Stran 1 od 2
Premalo bencina gre v tank
Objavljeno: Po avg 06, 2007 8:03 am
Napisal/-a AM
Mene pa zanima če je kdo imel že podobno težavo in kaj je to narobe. Namreč v audija a4 letnik 98. gre samo okoli 40 litrov bencina, ampak v knjižici pa sem bral, da bi moral biti tank 60 literski.
Tudi indikator za bencin v armaturi mi nikoli ne kaže polno. Vedno je pri predzadnji črtici in ne moreš več natankati...
Torej je nekaj narobe. Ali je možno da indikator narobe kaže ali pa je mogoče kaj narobe z kakšno loputo, ki zrak iz kesla izpušča al kaj bi bilo narobe ??
thx.
Objavljeno: Po avg 06, 2007 8:24 am
Napisal/-a danny
Najprej bi na tvojem mestu nalil 5l kantico bencina in jo postavil v prtljažnik. Potem se pa vozi, dokler avto ne crkne in potem na črpalko. Če boš nalil not vsaj 50litrov, potem je problem v kazalcu goriva, drugače je pa nekje drugje... Lahko da kakšne vrečke prevažaš s sabo pa da sploh ne veš... no.. najprej bi jaz okrivil kazalec goriva...
Objavljeno: Po avg 06, 2007 9:05 am
Napisal/-a Templar
se strinjam, možno je da je zapacan plovec in se zatika ter ne kaže pravega stanja.
Objavljeno: Po avg 06, 2007 9:15 am
Napisal/-a LudiLimun
pa sej pravi da ne gre več k 40 litrov (pomoje je šou s cagarjem do daske, pa pol tankat).
mene pa zanima če si ti ta avto lihkar kupil? al ga maš že dlje časa, pa si dejansko že kdaj tankal 60 litrov??? lohk da ti je kšna baraba tank premontirala

Objavljeno: Po avg 06, 2007 9:59 am
Napisal/-a AM
Avto imam že eno leto in pol, pa nikol nisem mogel več tankat. Vedno je enako. Ne morem več tankat.
Drgač ko sem doma me ne moti tak , ko se pa dalj kam pelem, pa je sranje, ker bi bilo fajn da bi še tistih 20 litrov več bencina bilo za daljšo vožnjo brez potrebe tankanja...
Drgač tank sem že gledal , ni nikjer kaj udarjen ali pa kaj, pa tudi original je, tak da ni menjan al pa kaj... Ne vem.. Rad bi to napako odpravil, ker me moti. Zakaj nebi tankal 60 litrov, če ta avto toliko omogoča. Ampak meni nekako ne dovoli. Bedno se mi zdi.
Hvala za napotke.. Bom poizkusil s to kanto 5 litrov v prtljažniku, pa bom vidu dejansko kako pa kaj...
Thx.
Če pa kdo ima še kakšno mnenje ali predlog ste zelo dobrodošli.
Objavljeno: Po avg 06, 2007 10:04 am
Napisal/-a Kael
Samo eno vprašanje ob tem nasvetu, ki ste mu ga dal. Tip se pelje naprimer 50 na uro in mu zmanjka goriva, kar pomeni da motor crkne. A bodo kritični deli avta še vedno delovali, kot so zavore, servo in podobne zadeve. Da nebo tipa to presenetlo in ga bo fuknilo s ceste? Sam pri Leonu vem, da če ima avto konktantlahko na bremzo stopim samo dvakrat, potem pa postane trda kot svinec in tudi volan je prekleto trd...
Torej kako je stem?
Objavljeno: Po avg 06, 2007 10:22 am
Napisal/-a AM
Ja to pa res. V kontaktu je volan trd ko svina, pa tudi zavore verjetno so sranje...
To pa zna bit problem.. Al pa recimo pelem po avtocesti, ker se dost vozim, pa mi takrat crkne pri 130 km/h...
Samo pomoje se da kontrolirat avto, ker kaj pa če avto crkne zaradi kakšne druge okvare, je pomoje tudi potrebno razmišljat o tem...
Objavljeno: Po avg 06, 2007 10:24 am
Napisal/-a Drocky
sej nikol ne crkne takoj, ampak začne prej motor "kihat", zmankuje mu moči pa tak, nikol ne ugasne takoj če mu zmanka nafte oz bencina...
Mogoče maš pa zapacan tank, prvo probaj to s kantico, al pa če se ti da takn dol uzet pa ga sčistit, mogoče bo pomagalo da samo plovec sčistiš

Objavljeno: Po avg 06, 2007 10:37 am
Napisal/-a ddean1
Tudi jaz imam isti problem pri Toyoti RAV4 D4D. V navodilih ima avto 65l posodo, pa mi ga nikoli ni uspelo natočiti večkot 50 l. Spraznem do do te mere, da jekazalec čisto na nuli, BC pa kaže domet 0 km. Ne vemkako bi ugotovil dejansko stanje, ker me nič nemika da bi dizla spravil dokonca ob bencin (visokotlačna črpalka)
lp
Objavljeno: Po avg 06, 2007 10:47 am
Napisal/-a Niva13
Konkretno pri Subaruju je en stos pri tankanju, da moram rocko dat pod dolocenim kotom not, cene takoj blokira, pa je tank lahko poln ali prazen.
