Stran 1 od 1

Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Po jul 09, 2007 5:17 pm
Napisal/-a FBR
Pozdrav!

Zanima me če kdo ve ali je potrebno menjati celotno zavorno čeljust zaradi tega ker celinderček ki potegne zajlo od ročne nazaj ko jo spustiš ne dela. Se pravi ročna na desni strani ne dela bremza pa normalno.

P.S.: Če pa ima kdo za prodat zadnje desne zavorne klešče pa še toliko bolje (Hyundai Coupe).

Za odgovor se zahvaljujem!

Objavljeno: Po jul 09, 2007 5:51 pm
Napisal/-a AgitatoR
Obnovit jih daj.

Objavljeno: Po jul 09, 2007 6:15 pm
Napisal/-a FBR
Kje to delajo?

Objavljeno: Po jul 09, 2007 7:30 pm
Napisal/-a Nejko87
pokliči v tapos... prineseš staro, odneseš obnovljeno... + doplačaš... vsaj pri meni je bilo tko... http://www.tapos.net/

Objavljeno: Po jul 09, 2007 7:43 pm
Napisal/-a FBR
Nejko87 je napisal/-a:pokliči v tapos... prineseš staro, odneseš obnovljeno... + doplačaš... vsaj pri meni je bilo tko... http://www.tapos.net/


Kolk doplačal? Kolk dobre dobil?

Če je vse kolkr tolk dobr pol ni panike, ne bi pa rad prnesu jim praktično cele klešče razn tistih (pomoje so cilindrčki za odteg ročne) cilindrčkov dobil nazaj pa ene predpotopne jedva delujoče? Zato bi prosil za dodatne informacije glede tvoje izkušnje. Hvala.

LP FBR

Objavljeno: Po jul 09, 2007 8:11 pm
Napisal/-a Nejko87
oni ne obnavljajo. dobijo obnovljene.
pokliči pa uprašaj.


Vse skupaj je tako kot da bi kupil nove, stare pa ti vzamejo v račun.

Objavljeno: Po jul 09, 2007 9:49 pm
Napisal/-a Badmike
Zaj ne vem kak je pri tvojem avtu ampak pri večina vem da ročna in nožna zavora nista povezani! Pri Diskih maš en vzvod ki je povezan z fedro in jo tisti stisne oziroma spusti,nožna pa tak dela preko pritiska olja na batke, pri bobnih pa je ročna vezana na spodnji del čerljusi nožna pa na cilinder na zgornji del.
Pnavadi je potrebno malo umazanije spucat pa gre dalje!
Če maš šanso daj kako fotko gor da si lažje predstavljam ;)

Objavljeno: To jul 10, 2007 8:17 am
Napisal/-a FBR
Badmike je napisal/-a:Zaj ne vem kak je pri tvojem avtu ampak pri večina vem da ročna in nožna zavora nista povezani! Pri Diskih maš en vzvod ki je povezan z fedro in jo tisti stisne oziroma spusti,nožna pa tak dela preko pritiska olja na batke, pri bobnih pa je ročna vezana na spodnji del čerljusi nožna pa na cilinder na zgornji del.
Pnavadi je potrebno malo umazanije spucat pa gre dalje!
Če maš šanso daj kako fotko gor da si lažje predstavljam ;)


Ne sej maš prav. Ker so diski zadaj je točno tako kot si napisal. Nožna zavora prek olja, ročna pa prek zajle. In glih tisto na katero je zajla vezana se je kot izgleda zataknilo oz. je prirjavelo in se ni hotlo več vračat v začetno pozicijo tako da mi je še desne ploščice čist pobralo.

Slike zaenkrat ne morem dat gor ker se še vozim. Če bom lahko pa z veseljem.

LP FBR

Objavljeno: To jul 10, 2007 10:42 am
Napisal/-a joztom
Kolikor vem pri Potokar prodajajo aftermarket čeljusti Budweg. cene so ugodne, poskusi vprašat.

Objavljeno: To jul 10, 2007 10:54 am
Napisal/-a xsara
joztom je napisal/-a:Kolikor vem pri Potokar prodajajo aftermarket čeljusti Budweg. cene so ugodne, poskusi vprašat.


živjo

kot je že joztom povedal pred mano, jih lahko dobiš pri Potokarju, jest sm glih zdej ene 14 dni nazaj vzel nove zadnje klešče za Unota turbota in dobil popust pri novih ob pogoju, da prinesem stare nazaj, katere pa oni potem pošljejo v fabrko, nekam na Hrvaško kjer jih firma Budweg obnavlja.
Kar se pa tiče ročne in zaštekanega fedra na čeljustih pa ti povem da se je meni isto zgodilo na obeh zadnjih čeljustih, tako da mi ročna ni več delovala, sicer sem zadevo razdiral, ampak je blo vse tako porjaveno in uničeno, da je bilo najlažje naročiti nove čeljusti, ki pa sedaj ko sem jih že montiral delujejo odlično, vključno seveda z popolnoma delujočo ročno zavoro.
Skratka ti kar pokliči Potokarja in vprašaj kako in kaj lahko narediš

lp, Miha.....

Objavljeno: To jul 10, 2007 10:36 pm
Napisal/-a FBR
Zadeva zrihtana. Za vse tiste ki boste še imeli enake probleme naj povem, da nism rabil menat za nove čeljusti in niti ne it menat za rablene. Jst sm jih lahko zrihtal brez panike. Odšel sem do mojstra v NM ki se izlključno ukvarja z zavorami. Tist celindrček mi je popravil z novo vzmetjo notri. To je naredil na obeh straneh tako da obe strani enako dobro delata.

P.S.: Ceneje kot v ostalih dveh primerih + super dela.

LP FBR