Stran 1 od 1
Števec trosi, obratomer dela na obroke
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 9:09 pm
Napisal/-a napi
LP!
R19 ; 1.4 . števec za hitrost trosi tak za +- 5km ko se peljam. Obratomer pa tudi dela na obroke kak pač mu pride. Vseskupi sem že poskusil vn vzet pa se mi je potem ustavlo pri zajli za hitrost (kak se ta hudič odklopi?). Prostora je zelo malo roko glih komi notr dobiš, zej bi pa rad vedel kok se zajla za hitrost na najlažji možni poti. Tam je nekakšna plastična "objemka".
Kak pa je kaj z obratomerom, a je kakšen kotakt al senzor, k ne vem kk ma 19 to napeljano. A ma kdo kakšno idejo v čem je problem??
Objavljeno: Sr jul 11, 2007 9:21 pm
Napisal/-a HOLLAND
Možno, da je zajla na koncu!
Objavljeno: Pe jul 13, 2007 3:44 pm
Napisal/-a napi
pol se umiri tam od 80 naprej; sam kk se vzame zajla dol z števca ker nebi rad zlomu kaj po nepotrebnem!
A pečko je že menjo kdo; to morš tok celo armaturo razpizdit da prideš do nje al je kakšen lažji način? Aja pa baje sta dva tipa: valeo pa še ena, a je to možno kaj prej ugotovit kot pa da jo čisto vn vzamem. Ko nebi rad spet čako na del po en teden (ko ugotovijo po enmu tednu da ni dela v skladišču in čakajo na novo pošilko).
Objavljeno: Pe jul 13, 2007 4:57 pm
Napisal/-a im nobody
zajla se ti je natrgala

Objavljeno: Pe jul 13, 2007 9:53 pm
Napisal/-a PiLLLe
Za kilometre je naceta zajla kot je ze receno. Za obratomer je slab stik nekje, kar se pa pecke tice je pa cela stala, Armaturko moras losat celo, dol je itk nebos spravu tako da bos imel glih tolk placa da bos pecko vn dubu.
Objavljeno: Sr jul 25, 2007 3:39 pm
Napisal/-a napi
S pečko sm rešu problem, zanimivo delo. Prekleješ vse ka leze pa gre ko bto vn spravlaš. Vsegaskupi je mislim da 10 matic in vijakov. Dela prbližno za 2-3ure, s tem da pol po ene pol ure ugotavljaš kje je še to ohišje prišrafano in ugotoviš da sta še odzuni dva šrafa ki držita ohišje pečke prišrafane in ventilator, bog vas mazno francozi
Zej me pa še neki zanima od kod jemle števec signal za obrate motorja. Po avtodati je sicer napisan rpm senzor sam ni lociran oz. ne vem kje naj ga iščem pa preverim če to funkcionira vredu. Al mogoče jemlje signal od drugod?
Objavljeno: Sr jul 25, 2007 6:47 pm
Napisal/-a tešo
iz menjalnika
Objavljeno: Sr jul 25, 2007 7:07 pm
Napisal/-a sebaveh
Iz menjalnika se jemlje hitrost avta, on sprašuje za obrate motorja, ta pa je lahko naprimer pri vztrajniku. Na liniji kjer je zaganjalnik.

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 7:09 pm
Napisal/-a PiLLLe
19ka ima RPM senzor montiran na ohisje menjalnika tocno pod razdelilno kapo. Malce tezko se ga sprva vidi zaradi cevi od vode, a se ga najde. Drzita ga dva vijaka na 11kljuc.
Objavljeno: Pe sep 21, 2007 10:24 am
Napisal/-a napi
A se da ta senzor kako preverit če funkcionira tak kot je treba, da vidim ce je napaka v senzorju ali v napeljavi oz v števcu?
Objavljeno: So sep 22, 2007 4:46 pm
Napisal/-a sebaveh
Če je "klasičen" senzor s tremi priključki (plus, minus, izhod signala) potem se sicer da opazovati signal na njegovem izhodu, vendar pa potrebuješ osciloskop ali pa vsaj frekvenc-meter.
Objavljeno: Ne sep 23, 2007 8:30 pm
Napisal/-a dr.otkar
Če ti motor deluje potem TA senzor ni, ker on daje podatke računalniku za vžig in vbrizg. Obratomer dobiva impulze iz vžigalne tuljave.
Kakšni znanstveniki !!!
Da bo ziher, samo razklopi konektor od tega senzorja pa poskusi avto vžgat.
NASA help them !!!!!