Stran 1 od 2
Nenavadna sprememba motorja
Objavljeno: So jul 28, 2007 1:30 pm
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
LP!
Prijatelju se je zgodilo nekaj nenavadnega pri avtomobilu in sicer sledeče: motor sploh več ne deluje tako kot bi moral in sicer v tem smislu- pri istih hitrostih se motor za cca. dobrih 500 rpm več vrti----) npr. 2 prestava bi morala imeti pri 40 kmh točno 3000rpm, sedaj pa jih ima pri isti hitrosti in brzini dobrih 3500, enako velja za vse ostale prestave(v vsaki ima za 500-600 obr/min. več)
Edino pri peti prestavi, ki bi morala imeti normalno pri 100 kmh 3000 rpm, je opazno malce manj povišanje vrtljajev(ima jih le za 300 več=)3300rpm)! Vse ostale pa kot sme že napisal za 500-600rpm več.
Najbolj me moti pri povišana poraba goriva in nižja(morda) končna hitrost.
Ali bi znal kdo pomagati, nasveti so zaželjeni, morda podobne izkušnje - po mojem mnenju bi bilo to spodrsavanje sklopke, toda zamenjana je bila pred 40 kkm(sedaj ima avto prevoženih točno 160 kkm.
Najlepša hvala za vse odovore!
Objavljeno: So jul 28, 2007 1:47 pm
Napisal/-a blazp
ti in tvoji kolegi imate resne probleme z avti
Objavljeno: So jul 28, 2007 2:10 pm
Napisal/-a abbe
jst sm se zmer mislenja da se ti neki zmislujes pa kr neki odpiras nove teme.in to s takm napakm ki so nemogoce.ce hoces nabijat objave si preber knigo al dve o avtomobilih pa poj dj kermu k ma res tezave kasn pametn odgovor.
moje mnenje avto ma zmeraj enak obratou pri enaki hitrosti v enaki prestavi.ne more bit drgac ce niso bli menjani zobniki.ce bi mu drsela sklopka sploh nebi prsu do 100 km/h ker bi jo prj skuru.
Objavljeno: So jul 28, 2007 2:22 pm
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
Res bi blo tle na temu forumu lepše in bol ql , če bi bilo več resnejših ljudi , ne pa sami 16-18 letniki, ki sploh ne znajo odgovorit na nikakršno vprašanje, le opažajo nekakšno vedenje in vprašanja, pravi mulci , se vidi, pa nekter res ne vete še niti kva je met avto niti vozit, ne 0, po moje se bom mogu kar odpravt na nekakšen drug forum , tuki je za znoret,al smo pač slovenci taki nerazgledneži da ne vemo za nič še v lajfu

Objavljeno: So jul 28, 2007 2:24 pm
Napisal/-a abbe
Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Res bi blo tle na temu forumu lepše in bol ql , če bi bilo več resnejših ljudi , ne pa sami 16-18 letniki, ki sploh ne znajo odgovorit na nikakršno vprašanje, le opažajo nekakšno vedenje in vprašanja, pravi mulci , se vidi, pa nekter res ne vete še niti kva je met avto niti vozit, ne 0, po moje se bom mogu kar odpravt na nekakšen drug forum , tuki je za znoret,al smo pač slovenci taki nerazgledneži da ne vemo za nič še v lajfu

