Stran 1 od 1

Občasni problem vžiga - SEAT Toledo 1.8 1995

Objavljeno: Po avg 20, 2007 8:42 pm
Napisal/-a HiM
No stvar je taka, avto včasih iz neznanega vzroka noče vžgat(večinokrat se to zgodi nekaj časa po dežju), avto normalno "vergla", sliši se bencinsko pumpo vendar ne užge. Včasih tudi začne med vožnjo cukat in nato ugasne. Čez nekaj časa normalno vže kot da nebi bilo nič narobe. Ko avto dela ima moč, teče lepo (201.000km ima prevoženih). Pred kakšnim letom je delalo isto in smo nato zamenjali razdelilno kapo in problem je bil rešen(razdelilna kapa je prebijala ko si se je dotaknil). Kakšne bi bile možne diagnoze? Svečke sem že zamenjal a to ni to. Poznam tudi primer ko je nekaj podobnega delal Opel zaradi kratkega stika na stikalu za rikverc luč(katera stikala ima seat nameščena tako da vanje lahko pride vlaga?). Opažam pa da učasih sprednja kratka(leva) luč ne dela, ko pa malce potrkaš po steklu začne svetit. Je možno da je v tem kratek stik(poiskusil sem snet konektor za luč a avto vseeno ni vžgal, ima mogoče nameščen kakšen bimetal, ki se sprosti šele po določenem času?

Se opravičujem za dolg post, hotel sem le natančno opisat situacijo 8)

Objavljeno: Po avg 20, 2007 8:52 pm
Napisal/-a dr.otkar
Zelo lepo si opisal napako, odgovor je menjaj vžigalno tuljavo z novo, ne rabljeno (cca 50 eur neoriginal).
Da preveroiš to svojo teorijo in moj odgovor jo med delovanjem motorja polij z vodo. Če bo še deloval, potem se opravičujem za prehiter odgovor in se bom umaknil.
Glede žarometa pa, če je žarnica stara potem je že načeta nitka v sami žarnici in jo menjaj, poglej pa še dovodni kabel čevel če ni zakurjen in pa če feder dobro pritisne žarnico H1 v ležišče da ima dobro maso.

Pred parimi urami sem imel isti problem na golfu 3 1.6b.

Lep dan

Objavljeno: Po avg 20, 2007 8:57 pm
Napisal/-a HiM
Vžigalna tuljava=cing špula po domače a ne?...to je bilo pred parimi 5+ leti menjano samo takrat je avto crknil total in ni šlo kasnej. Bom pa poizkusil in upam da je to to, hvala za nasvet :) , če ma pa še kdo kako teorijo pa nej napiše da se reši ta problem 1× za vselej in da je avto z avtom zanesljivo kamorkoli it. Za luči pa so fokusi od vročine čisto avt..zanima me a gre kako rastavit fokus od plastike da bi počistil notri ker ni več 100% svetilnost zaradi saj oz zažganih delcov na odbojni strani

Objavljeno: Po avg 20, 2007 9:07 pm
Napisal/-a Mgajvr
moj polo je meu isto bolezen.4x mi je kr na lepem crknu,vendar sam po dežju.nakonc smo ugotovil da je cinkšpula.

Objavljeno: Po avg 20, 2007 9:11 pm
Napisal/-a Mgajvr
moj polo je meu isto bolezen.4x mi je kr na lepem crknu,vendar sam po dežju.nakonc smo ugotovil da je cinkšpula.

Objavljeno: Po avg 20, 2007 9:30 pm
Napisal/-a dr.otkar
za dobro vidljivost in obžgane žaromete zdravilo je kitajske sorte reče se mu Hid xenon žarometi.

Objavljeno: Po avg 20, 2007 9:32 pm
Napisal/-a HiM
dr.otkar je napisal/-a:za dobro vidljivost in obžgane žaromete zdravilo je kitajske sorte reče se mu Hid xenon žarometi.

kakšne so pa cene.. pa kaj use se menja je dost močna standardna elektronika
mogoče pa pozna kdo kje dobit pocen sprednje fokuse

Objavljeno: To avg 21, 2007 10:51 am
Napisal/-a HiM
OK zdej ko sm hotu it probat z vodo polit cinkšpulo me je mal zbegalo..res lahko polijem vodo tam gr?..kakšno količino in a naj se izogibam konektorjev?

Objavljeno: To avg 21, 2007 11:12 am
Napisal/-a sebaveh
S curkom res nebi, raje zajami vodo v dlan in jo vrži gor.

