Stran 1 od 1

vw 2.0tdi

Objavljeno: Ne jul 29, 2007 8:16 pm
Napisal/-a garage
Ali je gdo specialist za vw 2.0tdi? koliko lahko piha iz zamaška za olje na vrhu motorja seveda ,če ga odpreš pri vžganem motorju? Zakaj 2.0tdi občasno potresava?

Objavljeno: Po jul 30, 2007 8:13 pm
Napisal/-a Luky
ti potresava samo pri nizkih obratih?
jih imaš že čez 100k?

Objavljeno: Po jul 30, 2007 8:49 pm
Napisal/-a Rjuhar
Pri 2.0 TDIjih 103 kW je potresavanje posledica serijske napake na vztrajniku. Menjava, ki seveda pade pod garancijo, bo resila problem.

Objavljeno: To jul 31, 2007 1:58 pm
Napisal/-a vincent
motor med delovajem ustvarja nadtlak v samem motorju..torej je pihanje posledica nadtlaka.

če te zanima kako zgledajo zadeve med 'delovanjem' torej višji obrati pa koga prosi da medtem ko držiš odprt pokrov pošteno pritisne na gas (vsaj do rdečega polja).

potem pa pridi napisat kaj si ugotovil.

Objavljeno: To jul 31, 2007 4:20 pm
Napisal/-a Luky
Rjuhar je napisal/-a:Pri 2.0 TDIjih 103 kW je potresavanje posledica serijske napake na vztrajniku. Menjava, ki seveda pade pod garancijo, bo resila problem.


ka si ti prepričan da je to to???
ke si to zvedu?

fotru na servisu rekl da še ne vejo ka bi blo... pred kakim 2 mescim pa pozna vodjo servisa tam... sam avto ni vw ampak audi

Objavljeno: To jul 31, 2007 4:23 pm
Napisal/-a Pavel_P
Luky je napisal/-a:
Rjuhar je napisal/-a:Pri 2.0 TDIjih 103 kW je potresavanje posledica serijske napake na vztrajniku. Menjava, ki seveda pade pod garancijo, bo resila problem.


ka si ti prepričan da je to to???
ke si to zvedu?

fotru na servisu rekl da še ne vejo ka bi blo... pred kakim 2 mescim pa pozna vodjo servisa tam... sam avto ni vw ampak audi

Dost pogosta napaka, nisi edini, ki se mu je to zgodilo. (če gre res za vztrajnik)

Objavljeno: To jul 31, 2007 8:47 pm
Napisal/-a garage
ce prov razumem je nadtlak (pihanje) normaln pojav?
za vztrajnik pa dvomim ,da ga bi pod garancijo menjal ,ker je avto star ze 3 leta in ma cez 100tkm al mislte ,da se da kej zment?
sicer pa ne vem potresava samo obcasno ne vedno in to samo pod nizkimi obrati (štangas).Pri speljavanju ne trese nic .Po mojem bi treslo ,če bi bil vztrajnik.
Kaj pa če je kakšna šoba? ...)

Objavljeno: To jul 31, 2007 9:29 pm
Napisal/-a Luky
garage je napisal/-a:ce prov razumem je nadtlak (pihanje) normaln pojav?
za vztrajnik pa dvomim ,da ga bi pod garancijo menjal ,ker je avto star ze 3 leta in ma cez 100tkm al mislte ,da se da kej zment?
sicer pa ne vem potresava samo obcasno ne vedno in to samo pod nizkimi obrati (štangas).Pri speljavanju ne trese nic .Po mojem bi treslo ,če bi bil vztrajnik.
Kaj pa če je kakšna šoba? ...)


po mojem tud ni vztrajnik, ker pol bi ga mojem fotru že zamenjal...
šef servisne delavnce je reku da bo dal poizvedbo po ustalih servisih če je kdo odkril kaj bi blo sam še do dons ni blo nč je pa res d moj fotr ne tečnari neki kr zdej poleti itak ne rab tega karavana...
za nad 100tkm se da zment za več kot 3 leta pa mnde ne

