Stran 1 od 1

Clio l.98 1.2, ne vžge

Objavljeno: So avg 25, 2007 2:50 pm
Napisal/-a HPFreak
Takole je:

Prvi defekt, ki se je pojavil, je, da je verglal ter komaj vžgal. Nakar je bil na servisu pri avtoelektričarju, ki pa je samo očistil dva senzorja. Katera dva, vam ne znam povedat, mi je pa pokazal, katera dva in mi povedal, da je možno da crkne en al drug al oba.. Vglavnem je po tistem avto delal normalnu, super.




Nakar prejle sem bil izven mesta, se odpravim domov in želim zagnat mašino.
Obrnil sem ključ za kontakt, še obrnil, da zaženem, vendar se je slišal zelo rezek "klik" ali pok "pik" in avto ni niti zaverglal, ni se zasučal.

Nakar sem odprl mašino, odklopil kontakt z "+", malo počakal (med tem sem preveril kako je z varovalkami, ene par sem dal ven in not z namenom da bi preveril v kakem so stanju), priklopil nazaj in probal vžgat. Obrnil sem ključ, mašina je mal zaverglala (aha!) in vžgala. Vendar obrati se niso normalizirali, temveč so linearno se višali. V strahu, da mi nebi mašina "ponorela" sm jo ugasnil.

Poskusim znova in se je enako zgodilo (zaverglal, vžgal, rast obratov), vendar sem tokrat počakal. Obrati so se ustavili na ca. 3k, probal sem malo dodat gas in obrati so se samo še povišali, niso se niti na 3k vrnli..

Avto sem nato ugasnil, ter si začel klicat prevoz domov.
Med čakanjem na prevoz sem probal, kako vžge avto in tokrat zopet ni niti zaverglal (enako kot prej na začetku).
Sem pa opazil, da potem, ko sem obrnil kontakt ni bio slišati benz pumpe, po večih poskusih.

Torej: aku je vredu, varovalke v kabini tudi, starter se ne obrača, ni slišati piska med kontaktom (benz pumpe se ne sliši).





Zanima me, je mogoče, da je kateri od teh dveh prej omenjenih senzorjev šel falit?
Ali je možnost, da je kaj drugega (hujšega) narobe?


Hvala za kakršno koli pomoč, v ponedeljek ga pa peljem na servis.


LP Uroš


P.S. prilagam še fotke (narejene z "šity" fotkičem od mobitela), kje se nahajata prej omenjena senzorja (oz. en je motorček).

Objavljeno: Ne avg 26, 2007 2:48 pm
Napisal/-a Marsovček
Na prvi sliki je motorček prostega teka, ki bi znal delati težave z nabijanjem obratov. Najprej poskusi zadevo razdreti in dobro sčistiti (Klik) in boš videl, če bo kaj bolje.

Varovalke se nahajajo tudi v motornem prostoru, v črni škatli blizu akumulatorja :D .

Objavljeno: Ne avg 26, 2007 7:16 pm
Napisal/-a jure5j
Če ti avto ne vergla je lahko še potem s štarterjem kaj narobe(ponavadi so krtačke)Ko daš kontakt in če ti utripa rdeča lučka ti avto ne bo vžgal(mora ti goreti ko daš kontakt)To je napaka eden od senzorjev na sliki ki si jo dodal.(imel iste probleme)Za nabijanje obratov pa ne vem.

Objavljeno: Po avg 27, 2007 3:38 pm
Napisal/-a HPFreak
Hvala za nasvete in odgovore ter link, ki je zelo uporaben za "home service".

Danes avto že dela, šlo je pa za banalno napako: motor ni imel mase :roll:
Spleten-bakren trak ki povezuje ohišje avta in blok motorja je bil čist zelen, oksidiran in ga je blo treba sam zbrusit in ščistit, tko da zdej dela normalno.
:)
Senzor, motorček prostega teka in na sploh mašina je BP.

LP Uroš