Stran 1 od 1

Črn dim iz izpuha (MB Vito)

Objavljeno: To jul 24, 2007 4:42 pm
Napisal/-a HorheHorhe
Sem bolj redko tu gost, a ko potrebujem nasvet/pomoč se obračam na spletno publiko...
Za začetek - sem popoln laik v motoroznanstvu - pokrov motorja dvigam za namene kontrole olja in dotakanja tekočine za spiranje vetrobanskega stekla :) se pa hitro učim 8)
Imam MB Vito 112CDI, s turbodizelskim motorjem, ki mi v zadnjem času močno zadimi. Dimljenje je izrazitejše ob hladnem zagonu, ko motor še ni ogret. Pri hladnem motorju v prostem teku brez dodajanja plina se iz izpuha vije bolj siv dim, ko dodam plin se pokadi črno. Tudi ob vožnji se mi pri pospeševanju zakadi predvsem črn dim - ni se lepo peljati za menoj. (dim ni moder, kar naj bi po nevadbah na tem forumu kazalo na žretje olja)

Pri segretem motorju je prosti tek brez kajenja (ima le določen rahlo močnejši vonj - kar se mi zdi pri dizlih običajno), tudi pri vožnji mora biti pospeševanje res močno, da mi zadimi, običajno v kak klanec.

Pa še o faktih:
- Poraba je povsem normalna 8.5 do 9l (pri vklopljeni klimi)
- olje bilo zamenjano 3.000 km nazaj, stanje je na max
- pospeševanje je ok, razen v klanec s prenizkimi obrati (kar sem mi zdi običajno)
- katalizator je brez keramike (prazen lonec), naknadno povedal prejšnji lastnik

Problem moram rešiti, pa ne bi rad na uradnem servisu denarja šenkaval. Če je kaj za zamenjat so tukaj opcijsko tudi neoriginalni deli. Če je slučajno problem v katalizatorju, si predstavljam, da mi ga lahko odpravi vsaka delavnica za izpuhe...

Kaka diagnoza, nasvet?

Objavljeno: To jul 24, 2007 5:00 pm
Napisal/-a sebaveh
Upaj da niso injektorji pri koncu. Ker koštajo draaago....

Re: Črn dim iz izpuha (MB Vito)

Objavljeno: To jul 24, 2007 6:16 pm
Napisal/-a HOLLAND
HorheHorhe je napisal/-a:- katalizator je brez keramike (prazen lonec), naknadno povedal prejšnji lastnik

To bo.

Objavljeno: To jul 24, 2007 6:27 pm
Napisal/-a cr33p
Gost črn dim na turbodizlu pogosto pomeni, da je preveč goriva in premalo zraka, ki bi se z gorivom mešal. Zato pride do slabega izgorevanja in prebogate mešanice.

Preglej cevi med turbino, intercoolerjem in motorjem. Če je cev kje pretirano mastna - posebej na spojih - ti pušča zrak, kar zna biti vzrok.

Objavljeno: To jul 24, 2007 6:31 pm
Napisal/-a Bric
Inektorji so bolezen CDI-jev. Sploh če ima 150+kkm. Se jih pa da obnovit.

Objavljeno: To jul 24, 2007 8:02 pm
Napisal/-a imilet1
dj poskusi najprej z dodatkom STP za pucanje injektorjev,ker ce normalno vlece bi to znal pomagat.pri nas sta sle na sluzbenem kangoo-jo dci 2 šobi in ni vlekel pa še hitrost je padala...poskusi-sam za dizla kup ne za bencinarja ker je prakticno ista embalaza.

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 3:36 pm
Napisal/-a HorheHorhe
Hm, kar nekaj sumov, torej:
1. katalizator (?) (by Holland)
- Koliko to pride nov neoriginal? Ugibam da okoli 500 Eur?

2. injektorji (by bric in sebaveh), Vito ima 165.000 km po števcu (kdo ve, če tudi v resnici)
- Kaj pomeni drago koštajo? 100, 500eur? Kaj to pomeni obnova, kdo bi mi to lahko spedenal?

3. puščanje zraka (prebogata mešanica) (by CR33p)
- laično mi to pomeni najmanjši strošek za popravilo, imam prav?

Katera od teh variant je najbolj verjetna za črn dim predvem pri hladnem motorju?

A kdo pozna koga, ki CDI-je šraufa (razen uradnih servisev seveda).

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 4:36 pm
Napisal/-a RedBull™
Zakaj pa ne na pooblaščeni servis :roll: Aja mogoče zato,ker misliš da te bodo obril pa nič naredl? Glej kakorkoli se boš odločil... najprej boš dal npr. obnoviti dize,boš spoznal da to ni to... naredil spet nekaj drugega... mogoče ti uspe ali pa ne.... in strošek bo,a?

Če pa pelješ na pooblaščeni servis,kot prvo lahko pogledajo,kaj vse se je na avtu delalo (če je bil na pooblaščenem servisu servisiran) ter na testerju pogledajo napake oz. preverijo določeni parametri ob delovanju motorja...

Kako že pravijo,če imaš za mercedes-a imej še za servis,mar ne ;)

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 6:48 pm
Napisal/-a sebaveh
Drago zato, ker je očetov znanec takega Vitoja peljal na servis da mu pregledajo mašino. Pri tem so rihtali okoli injektorjev in Bosch črpalke. Končni znesek je bil 900.000 sit. (devetsto tisoč)

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 7:24 pm
Napisal/-a monster_d
Grelne svecke slucajno

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 8:46 pm
Napisal/-a zcmr
Tocno tako kot je RedBull napisal !!!Zato ne zgubljam besed ....
@sebaveh 900.000 :lol: naj ti napisem okvirne cene: inektor za tele motorje -odvisno od modela combi ali furgon je od 300-450€ ,visokotlacna rail crpalka je nekje 750 -800€,komplet motor ce vrnes starega nekje 6.000-7.000 €.Seveda so to original deli na Mercedes servisu.Kaj so delali za 900.000 sit mi ni jasno....
Se to :nikar se ne odlocajte za obnovitve teh coomon rail ali celo piezo iniektorjev pri raznoraznih bosch servisih in podobno ker nikoli vec motor ne bo delal kot treba.

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 9:04 pm
Napisal/-a NoFEAR
Za začetek zamenjaj zračni filter. Če to ne bo pomagalo, nadaljuj z ostalimi predlogi, ki si jih dobil...

Objavljeno: Če jul 26, 2007 5:10 pm
Napisal/-a HorheHorhe
Fantje hvala za odgovore,

Servisi so bili narejeni na pooblaščenem servisu (ni ravno poceni), a vseeno. Za vsak poseg pa vseeno rad vem koliko me po žepu udari.
Zračni filter je bil 1mesec nazaj zamenjan - torej to verjetno ne more biti vzrok.

Pooblaščeni servis je sicer čist ok (če kje, priporočam trendy iz Mengša), problem je v tem, da je dobro dati čimveč informacij in čimveč informacij o problemu tudi dobiti. (Da se ne zgodi, da plačujem drago za popravilo ključavnice drsnih vrat, vzrok za napako pa je sneta obloga vrat, ki onemogoča odpiranje - in pospešuje obrabo ključavnice.)

Objavljeno: Če jul 26, 2007 10:50 pm
Napisal/-a P944
Glede dimljenja se jaz nebi sekiral, pač je dizel. Se po slo. cestah vozi mnogo več kamionov, kateri bi mogli naše vrle Zelene kaj zanimati, pa se nihče ne zmakne.