Stran 1 od 1
Ročna,vžiganje lučke
Objavljeno: Če jul 12, 2007 5:56 am
Napisal/-a Nikson
Imam namreč naslednji problem.ko se vozim v klanec oziroma v hrib,mi začne goreti lučka za ročno,ko pa se vozim po ravnini tega problema ni,Peugeot 206 1.6.V naprej hvala za kakršni koli nasvet.
Objavljeno: Če jul 12, 2007 6:29 am
Napisal/-a Badmike
Malo preglej stanje zavornrga olja ali pa ti nagaja stikalo pri ročni malo ga zmigaj ali pa po potrebi menjaj
Objavljeno: Če jul 12, 2007 7:02 am
Napisal/-a andsuzuki
Ali pa bodo ploščice kmalu za menjat
Objavljeno: Če jul 12, 2007 7:58 am
Napisal/-a phoebus
Kot je rekel badmike. Lučka (!) ima funkcijo da je nekaj narobe z zavorami, pri marsikaterem avtu je lučka združena s tole: (P) ki pa pomeni ročna.
Možne situacije:
- serje ti stikalo od ročne. Probaj takrat malo potolčt po ročni, če ni razlike potem ni to
- Veliko bolj verjetno je da ti zmanjkuje olja pri zavorah.
Zmanjkuje ti ga lahko ker:
- ti sistem pušča
- ko se ploščice obrabijo grejo "bolj skupaj" in posledično nekoliko pade gladina olja v posodici. Ampak nikoli ne sme to olje past pod MIN, tudi če imaš čisto zlizane ploščice.
Če ti pušča je super nevarno (ok, pustimo dvojni zavorni krog), najpogosteje pušča kateri od zavornih cilindrov (razen če ti kuna pregrize cev, ampak tisto pa itak uščije neaenkrat). Najprej poglej pod posodico; tam je glavni zavorni cilinder. Glej S PRSTI če je kaj mastno.
Enako poglej pri vseh kolesih zavorne cilindre (tudi glej s prsti če je mastno). Če je kje mastno, greš takoj na servis.
Če ni, greš na servis vseeno ker se z bremzami ni za igrat. Če ne drugega bodo rekli "ja, ploščice so pri koncu in so še do naslednjega servisa" in ti bodo dolili 2 prsta zavornega olja.