to si ti sam seb odgovoru da ne ves nic o avtih al kako?ker cer bi vedeu nebi postaulau takih vprasanj.
Objavljeno: So jul 28, 2007 2:47 pm
Napisal/-a promil
Ali so bile mogoce menjane pnevmatike, po moznosti ne ravno pravih dimenzij?
Objavljeno: So jul 28, 2007 2:51 pm
Napisal/-a abbe
promil je napisal/-a:Ali so bile mogoce menjane pnevmatike, po moznosti ne ravno pravih dimenzij?
nima to nobene veze s tem.res nima.hitrost na stevcu bo enake neglede na to kasne gume mas gor al od kamiona la od skutrja.edin kar se spremeni je dejanska hitrost
Objavljeno: So jul 28, 2007 3:16 pm
Napisal/-a HyundaiPower
Če je dal večje gume kolesa gor potem je to vrjetno problem, ker števec majn kaže. Naprimer prej je kazal 100 zaj ti bo 95 in posledično da več gasa da se pela 100 in tako tudi večji obrati. Razlika pri hitrosti pa je odvisna kolko drugačno dimenzijo koles je dal gor.
Objavljeno: So jul 28, 2007 3:19 pm
Napisal/-a abbe
HyundaiPower je napisal/-a:Če je dal večje gume kolesa gor potem je to vrjetno problem, ker števec majn kaže. Naprimer prej je kazal 100 zaj ti bo 95 in posledično da več gasa da se pela 100 in tako tudi večji obrati. Razlika pri hitrosti pa je odvisna kolko drugačno dimenzijo koles je dal gor.
loool.dj ne strelaj no kva ti je.mau pomisl kva pises
Objavljeno: So jul 28, 2007 3:23 pm
Napisal/-a blazp
števc je itak bolj informativnega značaja. kdor pa hoče merit dejansko hitrost, naj si omisli gps.
Objavljeno: So jul 28, 2007 3:26 pm
Napisal/-a HyundaiPower
Ti ne streljaj bedarij, kaj misliš da boš dal na avto 13 col kolko z gumo 145/70-13 al pa 225/45-18 da bo števec isto kazal al kaj, malo se zamisli pa preračunaj. Že pri recimo 3% odstopanja med premerom koles pride do laganja števca. Sepravi če imaš večje kolko kot serijsko ti bo števec kazal majn, če pa manjše pa več. Posledica je da ti števec kaže 120 z večjo kolo ti bo majn in stopiš na gas da prideš do iste hitrosti in kaj je pol, večji obrati.
Objavljeno: So jul 28, 2007 3:32 pm
Napisal/-a MacTron
vsi odgovori so nekako v soglasju s samo temo toda bolj me skrbi to.. da tega avtor
ni opazil oz. da nas zmerja z raznimi nerazglednezi itd
torej tu se je za zamislit... vendar bo pa ja vedel kaj je dal na avto in zakaj je kar naenkrat taksna sprememba... (satira)
Objavljeno: So jul 28, 2007 3:34 pm
Napisal/-a abbe
HyundaiPower je napisal/-a:Ti ne streljaj bedarij, kaj misliš da boš dal na avto 13 col kolko z gumo 145/70-13 al pa 225/45-18 da bo števec isto kazal al kaj, malo se zamisli pa preračunaj. Že pri recimo 3% odstopanja med premerom koles pride do laganja števca. Sepravi če imaš večje kolko kot serijsko ti bo števec kazal majn, če pa manjše pa več. Posledica je da ti števec kaže 120 z večjo kolo ti bo majn in stopiš na gas da prideš do iste hitrosti in kaj je pol, večji obrati.
ti res ne ves kaj pises.neglede na to kasne so gume bo hitrost na stevcu enaka.ker senzor preracuna hitrost glede na obrate(kolesa al cesar kol) senzor neve kasna je guma gor.tko da bo na stevcu zmeraj enaka hitrost.dejanska hitrost(realna) se pa spremeni ce spremenis velikost gume.sj je cist logicno to.
raje ti malo pomisli pa potem pisi.
Objavljeno: So jul 28, 2007 3:42 pm
Napisal/-a HyundaiPower
Imama oba nekako prav ja, ti glede senzorja motorja jaz pa kolesa

Če je senzor na kolesu oziroma za obrat kolesa ne more isto kazat z kolesom ki ima manjši premer in tistim ki ima večji. Če je pa senzor glede na obrate motorja in podobno potem pa res nima veze kolo, se opravičujem.
Nebom pametoval preveč sem posplošil stvar na starejše avtomobile brez računalnikov.
Objavljeno: So jul 28, 2007 4:56 pm
Napisal/-a abbe
HyundaiPower je napisal/-a:Imama oba nekako prav ja, ti glede senzorja motorja jaz pa kolesa