Kael ce motor crkne, pol tudi servo pumpa neha delat, vsaj tko jaz to stekam :P
Objavljeno: Po avg 06, 2007 11:00 am
Napisal/-a Ivan36
Ja ko ugasne nimaš nič ne servo ne bremze samo 4 žmuge in na stran zapelat, tak je men Mondi pozimi sral ,da je hladen ugašal in vedno v križišču beda čeprav veš je trapasto hehe.
Samo je vseeno čudno ,da ne moreš polno tankat .
Objavljeno: To avg 07, 2007 7:11 am
Napisal/-a Tečko
Pa si probu tisto loputco pri tanku ki zrak ven spušča prtisnt pa pol tankat vem da pri očetovi škodi natankaš 10 litrov več sigurno.
pa za tank a si mogoče pogledal z zgornje strani v prtljažniku če vse štima mislim ne vem kje si avto kupu sam da niso slučajno meli kakčen skrit predal za švercanje?
Objavljeno: To avg 07, 2007 6:04 pm
Napisal/-a Neo23
mogoče mal neumno vprašanje, sam a si mogoče nehal tankat ko ti je zablokirala pištola za gorivo ali si spuščal postopoma in videl skozi odprtino da je poln tank benza? Na službenem kombiju ko grem tankat mi tudi zablokiram prej, že pri cca 52 litrih, ma jih pa poln 65l. Pol pa držim pištolo še 10l in gledam kdaj bo polno.
Objavljeno: To avg 07, 2007 9:32 pm
Napisal/-a Mate
Drugače tale test, da se tank izprazne čisto do konca ni ravno priporočljiv za dizle, še posebno tiste brez pumpe v rezervoarju. Pa škodljiv za vse, ki imajo smeti v rezervoarju, ker se lahko zamaši dotok goriva do motorja.
Objavljeno: To avg 07, 2007 10:34 pm
Napisal/-a blindek
če neboš našel druge rešitve boš očitno moral odstranit celoten rezervar za bencin...drugo ti nebo preostalo
Objavljeno: To avg 07, 2007 10:48 pm
Napisal/-a phoebus
Ko ugasne so servo bremze še tolko "napumpane" da lahko varno ustaviš. Če boš pa probal zavret večkrat zapored bodo pa trde kot kamen.
Tudi trdota volana na mestu pri kontaktu ni merilo, ker je volan pri vožnji BISTVENO mehkejši kot ko je vozilo na mestu.
In, nikoli ne crkne kar naenkrat ampak prej kašlja, tako da takrat veš da bo pa zdaj počasi konec.
Če je dizelaš je pa zmanjkanje goriva malo manj ugodno, ker ga mašina ne "povleče" iz tanka, ampak ga moraš, odvisno od avta:
- vliti nekam pri mašini
- vrtet lulčka na podvozju da porine naprej nafto
Poglej v navodila kako je to pri tebi ("kaj narediti ko zmanjka goriva").
Objavljeno: Sr avg 08, 2007 10:14 am
Napisal/-a tristan01
Večina dizelskih motorjev ima nekje v bližini naftnega filtra še ročno črpalko za gorivo, s katero se načrpa gorivo v naftni filter, ko se le ta menja. Tudi v primeru, da zmanjka goriva služi za črpanje. Samo traja malo dlje, da potegne zrak iz cevi. Tudi potem ko je nafta že načrpana v filtru, zna ostati kak mehurček zraka v sistemu in bo motor za trenutek pokašljal, vendar se to po nekaj km samo očisti.
Lp Tristan01
Objavljeno: Sr avg 08, 2007 1:00 pm
Napisal/-a spaceone
Če boš želel čisto spraznit tank, pa ja menda ne boš šel takrat, ko bo že čist na nuli, na avtocesto. Vozi se po lokalnih cestah, da boš lahko mirno ustavil pa natočil. Si predstavljaš, da te na avtocesti, medtem ko ti tankaš iz kante, podre nekdo, ki bo vozil 200km/h?
Objavljeno: Pe avg 10, 2007 6:46 pm
Napisal/-a Stasky
Kolkr vem, tudi če ti avto crkne med vožnjo, ko imaš v brzini (tudi če voziš 200km/h v šesti) in ti bencina zmanjka se motor ne ustavi temveč ga poganjajo vrteča se kolesa, motor takrat deluje kot motorna zavora, hkrati pa se vrtijo vsi vitalni deli motorja (vse kar je na jermenu). Je pa res, da servo od bremz deluje na principu vakuuma, za katerega pa nisem prepričan, da ga motor proizvaja ko ni vbrizgavanja (čeprav po moji logiki bi ga mogu, ker se bati, ventili in vse ostalo premika tko da zrak ševedno vsesava v motor)...
če narobe razmišljam me pa popravte!
Objavljeno: Pe avg 10, 2007 7:15 pm
Napisal/-a Mate
Stasky je napisal/-a:če narobe razmišljam me pa popravte!
Meni se zdi razmišljanje pravilno.
To deluje, vse dokler voznik ne pritisne sklopke
