Stran 1 od 2
visoka poraba
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:17 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Prosim, če mi poveste, kje je navadno vzrok velike porabe goriva!
Za informacije - imam Accenta, 00 letnik, 1.3 mašina, vozim 3/4 izven naselja, preostalo je mestne vožnje, avtocest se izogibam. Trudim se, da vozim čim bolj nedeljsko, nič gas-bremza kombinacij. Lambda ni - preverjeno.
Tukaj sicer ni govora o kakih velikih presežkih, vendar bi prosil, če mi tako poveste, kje je navadno problem.
Re: visoka poraba
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:22 pm
Napisal/-a MacTron
niti omenil nisi koliko je ta visoka poraba...
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:26 pm
Napisal/-a porihtano
premalo napumpane gume mogoče
kaj narobe na tank šteli?
aja,drugace so pa hyundaji zelo warcni,ne?
ma kolegica pa ji tam okol6.5/7 l/100km pije
newem
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:30 pm
Napisal/-a comfortably numb
Sem že parkrat slišal da imajo te accenti malo višjo porabo, zato so mi ga tudi odsvetovali za nakup par let nazaj...omenjali so mi pa okoli 7-8 litrov.
lp
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:46 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Ja, Accentek moj ima porabo okoli 8 litrov, ravno danes sem točil - 8,2 l
Pa je to normalno za ta letnik, kot je eden omenil ali bi bilo lahko bistveno manj?
Se pravi da napumpam gume... Kaj je še kaj takega kar se lahko naredi, pa ne bi bilo preveč drago?
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:51 pm
Napisal/-a Energetik81
Ne vem, kdo to govori, da imajo Accenti veliko porabo, ampak naš jo vsekakor nima. Ob kombinirani vožnji nikoli ne pride čez 7L. Samo relacijska tam okoli slabih 6L, samo mestna pa 8L. Vozim pa s čimbolj polnim gasom in šaltam pri 2800 obratih potem pa v visoko prestavo in enakomerna hitrost, kot svetujejo na nekaterih tujih forumih o šparanju.
Ja, pa D.J.ANDY napiši pri kakšni vožnji je in če se je to kar naenkrat zvišalo.
Gume je brez veze več kot tovarniško napumpat, ker bojo slabš držale, na sredini jih boš kmau znucu in boš dau za nove velik več kot boš prišparal pri bencinu.
Lp
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:54 pm
Napisal/-a MacTron
D.J.ANDY je napisal/-a:Ja, Accentek moj ima porabo okoli 8 litrov, ravno danes sem točil - 8,2 l
vendarle omenil...
sam sem imel pred leti accenta 1.5 gls 01 ...poraba s klimo 7,8l relacijsko vsak dan 100km
in pridno branje...
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=40&L2_ID=13
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:56 pm
Napisal/-a comfortably numb
No sej...moja xsara je pa 1.6 pa imam pol pol vožnjo, je pa poraba 7,3.
Se mi zdi da je dobrih 8 litrov kar velika poraba na 3/4 izven naselja vožnje

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 7:56 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Energetik81 - vožnje s čimbolj polnim gasom jaz ne razumem, to je za moje pojme višanje porabe.
Sam vozim v čim večji prestavi, kot praviš.
Sicer je pa že stalno taka poraba - moti me, ker imajo baje Accenti nizko.
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 8:04 pm
Napisal/-a Energetik81
Ti bom razložil. Poudarjam da s čimbolj odprto loputo za gas amapak NE z visokimi obrati. Namreč loputa za gas predstavlja ogromno izgubo za bencinski motor, le ta pa skoraj izgine, če je do konca odprta. Elektronika pa vbrizguje točno toliko bencina, kot lahko motor vsrka zraka. Torej če pri recimo 2000rpm pohodiš gas do konca, se bo vbrizgavalo skoraj enako bencina kot prej, le izgube na loputi ne bo več. Požeruh bencina so visoki obrati, ko mašina vleče veliko zraka in se posledično vbrizgava veliko bencina. Bencinski motor se najbolj počuti pri recimo 90% max navora in gas do podna, takrat je izkoristek največji.