Če je senzor na kolesu oziroma za obrat kolesa ne more isto kazat z kolesom ki ima manjši premer in tistim ki ima večji.
seveda lahko isto kaze ker senzor nastavlen za original dimenzijo(tiste ki so dovoljene) ko pa ti das vecje kolo gor pa on(senzor) tega neve in sezmeraj kaze enako,dejansko gres pa hitreje.
no pa sj ni vazn no.uglavnem ns tale avtor teme malo okol obraca.kva ce bi mu kdo ksn karton potalau al pa kj.
Objavljeno: So jul 28, 2007 5:17 pm
Napisal/-a Niva13
no ce strnimo, avto se se vedno normalno obnasa, tvoj prijatelj naj da samo predpisane dimenzije gor, pa bo spet vse po starem :P
Objavljeno: So jul 28, 2007 5:39 pm
Napisal/-a abbe
Niva13 je napisal/-a:no ce strnimo, avto se se vedno normalno obnasa, tvoj prijatelj naj da samo predpisane dimenzije gor, pa bo spet vse po starem :P
preber zadnjih par postou.
pa djte si zapomnt da nivazn kasne mas gume gor.ce ti gre v 4 pri 3000 rpm 100km/h lahko das od aviona gume gor pa bo stevc isto kazau pa obrati bojo sekr na 3000rpm
Objavljeno: So jul 28, 2007 5:54 pm
Napisal/-a sebaveh
Se strinjam s tem kar je napisal Abbe. Ampak samo pod pogojem, če je on hitrost gledal po števcu na armaturki! (kar verjetno tudi je). Če pa bi on to hitrost prepisoval sem iz prometnih tabel ob cesti, takrat pa bi bilo odvisno od gum.
Zakaj: -motor in kolesa so fiksno povezana preko zobnikov, ki imajo neko prestavno razmerje. Torej je KOTNA hitrost koles v vsakem primeru premosorazmerna obratom motorja, le znižana ali zvišana je za nek faktor, ki ga določa prestavno razmerje. Računalnik v števcu pa potem šteje impulze kolesa (točno določeno število impulzov na en obrat kolesa) in jih pomnoži s faktorjem, ki predstavlja polmer (oziroma obseg)kolesa. To je potem hitrost ki se ti izpisuje na števcu. Seveda pa če daš večje ali manjše gume gor, bo števec sicer še vedno kazal isto, vednar DEJANSKA hitrost avta bo drugačna.
Treba je pač ločit med kotno in obodno hitrostjo vrtečih se delov

In način kako se bere hitrost avta.
Objavljeno: So jul 28, 2007 10:44 pm
Napisal/-a Niva13
abbe je napisal/-a:pa djte si zapomnt da nivazn kasne mas gume gor.ce ti gre v 4 pri 3000 rpm 100km/h lahko das od aviona gume gor pa bo stevc isto kazau pa obrati bojo sekr na 3000rpm
ok tare ga dejanska hitrost in povisana poraba in na to sem odgovorila
ne vem, mogoce ima starejsi avto z analognim odometrom
pri mojemu staremu Legacyju sem namrec opazila razliko v porabi zaradi razlicnih dimenzij gum in tudi razliko v hitrosti napram tablam
sicer mi pa sploh ni jasno zakaj je to vprasanje med popravili

Objavljeno: Ne jul 29, 2007 7:27 am
Napisal/-a Rjuhar
Niva13, zal se vedno ne razumes, zato ne vec pisat, ker smetis temo, ki je ze tako nasmetena. Ne glede na to, ali je elektronski stevec ali je stevec na zajlo, bo kazal pri dolocenem stevilu obratov samega kolesa doloceno hitrost. In ta hitrost bo enaka ne glede na to, kaksna kolesa bodo montirana. Ce kdo ne verjame, naj naredi simpl preizkus - avto daj na dvigalo, snemi prednja kolesa in daj v prvo, drugo ali katerokoli pac prestavo ter pohodi gas. Presenecena bos, kako hitro se da peljat tvoj avto, ne da se premaknes za centimeter.
Stevec v avtomobilu NE ODRAZA dejanske hitrosti avta; je le priblizek, ki temelji na predpostavki, da so na avtu montirane ustrezne pnevmatike.
Kar se pa tice tvojega vprasanja Ulrich - edina logicna in morda celo verjetna razlaga je, da je sla sklopka in le ta ves cas ravno toloki drsi, da mora imeti avto tistih par sto obratov vec, da v isti prestavi doseze enako hitrost. Ce pa je sklopka v redu, potem pa je to, kar si napisal, nemogoce, razen, ce se je obratomerju kaj zgodilo, vendar to (za razliko od sklopke) ne bi pomenilo vecje porabe avtomobila. Hitrost na stevcu ter stevilo obratov sta povezana samo preko prestavnih razmerij in se ne moreta spremeniti v nobenem primeru, pa naj bo se tako podrt avto.