Stran 1 od 1
rocna zavora...zakaj ena prime vec....druga pa manj?
Objavljeno: Če jul 26, 2007 9:56 pm
Napisal/-a Dariooo
zdravo
no kot pise v naslovu....jaz sem dal gor most z diski, povezal zajle na rocno, nastavu da se dvigne 5-6 zobov in pol sm zategnu samo 3 zobe in desno kolo je blokirano, levo se vrti (ceprav tezko).Kaj bi lahko bil razlog za to? zajla je povsod lepo not padla (na rocno, na vstopu v kabino, in na celjust), tako da se mi sploh ne sanja kaj bi lahko bilo.A je mozno da je tisto vodilo na celjusti kamor pride zajla se recimo za en zobek zasukalo oz kej podobnega??
aja avto je P205
Lep pozdrav
Objavljeno: Pe jul 27, 2007 12:33 pm
Napisal/-a sebaveh
Možno, da je šele sedaj vse skupaj padlo na svoje mesto. Ali pa se je zajla malo raztegnila. Najboljše da pogledaš obe strani kjer je zajla vpeta in ju primerjaš.
Objavljeno: Pe jul 27, 2007 1:25 pm
Napisal/-a Dariooo
sebaveh je napisal/-a:Možno, da je šele sedaj vse skupaj padlo na svoje mesto. Ali pa se je zajla malo raztegnila. Najboljše da pogledaš obe strani kjer je zajla vpeta in ju primerjaš.
ja ja to sm ze pogledal, ker je pousod lepo not sedla...edino da bivzel vn zajlo in jo zopet napeljal samo....ne vem ce bo to to, ker je pousod lepo not...
edino ce se je tista rocica kej zasukala na celjusti kamor pride zajla not, tko da dejansko pri istem zasuku kot na drugi strani manj potiscne batek vn....samo to mi pade na pamet..
ja al da se je zajla pretegnila...ma je mozno da je tolko pretegnjena??
LP
Objavljeno: Pe jul 27, 2007 5:20 pm
Napisal/-a sebaveh
Kaj pa drugi (sprednji) konec zajle, ki gre na ročico in so matice za nastavljat - je tam vse kot je bilo prej?
Objavljeno: Pe jul 27, 2007 8:14 pm
Napisal/-a Dariooo
sebaveh je napisal/-a:Kaj pa drugi (sprednji) konec zajle, ki gre na ročico in so matice za nastavljat - je tam vse kot je bilo prej?
ja ja tam je tui vse ok....in fora je v tem da tam kamor grejo zajle not je ena plocevinca, skozi njo pa je navojna palica in matica s katero se stela rocna, tako da je vse lepo sedlo not..sm 2x preveru ce je prav dano not...in je vse lepo...bom ju3 poslikal..