Objavljeno: To avg 21, 2007 11:20 am
Napisal/-a HiM
torej lahko ampak v majnši količini

Objavljeno: To avg 21, 2007 5:38 pm
Napisal/-a sonček
Jest sem tudi imel podobne težave na 1.8 vw motorju. Samo meni je vse crkoval po spisku, avto pa je bil kupljen v LJ. pri avtohiši AVTODELTA. Vzrok, da je tako avto pogosto crkoval so bili sigurno neredni servisi. Če že delaš test na kablih pošpricaj z kakšno špricnco od stelaxa.

lp

Objavljeno: To avg 21, 2007 6:57 pm
Napisal/-a HiM
Naredu test z dokaj veliko količino vode po cink špuli in use dela normalno. Poliv sem vodo praktično po celi mašini in avto vžiga brez problema. Sedaj sem še namočil celotno podvozje da vidim če je tam kako stikalo(mogoče kdo ve kje ima avto stikalo za vzvratne luči?) Idina napaka ki jo opažam da je v izpušnem loncu velika količina vode, ki kapa ven med srednjim in zadnjim izpušnem loncu. Je možno to vzrok, da steče voda in zamaši prekat? Ta teden bom dal zamenjati kolektor in zadnji lonec, je kakšna možmpst da bo to rešilo situacijo? Me pa zanima kaj je še možno na elektroniki da večino časa dela kar naenkrat pa za en čas ne.

P.S.: obstaja idino še možno da ima avto dušo in me namenoma živcira :lol:

Objavljeno: To avg 21, 2007 8:06 pm
Napisal/-a sonček
na menjalniku spodaj.

Objavljeno: Sr avg 22, 2007 8:08 am
Napisal/-a AndrejD
Kable za svečke si kaj menjaval ?

Ker drugaeč bi rekel da vžigalna tuljava prebija...


mel isti problem

sem pol z ono šprico za stexlex (sem mel vodo not) šprical po celi tuljavi od spodi do zgoraj pa je čez minuto spet crkno...

Sem pol peljal k avtoelektričaru pa je z nekim kablom ugotovil da je res tuljava prebija.

Objavljeno: Sr avg 22, 2007 11:50 am
Napisal/-a HiM
Pred enim letom je avto isto zabavov in ni noben mehanik znav pomagat. Pol sma pa z atanom mal šarla po mašini pa ga razdelilna kapa stresla :D pa smo to zamenjal in uje rešlo problem za en let..zdej se je pa spt pojavlo..

Objavljeno: Sr avg 22, 2007 12:29 pm
Napisal/-a HiM
No tako zdej sm vzel dol razdelilno kapo in sčistil kontakte na katerij je bilo kar nekaj usedlin-zažganin(toliko da so se kar odluščili dol). Je možno da je bilo to krivo?

Objavljeno: So sep 22, 2007 3:02 pm
Napisal/-a HiM
Avto je delal en mesec sedaj spet ista težava...ubistvu mi zmankuje idej kaj bi lahko bilo? Je možno da bi bilo kaj na črpalki goriva(črpalko se sliši vendar ne vem ali motor dobi gorivo-kako nej to preverim), ali mogoče kak drug senzor za temparaturo ali kaj podobnega?
Prosim za čimveč idej, nasvetov kaj bi lahko bilo

LP

Objavljeno: Po sep 24, 2007 5:37 am
Napisal/-a HiM
No sedaj je teko: Ko spodaj pod tankom, tam ko je filter in še ena škatla zraven pretresem cevi od tam pa vse do motorja začne avto delat. Ko ga imam en čas prižganega in pokuri tisti bencin spet noče prižgat. Kaj je možno da je na ceveh oziroma kakšen plovček je v bencin črpalki?

Objavljeno: To sep 25, 2007 9:36 am
Napisal/-a peters
Mogoče bo tebi ali komu drugemu pomagala moja zgodbica izpred let in mojega drugega avta, golfa I B, l. 83
Kaj se je dogajalo: avto sem normalno vozil, ko je pač sam od sebe enostavno crknil. Normalno je verglal, elektriko je imel, benz pumpa delala (še mehanska) na videz vse ok... Najhuje je to, da ko sem avto ob cesti pustil stat in si poiskal pomoč in ko sem prišel nazaj, je avto normalno vžgal. To se mi je dogajalo cca. pol leta, crknil je pa enkrat na teden... Najhuje je to, da doma v garaži nikoli ni crknil, napake enostavno ni bilo mogoče odkriti...
No, pa sem s časoma ugotovil, da se mi to dogaja, ko je v tanku manj kot tretjina goriva. Enostavno smo odprli rezervoar, in spodaj kjer vleče gorivo je neko luknjavo sito. V to sito so se med vožnjo zabili trdi delci, ki so na dnu rezervoarja in zaprli dovod. Ko si avto ugasnil in je podtlak padel, so padli ven in je na videz spet bilo vse ok. Zadevo smo rešili tako, da smo okoli tistega sita na široko (za pol jabolka) navili kovinsko mrežo in jo zgoraj zvezali. Tako delci več niso mogli zabiti sita in avto je šel normalno.