Stran 1 od 2

Pokrov ventilov in delujoči motor?

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 9:37 am
Napisal/-a [DocX]
Ali smem zalaufat mašino, če imam snet pokrov ventilov?
Rad bi namreč slišal kje mi ropotajo ventili.

Naslednje vprašanje pa je, ali moram vedno ko snamem pokrov ventilov menjati
tesnilo in ali moram vedno dodatno zatesniti s tesnilcem?

Hvala za odgovore ;)

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 9:45 am
Napisal/-a Majstor18
Lahko ga vžgeš, samo ne navijav obratov preveč ker bo olje špricalo na vse konce, sicer pa tesnilo pokrova ni potrebno menjati, razen če je že dotrajano, lahko pa tudi dotrajanega namažeš s silikonom, za kateri avtopa gre?


lp

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 10:29 am
Napisal/-a jani.vuk
ja smo olje bo šprical kajn ti ropota

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 12:06 pm
Napisal/-a bass
Porihtaj tako kot je treba, daj tisti drobiž za novo dihtngo, pa maš mir. Lahko pa neki na pol narediš pa štukaš vsake 2 mesca.

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 12:06 pm
Napisal/-a [DocX]
Gre za mercedes 81 letnik 380 SLC. V8 mašina. 8)

Na eni polovici mašine (bloka) se sliši klikanje ventilov (ventila?), na drugi pa ne.
Ventili se poganjajo preko nihajne roke (glej sliko).

Mogoče bom neumno vprašal, ampak se mi zdi, da pri takšnem načinu vodenja ventilov ni dročnikov Imam prav?

Verjetno bo potrebna nastavitev ventilov. Bi lahko bilo še kaj drugega?

Še vedno ne vem glede laufanja brez pokrova ventilov...
Ali lahko zalaufam, pa ne navijam in mi ne bo špricalo, ali pa bo špricalo v vsakem primeru? Lahko kako zamašim dovode olja?

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 12:35 pm
Napisal/-a bass
:jao:

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 12:36 pm
Napisal/-a [DocX]
:lol: V čem je problem? :)

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 12:57 pm
Napisal/-a Kritik
[DocX] je napisal/-a: Lahko kako zamašim dovode olja?


Lahko... na lastno odgovornost... ti pa ne priporočam.... olje se prečrpava v glavo mašine ravno zato, da se mašina maže.... ti bo zaribal če boš to naredil :)

Sicer pa daj te ventile nastavit kakšnemu mehaniku, sam lahko narediš več škode kot koristi.

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 1:03 pm
Napisal/-a [DocX]
Zamašil bi dovode olja na ventile ne do cele mašine.
Vse skupaj bi delovalo največ eno minuto v prostem teku - za diagnostiko da se vidi v čem je problem.

Pokrov ventilov pa želim odpret tudi zato, da preverim stanje verige, napenjalcev in
plastičnih vodnikov verige, ki se radi zlomijo.

Pokrov želim odpreti, pogledati v čem je problem (da lahko naročim dele) potem bi vse skupaj zaprl in ko bi dobil dele, bi šel na servis. Potem na servisu bi zamenjal vse dihtunge ipd.

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 1:14 pm
Napisal/-a Kritik
Aha, kaj pa če bi peljal avto k enemu popoldancu, pa ti to on naredi? Cenovno te bo enako prišlo, razen če lahko te dele dobiš po kakšni res nizki ceni... Načeloma ti ga lahko tudi on odpre in pove kaj bo treba menjat in mu ti dostaviš te dele...

Jest si nebi upal mašiti oljnih vodov v glavi..... moje mišljenje pač...

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 1:39 pm
Napisal/-a [DocX]
Še vedno ne vem, ali bo olje špricalo pri odprtem pokrovu ali ne.

Govorim o prostem teku in času okoli minute.

Dobil sem dva odgovora. Eden je, da ne bo špricalo, če ne bom navijal,
drugi odgovor pa pravi, da bo špricalo...

Gledal sem na YouTube posnetke, ko je laufal pri odprtem pokrovu in ni nič špricalo...
http://www.youtube.com/watch?v=hDhMRpMlIs0
http://www.youtube.com/watch?v=LRj6dP1Pi1Q

Kaj je zdaj resnica?

V primeru, da bo špricalo, ne bom odpiral. V primeru, da ne bo špricalo, pa bom odprl.
Samo to želim izvedet ;)

Je pa res, da verjetno tudi jaz nebi upal mašiti dovodov olja...

