem...
Jaz sem se tega lotil na način da sem vzel komplet motor in menjalnik ( odtegneš nosillce ki so trije.... odkopiš kable ( vse na konektorje) snameš sevke hladilnega sistema) in vzameš komplet ven.Potem ko imaš vse skupaj zunaj razšravfaš motor in menjalnik in menjaš komplet sklopko.Ob enem lahko še ščistiš hladilnik ( ker maš dostop) ščistiš motorni prostor. obnoviš štarter...... in še in še seveda če delaš sam....

Objavljeno: Po jul 02, 2007 4:43 am
Napisal/-a Pavka
Pri petici jaz nikdar ne jemljem popolnoma dol ničesar.Odmontiram obe polosovine, na levi strani odstranim nosilec, ki gre od nihajne roke na šasijo. Prav tako oba nosilca menjalnika in štarter.Potem kar na avtu razmaknem toliko, da gre med motor in menjalnik roka, da lahko sklopko odviješ. Sliši se zajebano ampak ni...še nikoli se nisem zamudil več kot 4 ure