Torej nasvet: speljevati z recimo 3/4 gasa, čimprej priti do želene hitrosti nato pa v čim višjo smiselno prestavo in enakomerna hitrost.
Lp
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 8:15 pm
Napisal/-a D.J.ANDY
Energetik81 - hvala za razlago!
Jaz sem do sedaj mislil, da pač, ko pritisnem na gas, da v bistvu s tem pošljem bencin v motor.
In zato npr. na avtocesti nikoli nisem pritisnil gasa do konca, ker se mi je zdelo kot da ga duši, pa sem rajši dodajal postopoma in porabil kar nekaj kilometrov, da sem dosegel neko hitrost.
Če pa sem kdaj do konca pritisnil, je bil sicer pospešek večji, a še vedno ne takojšen in sem mislil, da meče bencin stran.
A torej lahko npr. na avtocesti (in drugje) pohodim gas v poden, pridem do določene hitrosti in nato mirno križarim do konca?!
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 8:25 pm
Napisal/-a Energetik81
Ja, s pedalom za gas reguliraš koliko zraka bo prišlo v valje in ne koliko bencina. Bencin se vbrizgava glede na zrak v pravilnem razmerju. Tko da mirno na AC pohodiš v peti prestavi do daske. Nisem prepričan le, kako elektronika reagira na hitro dodajanje gasa - mogoče takrat kaj dodatno vbrizga bencina, ne vem. Jaz recimo v 1-2 sekundah počasi dodam gas do podna v takem primeru.
Seveda to govorim za normalno vožnjo; če rabiš moč (prehitevanje itd) pa seveda obrati do rdečega polja in potem šaltat.
Dizel seveda lopute za gas nima, zato je tam pač tak način vožnja verjetno brez veze.
lp
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 8:49 pm
Napisal/-a sicko
men se pa zdi da k u niskih obratih pohods gas skor do konca da matraš motor in da ni to ni glih najbl

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 9:35 pm
Napisal/-a Energetik81
Se ti zdi...
Mislite ali veste?
Kakšen strokovni argument zakaj bi se "matral"?
Pa zaenkrat mislim, da je motor z notranjim izgorevanjem stroj in ne bitje, ki bi se lahko matralo.
"Matra" se lahko edino pri visokih obratih, ko so pospeški bata in ojnice hudi in trenje veliko in eksplozija mešanice ne sledi več batu...
Ja, un članek od MacTrona si preberte, je dobr...
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 9:48 pm
Napisal/-a joztom
Pretirano pritiskanje vodi v klenkanje. Potenciometer lopute pri polnem odprtju zazna zahtevo po pospešenem pospeševanju in da bogatejšo mešanico. Avto najmanj žre pri obratih največjega navora. Vse skupaj kroti lambda sonda, ki pri detekciji neizgorelega bencina osiromaši mešanico. Sunkovito odpiranje lopute na polno in varčna vožnja sta skregana s preudarno vožnjo. Pri močnejših avtih to na spolzki cesti vodi v vrtenje koles in izlet s ceste, kar menda vsi razumete. Če bi se takle teoretik vsedel v avto z ene 200 kojni in brez elektronske pomoči proti zdrsevanju poskusil to izvajati, bi bila ta šola zelo draga.
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 9:59 pm
Napisal/-a Energetik81
No, do klenkanja po mojem mnenju pride, če z mašino ni vse v redu ali če speljuješ s prenizkimi obrati. Naš nikoli ne zaklenka, če recimo nad 1500 rpm pritisnem do konca. Z ostalim se seveda strinjam. Seveda pri močnejšem avtu ne moreš speljevati s 3/4 gasa, ker se bo samo vrtelo. Pač z občutkom.
No, to pa nisem vedel, da se vbrizgava bogatejša mešanica. Hvala za info.
