Stran 1 od 1
Vezava lambda sonde, s tri žice na 4
Objavljeno: To jul 17, 2007 10:43 am
Napisal/-a Majstor18
lep pozdrav
zanima me če bi kdo vedel ali je možno vezati 4 žično sondo na 3 žični priključek?
lp
Objavljeno: To jul 17, 2007 11:06 am
Napisal/-a _B3yBo_
kokr vem ni mozno zato uzem eno sondo z 4 pa bos komot povezu (usaj jst sm )
Objavljeno: To jul 17, 2007 11:12 am
Napisal/-a nebivedu
Pojdi k Potokarju na parmovo ulico v ljubljani in ga vprašaj, če ima še poleg univerzalnih lambda sond, ki jih prodaja tudi papirje kako se priključijo. Pa si naredi kopijo tega in jo prosim še obesi tukaj gor, ker na tistem listu je narisano vse od tega katera žica je za kaj in kako se recimo 3 polno sondo priklopi na 4 pole in obratno.
Objavljeno: To jul 17, 2007 6:51 pm
Napisal/-a bruki
Ni možno to skupaj zvezati....
zamenjaj sondo za takšno ki ima 4 kontakte.
Objavljeno: To jul 17, 2007 8:50 pm
Napisal/-a joztom
Pri štiripolni sondi sta dva kontakta (bela) gretje. Ostala dva (rjava in črna) pa sta signalizacija za ECU, eden je masa, drugi signal. Če trožična sonda jemlje maso iz auspuha, je prevezava jasna, če je pa kakšna druga vezava pa to ni tako. Poglej vezavo za tvoj avto na naslovu:
http://www.facet.it/db_comp/catalogo/opencatalogue.asp
in potem najdi še kakšno štirižično ali konkretno tvojo, pa preveži. Drugače je pa vrednost originalne sonde cca 50€ za aftermarket ponudbo, npr. Meat&Doria ima vse živo.
Objavljeno: To jul 17, 2007 9:03 pm
Napisal/-a Majstor18
Imam passata, moja je bla tista tema v kateri je problem cukanja, tip motorja je RP, ko sej gledal priključem sem površno videl 4 kontakte in se nekje staknil , ki naj bi bila od 1.8 motorja od VW, sicer se lepo vidi da je na teh 4h kablih sonda že menjana in je od NGKja, majstr pravi nej bi bila nekam boljša od BOsheve ker ima komponente iz Wolframa, zato me zanima če bi jo lahko kako prevezal, da bi špilala.
drugače pa iz instalacije prihajajo 4 kabli, od tega gre en na maso z dre strani ostali trije ( črna,siva,bela) pa na sondo.
lp