oz se kej pogledal oz premislu
LP
Objavljeno: Pe jul 27, 2007 9:00 pm
Napisal/-a napi
Kter avto pa maš oz. kter zavorni sistem je gori?
Ena možnost tvojih težav je lahko da imaš čeljusti ki so kao samonastavljive. Pri teh ko jih menjaš moreš imet cajt in volo. Ker se tam nastavlja po zobek in zobek zavorni učinek (povečuješ premer med čeljustmi), in ko že imaš skor vse nastavljen ti preskoči za en zobek preveč. In potem zopet vse od začetka. Aja to vse počneš pri snetem bobnu, in tako dolg nastavljaš dokler ti ne prime dovolj, oz do te mere da še spraviš gor boben.
Na starih čeljustih si poglej kak so skupi narejene ter kako se nastavlja. Pa še to, za takšno vrsto čeljusti je boljše vzet eno izmed boljših firem, ker rado te zobeke pobere(vsaj menj jih je) na cenejših varjantah ponudnikov teh zavornih oblog
Objavljeno: Pe jul 27, 2007 9:08 pm
Napisal/-a HOLLAND
Isti primer sem imel pri Regati. Kriva pa je bila zajla in sicer ročna je imela en čuden sistem iz treh škripcev in če je ena stran zajle lažje tekla kot druga je nategnilo samo tisto stran. Rešu pa sem tako da sem dal novo zajlo.
Objavljeno: Pe jul 27, 2007 10:34 pm
Napisal/-a Dariooo
napi je napisal/-a:Kter avto pa maš oz. kter zavorni sistem je gori?
Ena možnost tvojih težav je lahko da imaš čeljusti ki so kao samonastavljive. Pri teh ko jih menjaš moreš imet cajt in volo. Ker se tam nastavlja po zobek in zobek zavorni učinek (povečuješ premer med čeljustmi), in ko že imaš skor vse nastavljen ti preskoči za en zobek preveč. In potem zopet vse od začetka. Aja to vse počneš pri snetem bobnu, in tako dolg nastavljaš dokler ti ne prime dovolj, oz do te mere da še spraviš gor boben.
Na starih čeljustih si poglej kak so skupi narejene ter kako se nastavlja. Pa še to, za takšno vrsto čeljusti je boljše vzet eno izmed boljših firem, ker rado te zobeke pobere(vsaj menj jih je) na cenejših varjantah ponudnikov teh zavornih oblog
sej sm napisal da imam zavorne celjusti in nebobna, menjaval nism nic, kot le cel most sm dal gor, ker prej sem imel bobne.....
ena opcija je da ima tista rocica, ki pride vn iz celjusi kamor se na njo natakne zajla kej za nastavljat zobke ampak ne vem no.....
kaj pa si mislu s tem da se splaca vzel boših firm?? ploscice al kaj?
LP
Objavljeno: Pe jul 27, 2007 10:36 pm
Napisal/-a Aly
napi je napisal/-a:Kter avto pa maš oz. kter zavorni sistem je gori?
Ena možnost tvojih težav je lahko da imaš čeljusti ki so kao samonastavljive. Pri teh ko jih menjaš moreš imet cajt in volo. Ker se tam nastavlja po zobek in zobek zavorni učinek (povečuješ premer med čeljustmi), in ko že imaš skor vse nastavljen ti preskoči za en zobek preveč. In potem zopet vse od začetka. Aja to vse počneš pri snetem bobnu, in tako dolg nastavljaš dokler ti ne prime dovolj, oz do te mere da še spraviš gor boben.
Na starih čeljustih si poglej kak so skupi narejene ter kako se nastavlja. Pa še to, za takšno vrsto čeljusti je boljše vzet eno izmed boljših firem, ker rado te zobeke pobere(vsaj menj jih je) na cenejših varjantah ponudnikov teh zavornih oblog
Je že povedal da se gre z aPeugeot 205 in da je zadaj menjal celoten most z drugim, ki ima diske gor, tak da ti samonastavljivi bobni pa to...odpade, vsaj po mojem.
Drgač pa tud jaz rečem nabavi novo zajlo, ni tak strošek, vzemi narazen zadnji mehanizem za zajlo od ročne (vem da je nekaj dela al =bi ga), pa bi moglo bit ok.
Lp,Aly
Objavljeno: So jul 28, 2007 8:20 pm
Napisal/-a lisko
Si dal gor nove diske in ploščice? Ker isto menjavo sem opravil jaz pred dvema mescema in se je dogajal isto......... šele po menjevai in diskov in zavornih ploščic sta začeli grabit enakomerno. Če si dal gor drugo premo in pustil stare diske ( kot jaz) Je možn da so bli diski že prej pregreti ali....
Tist, da se je u tisti ročici, ki pride iz čeljusti kaj premaknilo.....odpade. Tudi če bi se....z zajlo vedn pol isto potegneš bi pač en batek bil bolj ven kot drugi.... če me razumeš. Tisti mehanizem ( če le vredu deluje) nima veze s tvojim problemom. Edina možnost ( če je vse ostalo vredu) je, da ti šteka ena zajla ( znan problem včasih pri jugičih) Zajlo vzam ven in jo čez noč daj u naftno kopel, da se dobro razmasti in očisti rje potem pa jo dobro namaži in more delat.
Objavljeno: Ne jul 29, 2007 2:24 pm
Napisal/-a Dariooo
lisko je napisal/-a:Si dal gor nove diske in ploščice? Ker isto menjavo sem opravil jaz pred dvema mescema in se je dogajal isto......... šele po menjevai in diskov in zavornih ploščic sta začeli grabit enakomerno. Če si dal gor drugo premo in pustil stare diske ( kot jaz) Je možn da so bli diski že prej pregreti ali....
Tist, da se je u tisti ročici, ki pride iz čeljusti kaj premaknilo.....odpade. Tudi če bi se....z zajlo vedn pol isto potegneš bi pač en batek bil bolj ven kot drugi.... če me razumeš. Tisti mehanizem ( če le vredu deluje) nima veze s tvojim problemom. Edina možnost ( če je vse ostalo vredu) je, da ti šteka ena zajla ( znan problem včasih pri jugičih) Zajlo vzam ven in jo čez noč daj u naftno kopel, da se dobro razmasti in očisti rje potem pa jo dobro namaži in more delat.
hmm....da bi moral dat nove diske in ploscie?..ma nebi reku ves....ker sm gledal vzvod na celjusti in en se vec zasuka, drugi pa manj, a zajle se isto zategnejo...ma danes bom pokukal...in poslikal

