Stran 1 od 1
Menjava batnih obročkov na 1.4 motorju (VW BBZ motor)
Objavljeno: Pe avg 17, 2007 8:10 pm
Napisal/-a MatrixMPI
Moj avto ima tandenco, da žre zelo veliko olja. Tudi do 1l na 1000-2000km. Poraba se vrti tam okoli 9l (ob normalni vožnji). Da ne govorimo, da ne vleče popolnoma nikamor.
Problem vsega tega naj bi bili slabi batni obročki oz. "serijska" napaka teh motorjev (VW 1,4 16V 100PS - BBZ model).
Sedaj me zanima če ima kdo podobne probleme oz. je že slišal za to ter kaj vse je potrebno zamenjati oz. postoriti pri menjavi batnih obročkov?
Objavljeno: So avg 18, 2007 12:16 am
Napisal/-a čare
1.glava dol in jo zbrusit in pomenjat teflone in po potrebi vodila in ventile
2.karter dol in odšravfat ojnice in bate ven potegnit ter zamenjat obročke in ker maš ojnice že zunaj zamenjaš še ojnične ležaje in predhodno očistiš cilindre in jih daš premerit da niso iz toleranc,ker potem ti tudi novi obročki ne bojo pomagal
3. vse skup sestavt in seveda zamenjat tudi jermene ker imaš itak vse podrto
4. če avto še zmeri ne gre lahko da imaš zaradi porabe olje zabit katalizator
Objavljeno: So avg 18, 2007 1:29 am
Napisal/-a abbe
tko da najprej poglej katalizator pa poj ostalo

Objavljeno: So avg 18, 2007 11:15 am
Napisal/-a čare
olje bo še zmeri pil tud če menja katalizator
Objavljeno: So avg 18, 2007 1:03 pm
Napisal/-a Ivan36
Ja pol pa Avto menjat a ne? A nebi bilo ceneje?
Objavljeno: So avg 18, 2007 10:05 pm
Napisal/-a MatrixMPI
Avto menjat? Nice ja. To bi bila opcija.
Kakšni pa bi bili približni stroški tega posega brez stroškov dela? Tako na uč?
Oz. če se na to težko odgovoribolje vprašam, katere dele je potrebno kupit za tak poseg?
Kako pa lahko preverim če je katalizator zanič?
P.S.: A za tak primer je že kdo slišal? Na takšnem motorju?
Objavljeno: Če jan 31, 2008 3:59 pm
Napisal/-a aklan86
Malo stara tema, ampak imam podoben problem. Velika poraba olja, avto pa vleče tako tako (lahko bi bolj za 100KM), ampak to ni problem. Poraba je zmernih 7,5 po 2500km po računalniku. Na pokrovu za olje je taka rumena sluz. Na sklopki se čuti vztrajnik. Mašina za moje pojme tudi preveč "klopoče" oz. ne vem kako naj opišem. Mislim da se sliši tudi venile?? Aja pa če medtem ko je prižgan avto odprem pokrov za olje piha ven zrak. To je ok?
kilometrov je cca. 170.000
Sedaj pa vprašanje.
Se to izplača popravljat, ali je bolj iskat novo (rabljeno) mašino. Teh 100KM 1.4 16V mašin ni v izobilju, če pa so že je pa tudi velika verjetnost, da so podobno ali še bolj zgonjene.
Verjetno bi bilo potrebno menjat teflone, batne obročke, kak ventil??, jermene, ležaje in pa najbrž tudi vztrajnik, če se že rihta.
Kaj pravite se splača toliko vložit v 4000€ vreden avto ali ne.
Najbolj simpl bi se blo avta znebit, ampak ne prvoščim nobenmu...
Je pa avto tudi kasko zavarovan

, naj mogoče razmišljem kaj o tej smeri?
Objavljeno: Pe feb 01, 2008 7:00 pm
Napisal/-a lisko
Mah z zavarovalnico so samo problemi. poleg tega ne veš kak jo lahko ti odneseš.. če pa prebiraš malo moje poste potem veš da tibom reku da nared generalko..... vse je odvisno kaj pričakuješ in kaj hočeš..... jaz sem na 17 let stari petki nardil komplet obnovo podvozja in motorja......
Objavljeno: Sr jun 24, 2009 10:02 am
Napisal/-a MatrixMPI
Da obudim tega mrliča nazaj v življenje.
Mašina na Polotu je bila poservisirana. Obročki, brušenje,...
Olje sedaj gre v mejah normale, je pa nastal nov problem. In sicer se nonstop prižiga lučka za izpušni sistem.
Problem je, kot zgleda po priklopu na računalo, z delovanjem prve lambda sonde (S1).
Poleg napake pri lambdi, vrže ven tudi napako za stikalo "štop lampe".
Moj namen, po prvotni menjavi temperaturnega senzorja, na predlog mehanika, je zamenjat tole lambdo, magari z rabljeno ali univerzalno, ter potem pogledat kako se obnese zadeva.
Edino kar me muči je to, katero sondo kupit. Kot sem gledal, ima sonda na mojem avtu 5 žic, univerzalne pa gredo do največ 4ih žic. Katero naj potem kupim, če bi rad prišparal kakšen dinar, ker ne vem, če je problem v sondi.
Motor je BBZ, letnik 2003, Polo VW 1.4 16V.