Stran 1 od 1

Vw transporter 1.6 TD, težave z motorjem

Objavljeno: To jul 17, 2007 10:32 am
Napisal/-a triker
Zdravo. Upam da je kdo že imel podobne težave.
V kombi VW Trasnsporter 1.7D, l.90, tip motorja KY, sem vgradil motor 1.6TD, l.84., tip motorja CY. Potrebno je menjati nosilce motorja, glavni vztrajnik, karter za olje, pumpo za olje. Naredil sem tudi glavni servis, menjava jermenov, obnovljena je bila dizel pumpa, menjana je bila tudi komplet sklopka.
Motor je v fazi in teče tako kot da ne bi bil, greje se in kadi, nima nobene moči. Dizel pumpa je bila obnovljena in naj bi bila vredu

Objavljeno: To jul 17, 2007 10:39 am
Napisal/-a Majstor18
mogoče je mojster površno obnovil tlačilko

lp

Objavljeno: To jul 17, 2007 10:49 am
Napisal/-a HOLLAND
A je bla obnovljena samo pumpa al tudi injektorji, ker mislim, da je tle z injektorji nekaj narobe!

Objavljeno: To jul 17, 2007 11:06 am
Napisal/-a dspalir
Pomojem ti pumpe ni vredo nastavo, ali pa je prestavljen jermen za en zob.Men je blo isto na golfu 1 1.6D,sem menjal jermen, pa so mi ga za en tob zamaknali,je avo kadiv, ni imel moči, pa topel je tk nerodno vžigal. Pol sem pa dal nastavit jermen, pa predvžig na pupi, pa je avto laufal o nulo.

Objavljeno: To jul 17, 2007 11:27 am
Napisal/-a triker
Pumpa v celoti obnovljena pri Pittrle na Stari Vrhniki (zlo dobr mehanik), inektorji pregledani, motor v fazi, ampak nekje je očitno napaka. Motor je pred vgradnjo lepo laufal.

Objavljeno: To jul 17, 2007 9:06 pm
Napisal/-a Majstor18
tomaz30 je napisal/-a:Poglejte kako so nastavljeni ventili!



če se ne varam mao te motorji samonastavljive ventile. še vedno misloim da je v pumpi problem

lp

Objavljeno: To jul 17, 2007 9:47 pm
Napisal/-a scuba
z ventili sigurno ni nič narobe se sami nastavljajo

Objavljeno: Sr jul 18, 2007 8:45 am
Napisal/-a triker
Motor z hidravličnim uravnavanjem ventilov v tem kombiju ne deluje, ker je preveč nagnjen, baje da olje ne odteka iz odročnikov. Ta motor ima ploščice, imajo pa od 0,25 pa do 0,40 mm lufta. Sesalni morajo biti naštelani drgač kot izpušni. Kakšne so točne mere za nastavitve ne vem, če kdo ve bi bil hvaležen.

Težavo sem včeraj rešil. Jermenice in jermen pa šponar mi je pred nastopom težav dal gor en mehanik z VW servisa :D , pa očitno ni vedel :idea: , da ni vseeno kako je obrnjena jermenica za dizel pumpo. Jermenica od dizel pumpe ima namreč dve manjši luknji, od zadaj za jermenico je še ena luknja, skozenj potisneš štift, vendar ni vseeno katera luknjo poravnaš, kot je sicer ta serviser mislil. Tako da sem jermenico zasukal za 180 stopinj in motor sedaj lepo teče.
Toliko za vas, ki ste sodelovali v tej debati. Hvala.