..pa se zajle bom dol vzel pa pogledal ce isto tecejo...pa probal zamnjat levo pa desno zajle (ceprav so iste zajle leva pa desna, ne?) pa bomo vidli ce bo kej razlike
LP
Objavljeno: Ne jul 29, 2007 8:30 pm
Napisal/-a Dariooo
no pa sm se lotu pregleda...usedla je pousod lepo not....
pol sm pa na rocni vzel zajle dol, na celjusti jih dal da lepo not sedejo in vidim da je ena zajla 1cm dalsa
ok sm reku, lahko ker je tko speljana.Pol sem jih dol vzel in dal eno ob drugo...in se vedno 1cm pa se nekaj dalsa ena od druge

tako da mislim da bo v tem problem.Ker je bla ena dalsa in ena krajsa je tudi tista rocka na celjusti ena bla vec zasukana, druga pa manj.Sej itaq zajle leva pa desna sta iste???
Sem zdaj gledal na netu in so kode za levo in desno drugacne, ampak isto je za diske, torej bi morale biti iste??
evo slikce
tu sem jo poravnal....
tu pa je druga stran

a je mozno da se tolko zajla pretegne?
LP
Objavljeno: Po jul 30, 2007 9:12 am
Napisal/-a joztom
Razporejanje moči pri ročni med kolesoma se izvaja na "vagi" pri ročki na sredini avta, kar je na vsakem avtu drugače izvedeno, mogoče si zamenjal zajli med seboj, če sta različni.
Objavljeno: Po jul 30, 2007 4:37 pm
Napisal/-a Dariooo
joztom je napisal/-a:Razporejanje moči pri ročni med kolesoma se izvaja na "vagi" pri ročki na sredini avta, kar je na vsakem avtu drugače izvedeno, mogoče si zamenjal zajli med seboj, če sta različni.
no danes sem kupil dve novi zajli (celih 16 eurov za obe

) in stvar zdaj deluje super...mislim dobro...super bo delavalo ko bomo na cesti sprobali
drugace pa zajli sta razlicni ja, ampak da bi ju zaemnjal, ker ko sem kupil most so ble ze zajle gor, dvomim da so ble zamesane....buu...sej ne vem...skratka zdaj so zajle nove in deluje precej bolj enakomerno.
Ce hoceste se tema lahko zaklene oz jo pustiste odprto, ce bo kdo se kej potreboval..
LP