Torej je treba NEsunkovito, počasi čimbolj odpreti gas, da lahko sproti posreduje lambda. Človek se res vsak dan kaj novega nauči.

Objavljeno: Sr jul 11, 2007 11:04 pm
Napisal/-a Zajeban
Jaz sem do sedaj mislil, da pač, ko pritisnem na gas, da v bistvu s tem pošljem bencin v motor.
In zato npr. na avtocesti nikoli nisem pritisnil gasa do konca, ker se mi je zdelo kot da ga duši, pa sem rajši dodajal postopoma in porabil kar nekaj kilometrov, da sem dosegel neko hitrost.
Če pa sem kdaj do konca pritisnil, je bil sicer pospešek večji, a še vedno ne takojšen in sem mislil, da meče bencin stran -----------) to je vse res, Energetik ne klobasaj take neumnosti, ker je poraba DEFINITIVNO NAJMANJŠA z majnim gasom , ne pa z polnim ali polovičnim gasom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To so definitivno same bedarije , in neumna zavajanja , 100% preverjeno!, in vi in vaše lopute , !, velik gasa je velik gasa in velik benzina in konc o tem !
Ugodno porabo predstavlja zmerno pospeševanje (rahlo, ne prepočasi seveda), potem pa pravilno rečeno v najvišjo prestavo vržti.
Objavljeno: Če jul 12, 2007 7:46 am
Napisal/-a MacTron
zaj**** je napisal/-a:neumnosti, ker je poraba DEFINITIVNO NAJMANJŠA z majnim gasom , ne pa z polnim ali polovičnim gasom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odvisno od motorja... npr jaz imam 300KM ..in ce pospesim v prvih metrih mi
trenutna poraba zraste tudi do 50l/100 (odvisno od gasa) torej tam do 70km/h
ko peljem z hitrostjo 90km/h mi poraba trenutnega pade na 9-10l/100
torej samo za primerjavo sem ti dal ta test (logicno da bo ob polnem plinu odpre injektorje do konca)
Objavljeno: Če jul 12, 2007 8:01 am
Napisal/-a Kritik
joztom je napisal/-a:Avto najmanj žre pri obratih največjega navora.
Res je. Pri mojih 97 konjih je to pri 3200 o/min in tam mašina deluje najlepše in poraba ja najmanjša. Strogo mestne vožnje imam jest 8l +, če je vklopljena še klima je še 0.5l pribitka, odprta brez klime pa okoli 6l+. Avto Getz 1.4

Objavljeno: Če jul 12, 2007 8:50 am
Napisal/-a esem
Kritik je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Avto najmanj žre pri obratih največjega navora.
Res je. Pri mojih 97 konjih je to
pri 3200 o/min in tam mašina deluje najlepše in
poraba ja najmanjša. ...
Torej bi ti npr na ravninski relaciji, kjer kolona vozi cca 60 - 65, moral za najmanjšo porabo vozit v tretji (približno obrati največjega navora, lahko tudi za cca 70 v ćetrti namesto peti) - že to pove dovolj. Poraba je najmanjša glede na navor samo, če avto ta navor res potrebuje - npr rahel klanec ali zmerno pospeševanje.
Drug primer:
Če ima avto največji navor pri npr 5000 obratih (nejateri visokoturažni motorji), boš torej najmanj porabil , če voziš po mestu kar v prvi?
Tretji primer:
Avto ima največji navor pri npr 2400 obratih (dizel), ima pa pri 1800 obratih že 95 % tega navora. Kje mislite, da je poraba manjša?
Ne mešajte najmanjše porabe motorja glede na
zahtevano (klanec, pospeševanje) moč oz navor in avta, ki tako moč oz navor le malokrat rabi ob konstantni (varčni) vožnji. Za vzdrževanje 100 km/h večina povprečnih avtov potrebuje samo 20 KM oz celo manj za premagovanje upora zraka, gum, prenosov itd.