Stran 1 od 1

zagon - vžig motorja pri hyundai elantri

Objavljeno: Pe avg 24, 2007 9:07 pm
Napisal/-a marjank
Lep pozdrav

Imam težavo, ki je ne znam rešiti, prav tako je bil na Hyundai servisu avto že prikloplen na računalnik za diagnosticiranje napak, kjer je bilo ugotovljeno stanje brez problemov oz . brez nekih nepravilnosti delovanja ali okvare kakšnega dela.

Moje opažanje kako se obnaša zaganjanje motorja pri Hyundai Elantri 1.6 LS letnik 2002 je naslednje:

Problem je prisoten pri zagonu motorja v hladnem ( v takem opazovan tudi na servisu), torej ko je motor še nesegret, običajno zjutraj ali po daljši prekinitvi vožnje (npr.vožnja zjutraj potem pa šele popoldan) . Motor se zažene šele v tretjem ali četrtem poiskusu, takrat motor teče v prostem teku normalno in tekoče, če pa mu želim dodat plin (obrate , da bi npr. speljal ) pa ga začne dušiti in večkrat tudi ugasne, obrate večkrat v prostem teku dvigne do 2000 , nakar jih spet spusti do cca.1000. Po cca pol minute do ene minute prostega teka se delovanje očitno uskladi in motor postane normalno odziven na dodajanje plina ( pritisk na stopalko za gas je usklajen, sinhron z delovanjem motorja). Medtem je zaganjanje motorja v toplem povsem nemoteno in brez problema tudi tek motorja potem med vožnjo je brez problema.

Ali je možno , da računalnik ne pokaže vsega in bi lahko bile pač izkušnje serviserjev v takem primeru ključne. Prosim za mnenje.

Pa še to, imam vgrajen oz. avto je predelan na plinski sistem Prins, ki naj bi veljal za enega boljših, po zagotovilih predelovalca naj omenjene težave ne bi smele imeti veze sa plinom oz. plinskim sistemom, p a čeprav je avto do pred instalacijo plina delal čisto dobro. Preklop z benzina na plin je brez težav

Hvala lepa


Marjan

Objavljeno: So avg 25, 2007 6:10 am
Napisal/-a Mr.G.
Pozdravljen,

Dej ti preklop na bencin pa odklop tist plin stran. Prav ODKLOP PLIN!!!!!!

Pa boš potl vidu. Če bo stvar delala,pejd k tistmu mehaniku in .....nekej ukren!

Lp,

Objavljeno: So avg 25, 2007 3:06 pm
Napisal/-a R 26
dej probej s kladvm po starterju mau tolčt pa bo mogoce ze u prvm poskusu uzgou

Objavljeno: So avg 25, 2007 8:49 pm
Napisal/-a Mr.G.
R 26 je napisal/-a:dej probej s kladvm po starterju mau tolčt pa bo mogoce ze u prvm poskusu uzgou


Sej mu užge....sam dela ne prau!!!!

Lp,

Objavljeno: Ne avg 26, 2007 10:51 pm
Napisal/-a caco1825
alo
preveri merilec temperature hladilne tekočine, mogoče je to krivo!
pri meni se je dogajao isto in po menjavi je avto deloval kot je treba!

lp

Objavljeno: Po avg 27, 2007 12:09 am
Napisal/-a čare
caco1825 je napisal/-a:alo
preveri merilec temperature hladilne tekočine, mogoče je to krivo!
pri meni se je dogajao isto in po menjavi je avto deloval kot je treba!

lp

ja bi znalo bit tipalo temp .vode ki služi tudi za zaug če ne pa očisti loputo in ventil prostega teka pa našprici vse konektorje z kontakt sprayem kar jih vidiš okol mopeda

Objavljeno: To avg 28, 2007 8:29 pm
Napisal/-a marjank
čare je napisal/-a:
caco1825 je napisal/-a:alo
preveri merilec temperature hladilne tekočine, mogoče je to krivo!
pri meni se je dogajao isto in po menjavi je avto deloval kot je treba!

lp

ja bi znalo bit tipalo temp .vode ki služi tudi za zaug če ne pa očisti loputo in ventil prostega teka pa našprici vse konektorje z kontakt sprayem kar jih vidiš okol mopeda


halo

hvala za trud vsem, zadeva je očitno urejena, sistem za mazanje ventilov (dodatna vgradnja zaradi plinske naprave )očitni ni glih kompatibilen z mojo mašino, p aje tist zafrkavalo, sedaj se dva dni čisst v redu obnaša, ko sem pipco zaprl

lp marjan