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 3:06 pm
Napisal/-a solidx
sej tak spet nebo sprical da bos celi avto posprical, probaj pa bos videl kje si ;) ampak kot so ti ze rekli pelji raje k kakemu popoldancu, da ti zadevo pogleda :idea:

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 8:52 pm
Napisal/-a Majstor18
jao, cela FRKA okol enga dekla za ventile, kupi tesnilo, vžgi motor pa poglej, sicer pa ventile nimaš kaj nastavljat ker so samonastavljivi, predn ga vžgeš poglej če je kje več lufta v primerjavimi z ostalimi, mogoče je zatajil tisti modul za nastavitev ventila, ki se sliši.

lp

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 9:13 pm
Napisal/-a HOLLAND
Olje bo v vsakem primeru (nekaj) špricalo. Ampak res ne razumem česa vsega se nekateri lotijo sami? :jao:

Objavljeno: Pe jul 27, 2007 10:26 pm
Napisal/-a [DocX]
Ampak res ne razumem česa vsega se nekateri lotijo sami?


Mislim kakšni mehaniki ste mi na tem forumu! :lol:
Pol pa ni čudno da plačujete mastne denarje raznim pooblaščenim serviserjem za minimalna popravila. A ni naslov foruma "Popravila in okvare na vozilih"??
Pač želim sam malo šraufat! Pa tut če zajebem, kaj potem... A res nimate nobene mehanične žilice??
Vprašam konkretno vprašanje, dobim pa same zgrožene odgovore v smislu: "Kaj se to lotuješ, jao, pejdi raje mehaniku, pusti na miru, da ne boš kaj zajebo" ipd... :ue
Adijo pamet... Hvala lepa za take odgovore! :bonk

jao, cela FRKA okol enga dekla za ventile


Se strinjam... Vse kar sm hoto vedet je to, kar sem napisal v prvem postu... Nastala je
pa cela težka debata o tem, kakšen b**** sem, ker se lotujem takšnih stvari...Kr neki...
BTW: Majstor18, hvala za konkretne odgovore

Objavljeno: So jul 28, 2007 4:12 pm
Napisal/-a Blueboy_RM
3 bare pritiska je ponavad olje, tko da sklepaj če bo šprical okol:) Itak!

Objavljeno: So jul 28, 2007 5:11 pm
Napisal/-a HOLLAND
Glej zaradi mene lahko šravfaš kolkor hočeš. Meni se zdi razlika zamenjat sam npr. zavorne ploščice al pa podret motor. Rad bi sam šraufau motor, pa očitno ne veš, ker sprašuješ, če lahko zamašiš dovode olja, da motor brez olja zariba v par sekundah. Tista dva filmčka ko si gledal na Youtube ne špricata olja zato ker je tak sistem ventilov (klavirture) in pri teh ne šprica olje. Rad bi šraufal ventile pa sploh ne veš kako zgledajo.
Če ti je vseeno, če boš kaj zajebal, veselo na delo, drgač se pa rajši zapelji do mehanika, v tvoje dobro.

Objavljeno: So jul 28, 2007 8:28 pm
Napisal/-a lisko
Spet nekih pametnih odgovorov ni.....

Pri motorjih, ki imajo odmično v bloku motorja ( R5 1.1 ali pa JEEP...recimo) ne šprica olje okrog ker pač klaviatura ni mazana pod pritiskom ampak olje počasi priteka po kanalih glave.

Pri motorjih, ki imajo odmično pa v glavi motorja ( nad ventili ( SOHC ali dualOHC motor)) pa se le ta dobesdno kopa v olju ( potopljena je v olje) in takrat pa hudo šprica olje okrog ( primer je R5 1.6D katermu če odpreš pokrov za nalivanje olje med delovanje te dobesedno zalije...). Tak da bi ti po moje orng špricalo med deloavjem.Morjo pa bit mazani saj bi le ti med delovanjem v par obratih zaribali oz. bi v krivulji odmične gredi pustilo sledi, ki bi vplivalo na kasnejše delovanje...... Tvoje početje popolnoma odpade...

Če pa hočeš dober porihtat motor pol pa itak menjaš vse in ko čist vse podereš pa tudi točno videš kater dročnik ali ventil ti zabija.

Objavljeno: So jul 28, 2007 9:47 pm
Napisal/-a [DocX]
Hvala lisko za dobro razlago ;)

Objavljeno: To jul 31, 2007 7:33 am
Napisal/-a hermand
[DocX] je napisal/-a:Gre za mercedes 81 letnik 380 SLC. V8 mašina. 8)

Na eni polovici mašine (bloka) se sliši klikanje ventilov (ventila?), na drugi pa ne.
Ventili se poganjajo preko nihajne roke (glej sliko).

Mogoče bom neumno vprašal, ampak se mi zdi, da pri takšnem načinu vodenja ventilov ni dročnikov Imam prav?

Verjetno bo potrebna nastavitev ventilov. Bi lahko bilo še kaj drugega?

Še vedno ne vem glede laufanja brez pokrova ventilov...
Ali lahko zalaufam, pa ne navijam in mi ne bo špricalo, ali pa bo špricalo v vsakem primeru? Lahko kako zamašim dovode olja?


Ta tip mercedesa ima hidravlično nastavitev ventilov.
LP