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Sr feb 09, 2011 9:17 pm
Napisal/-a 2.0tdi
Pozdrav vsem! Imam isti problem! octavia 2.0 tdi letnik 2007 problem z vztrajnikom. sicer ma avto 190.000km ampak vseeno...Zadnje čase opažam da mi avto na topel-hladen motor ko ga vžgem malo potresava potem pa po 2s neha,pa še ko ga tiščim do amena ko se res stvari razgrejejo slišim nekakšno sikanje..ampak niso kakšne cevi da ne bo pomote temveč vztrajnik!Zapeljem avto do pooblaščenca in kaj rečejo da je to vztrajnik in da ni še kritično ampak ga počasa vzema hudič.Vprašam za ceno in mi možakar reče da je od SACHA nov vztrajnik+kuplunga nekje med 550-600€ +delo seveda.Kaj naj si mislim drugega kot da sem vse steral u "pm".Avto je star 4 leta dvomim da bi tole šlo kakorkoli pod garancijo..drugače pa imam ročni 6.prestavni menjalnik.Kako bi se kaj obneslo z enomastnim?

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Sr feb 09, 2011 9:28 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Uporabi iskanje, o teh vztrajnikih smo napisali že kar nekaj strani oz. tem. Menjava na enomasnega je še najboljša rešitev.

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Sr feb 09, 2011 10:20 pm
Napisal/-a 2.0tdi
hvala za mnenje! l.p

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Če feb 10, 2011 8:08 am
Napisal/-a hippo
Počakaj malo z enomasnim, ker so tudi z njimi problemi.
Sicer je najboljše Sachs, ampak je tudi najdražji od vseh. Valeo (uvoznik) je lani 2x dvignu cene in so skoraj iste cene kot Sachs, lopovi. :evil:

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Če feb 10, 2011 8:24 am
Napisal/-a ~toMmy~
hippo je napisal/-a:Počakaj malo z enomasnim, ker so tudi z njimi problemi.
Sicer je najboljše Sachs, ampak je tudi najdražji od vseh. Valeo (uvoznik) je lani 2x dvignu cene in so skoraj iste cene kot Sachs, lopovi. :evil:


Kakšni problemi pa? :?

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Če feb 10, 2011 9:21 am
Napisal/-a hippo
Po krajšem času se pojavi rahlo ruženje pri nižjih obratih.
Kaj več lahko povem, ko bo Valeo prečekiral komplet.

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Če feb 10, 2011 11:00 am
Napisal/-a joztom
Po prebiranju vseh forumov v roku pol leta ni bilo nikjer opaženih direktnih napak, vedno pa se lahko pojavi kaj drugega.
http://www.verstaerkte-kupplung.de/cata ... fbd4a4a791
je npr opis za 1.9tdi. Pri menjavi je potrebno paziti, da so črtice na istih mestih kot pri prejšnjem vztrajniku. Pri 2.0tdi jemlje signalizacijo na dveh koncih, na nokenveli in na glavni gredi, da je motnja izključena.

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: So feb 12, 2011 4:10 pm
Napisal/-a 2.0tdi
Posvetoval sem se na pooblaščencu pa so rekli da če bi dal enomastnega notr bi moral še cel sistem za kuplango predelat da bi to fukncionirali tako da bo treba dvomastnega notr dat spet :-(

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: So feb 12, 2011 9:06 pm
Napisal/-a opelboy
Malo off.:
Amm, glih da te popravim: napiše se ENOMASNI in DVOMASNI, ker gre za maso in ne za mast :).

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Ne feb 13, 2011 11:27 am
Napisal/-a joztom
Zato ni treba k pooblaščencu, vedno se menja vztrajnik in košara in sklopka in potisni ležaj in semering na menjalniku in semering na gredi, pri Passatu je na posebnem ohišju. Dvomasni vztrajnik je boljši od enomasnega, ampak na žalost samo nov. Že po par tisoč dela sranje naprej, predvsem pri speljevanju, vožnji pod nizkimi obrati, rikverc v hrib, z drugo iz ovinka itd. Vedo je ta dilema, ali pustiti kot je ali menjati na klasiko. Klasika dela že sto let, ta nova j***a pa vsakogar ob denar spravijo. Res pa je, da večina šoferjev kupi Avto-katalog čez novo leto in si ogleduje performanse in dela brmbrm na toplem, na tehniko se pa ne spozna.

Re: vw 2.0tdi

Objavljeno: Ne feb 13, 2011 1:46 pm
Napisal/-a 2.0tdi
ja to se strinjam da je dvomasni boljši kot enomasni že zarad samega blaženja tresljajev. ampak kaj ko se zjebejo gumice in začne potresavati.Dilemo imam ker ne vem kaj bo po tem ko ga bom menjal normalno da bo vse kot treba samo koliko časa spet.Upam na najboljše.