Stran 1 od 1

Obe sprednje gume mi liže

Objavljeno: To avg 14, 2007 8:55 pm
Napisal/-a Karletto
na notranjem in zunanjem obodu. Avto: Clio;160000km; gume: 2,4 bar ty lp

Objavljeno: To avg 14, 2007 8:58 pm
Napisal/-a SlaYeR
Očitno bo treba še več tlaka ali pač počasnejša vožnja. :P

Objavljeno: To avg 14, 2007 8:59 pm
Napisal/-a evilson
Morda je kriva optika!

Objavljeno: To avg 14, 2007 9:09 pm
Napisal/-a Tiicoo
evilson je napisal/-a:Morda je kriva optika!


x2

Objavljeno: To avg 14, 2007 9:41 pm
Napisal/-a Lenuh007
Tlak lahko preveris sam, ce je pravi in enak.
Sicer pa glede na opis bi rekel, da je zmaknjena optika in ga pelji k majstru :)

Objavljeno: To avg 14, 2007 9:53 pm
Napisal/-a urbxa4sline
verjetn bo treba centrirat, hja robniki so težka stvar.

Objavljeno: To avg 14, 2007 9:53 pm
Napisal/-a paskvale
Na optiko in bo dobro!

Objavljeno: To avg 14, 2007 10:21 pm
Napisal/-a sonček
hm lahko pa so tud sileni bloki zanič, najprej optiko potem pa dalje, če en bo vredu

Objavljeno: To avg 14, 2007 11:08 pm
Napisal/-a čare
preglej podvozje (volanski končniki,končniki na rokah,silent bloki na rokah,fedri da niso zlomljeni)polko boš pa prepričan da je vse v redu pa pejt na optiko

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 12:15 am
Napisal/-a Dr_S
čare je napisal/-a:preglej podvozje (volanski končniki,končniki na rokah,silent bloki na rokah,fedri da niso zlomljeni)polko boš pa prepričan da je vse v redu pa pejt na optiko


Točno tako.
Pojdi nekam kjer vejo kaj delajo da pregledajo podvozje in potem naredi optiko.
Mogoče še 1x centrirat gume....

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 12:18 am
Napisal/-a blindek
pomoje če nebi ble centrirane gume potem bi avto trosilo oz. volan?

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 9:46 am
Napisal/-a MacTron
okoli tega centriranja bi se dalo precej govort namvrec ne-centrirana guma
je lahko samo na eni strani zlizana na drugi pa natrgana ali zmalicena
sej ze ime pomeni CENTRIRANJE torej... je ekcentricna

Slika

kar se tice pa problema uporabnika (avtorja) je pa ze povedal SlaYer ...torej
tlak je problem... kajti ce je v gumi premalo tlaka potem ne nalega tekalna povrsina
pac pa robovi..

Slika

in se ena stvar... je tukaj pomembna kaksne gume so gor in do kam lahko gre tlak
torej tisto je pa pogojeno skupaj s tezo avtomobila.

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 11:46 am
Napisal/-a PiLLLe
Zvecer preden gres spat, mal glej skoz okn katera zvau/oseba ti zvecer hodi lizat gume. Ko ga vidis da lize, ga z macolo pop glav useki :D :D :D :D


pišuka mate eni prjave :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 11:46 am
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
no pol pa mene zanima kolk mate napumpane 225\40\18 ?

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 11:48 am
Napisal/-a blindek
gume pumpaš tolko kak ti predpisuje proizvajalec, mogoče za 0.1 bara več

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 11:53 am
Napisal/-a MacTron
Lesane Parish Crooks je napisal/-a:no pol pa mene zanima kolk mate napumpane 225\40\18 ?


samo za info. sam imam 245/45 R18 in mi je lansko leto malo pobralo robove;
to pri 2.7Bar-ih ...letos sem to mejo dvignil na 3.0 in je perfektno.
Ne svetujem ti taksnega tlaka le povedal sem kako je lahko 0.3bar dovolj za
resitev problema.

btw ti pa na pokrovcku za tank pise... razen ce je neka nestandardna pnevmatika (potem ne)

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 2:21 pm
Napisal/-a Mate
Pnevmatike pobira po robovih tudi ob hitri vožnji skozi ovinke.

Če pa se lepo voziš je vzrok skoraj gotovo premajhen tlak. Veliko ljudi se pritožuje, da jim GY Eagle F1 pobere po robovih. Meni jih ne, mislim da za to, ker imam spredaj 2.7 bara, zadaj pa 2.5 bara in jih pobira enakomerno po celotni širini.

Objavljeno: Sr avg 15, 2007 4:25 pm
Napisal/-a Firediver
lenivec je napisal/-a:
blindek je napisal/-a:gume pumpaš tolko kak ti predpisuje proizvajalec, mogoče za 0.1 bara več

heh, kok folka na tem forumu ma v navodilih za kolk napumpat tutdi dimenzijo ki je na avtu :)
10%?

uglavnem meni je priporočeno 2.2-2.2
sam vozim 2.5-2.5 al pa 2.6-2.6, ker 2.2 je obupno premehko in avto plava kot na oblaku. (195/50-15)


Tudi jaz se pridružujem tej ugotovitvi, za moj avto imam predpisano 1,9-1,9 (piše celo v avtu na armaturni plošči), pumpam pa na 2,5-2,3, da so enakomerno znucane (merjeno s šublerjem vsako jesen in pomlad). Vozim pa se večinoma sam.