Stran 1 od 1
Pritisk olja
Objavljeno: So jul 07, 2007 12:10 pm
Napisal/-a lisko
Jeep 2.5TD
Do včeraj je lepo mel 4 bare pritiska med delovanjem ( kazalec na sredini ali malo prek ) Včer pa je med vožnjo pritisk začel padat in je padu na prvo črtico oz. še malo pod črtico ( 2 bara?) . Motor je sicer spodaj malo masten ( kaka kapljica čez noč) In sicer pri sklopki in pa pri IC. Ampak ne vem če lahk lih tam tok pritiska uhaja. Vsaj po moje če bi turbina puščala pritisk bi pil olja oz. kadil plavo.Motor drgač dober vžiga je super odzivn in se vrti lepo zvezno,poraba 9..... Ampak sanja se mi ne zakaj mu pada pritisk olja.
Objavljeno: So jul 07, 2007 12:14 pm
Napisal/-a phoebus
Mgoče ga pa senzor serje?
Objavljeno: So jul 07, 2007 12:20 pm
Napisal/-a lisko
phoebus je napisal/-a:Mgoče ga pa senzor serje?
Za senzor mam največje upanje.... se pa dogaja da pri 700 obratih ( štangas) pade pod spodnjo črtico, ko dodajaš gas , da zvišuješ obrate se cajger za olje premika navzgor....vendar ne dosti prileze mogoč do 3 bare.....mal pred tem ko pa se motor zasuče v rdečo polje ( 4000rpm) pa kazalec sunkovito skoči nazaj na dva bara in se spet dvigne nazaj na tri........
Objavljeno: So jul 07, 2007 1:43 pm
Napisal/-a phoebus
Če tako skače bo po mojem senzor prej kot kaj drugega...če je olja dovolj, ne kadi, pa skače gor in dol kot ga je volja...
...pri meni ga je isto nekaj časa sral (safrane), pa se sploh nisem odločil za menjavo ker nov ni baš poceni.
Objavljeno: So jul 07, 2007 9:03 pm
Napisal/-a lisko
Finta je u tem da ko je mrzel motor je vredu ( 4 bare) ko pa se ogreje pa vestno pada ( Relacija par km ko se pelješ) in pol je v spodnjem področju. Zato me malo skrbi.....kak ma pa lučke za olje in tak dalje pa še ne vem...Ker ob kontaktu se prižgejo potem pa čez 1-2 sekundi ugasnejo vse. Malo pa me skrbi ker je mastno okol IC in pa pri semeringu na glavne gredi pri kulpungi spušča olje. Ampak če bi turbina puščala bi olje pil kar pomen da bi kadil plavo ( kadi pa sploh ne kot da sploj neb bil dizl) če pa bi pri semeringu tak puščalo pa bi olje lilo ven.....steče pa mogoč kaplja na minuto med delovanjem motorja.
Objavljeno: So jul 07, 2007 9:53 pm
Napisal/-a Mad
lisko je napisal/-a:Finta je u tem da ko je mrzel motor je vredu ( 4 bare) ko pa se ogreje pa vestno pada ( Relacija par km ko se pelješ) in pol je v spodnjem področju. Zato me malo skrbi.....kak ma pa lučke za olje in tak dalje pa še ne vem...Ker ob kontaktu se prižgejo potem pa čez 1-2 sekundi ugasnejo vse. Malo pa me skrbi ker je mastno okol IC in pa pri semeringu na glavne gredi pri kulpungi spušča olje. Ampak če bi turbina puščala bi olje pil kar pomen da bi kadil plavo ( kadi pa sploh ne kot da sploj neb bil dizl) če pa bi pri semeringu tak puščalo pa bi olje lilo ven.....steče pa mogoč kaplja na minuto med delovanjem motorja.
... ne glede na senzor pojdi zmerit pritisk ... toplo priporočam - tvoj motor je VM in ti so imeli problem z mazanjem motorne gredi če ti pada pritisk je mogoče že velika zračnost ležajev - te gredi pa kolikor vem se ne brusijo ... raje panika kot stroški ! L.p. Mad
Objavljeno: So jul 07, 2007 10:06 pm
Napisal/-a sebaveh
VM? Torej italijanski po licenci Detroit Diesel, če se ne motim?
Objavljeno: Ne jul 08, 2007 12:37 am
Napisal/-a lisko
Torej mam prav po logični povezavi da so slabi ležaji na glavni gredi in posledično spušča semering ker gred opleta....ko pa je hladen pa še ni zračnosti in je še pritisk normaln...
Objavljeno: Ne jul 08, 2007 12:41 am
Napisal/-a Mad
lisko je napisal/-a:Torej mam prav po logični povezavi da so slabi ležaji na glavni gredi in posledično spušča semering ker gred opleta....ko pa je hladen pa še ni zračnosti in je še pritisk normaln...
... ne moreš na pamet verjetnost obstaja ker so ti motorji po temu znani da o ločenih glavah ki pokajo in klackalicah ne govorimo ... preveri pritisk olja da boš vedel kaj se točno z njim dogaja ... upam, da te j**e samo stikalo ...
Objavljeno: Ne jul 08, 2007 10:23 am
Napisal/-a xyxyxy
lisko je napisal/-a:Torej mam prav po logični povezavi da so slabi ležaji na glavni gredi in posledično spušča semering ker gred opleta....ko pa je hladen pa še ni zračnosti in je še pritisk normaln...
Če bi ti na semeringih tok puščal, bi ti olje v curku ven teku, itaq pa na semeringih ni takega pritiska kot ga naredi oljna pumpa.
Objavljeno: Ne jul 08, 2007 11:47 am
Napisal/-a monster_d
Senzor v riti, sicer pa so tile stevci tolk da pac so, tudi pri mojem ko je hladen pod stangasom kaze dva bara ko se ogreje pa sam eniga
Nic bat.
Objavljeno: Ne jul 08, 2007 2:57 pm
Napisal/-a phoebus
Sej, če ne bi imel števca bi se vozu dokler se nebi prižgala lučka
...sam za paniko delat so

Objavljeno: Ne jul 08, 2007 4:30 pm
Napisal/-a Pero
lisko je napisal/-a:Torej mam prav po logični povezavi da so slabi ležaji na glavni gredi in posledično spušča semering ker gred opleta....ko pa je hladen pa še ni zračnosti in je še pritisk normaln...
ležaji nimajo diektne povezave z semeringi in ponavadi semering niso pod pritiskom iz pumpe.
In ravno ko so deli hladni je zračnost in tolerance največje, torej tedaj največ opleta in se največ sliši.
Pritisk olja je VEDNO največji ko je olje hladno. Narašča do malo večjih obratov, potem pa ostane nekje konstanta. Ko se olje segreje se zmanjša tudi pritisk ki ga vidiš na števcu.
Ti lučka normalno sveti ko motor ne dela in se ugasne ko začne delat? Če ja, potem je vse OK, pač normalno je da pri hladnem olju pokaže več.
Če pa hočeš biti siguren poišči kakšna navodila za servisiranje tega motorja in izmeri koliko je dejansko pri hladnem in pri toplem motorju.
Objavljeno: To jul 10, 2007 2:16 pm
Napisal/-a lisko
Finta je u tem da ko dam kontakt zasvetijo lučke za temparaturo za olje za kontrolo motorja pa bla bla. kr neki se jih prižge.Ampak po nekaj sekundah VSE ugasnejo.... Po motorju nič ne ruži in tud tam pri semringu se spušča ne vem koliko ampak pač tok da je mastno.Motor gre drgač lepo zvezno..... dober vžiga , lepo potegne in ne kadi plavo.
Objavljeno: To jul 10, 2007 5:28 pm
Napisal/-a Pero
Ni se mi dalo brskat po internetu za tvoj avto, ampak iz ene servisne knjige za (malo podobnega) dizla piše:
Kontrolna lučka se ugaša pri 0,3-0,6 bara
za olje 80 stopinj in 2000 obratove je normalni tlak 1,96 bara.
Mislim da si v mejah normale.
Objavljeno: To jul 10, 2007 7:43 pm
Napisal/-a lisko
No tolk ma......... pri konstatnih 3000 ali več obratih pa zraste na 4 bare.