Stran 1 od 1
Fiat BRAVO(avto mi je crknil med vožnjo)
Objavljeno: Sr avg 29, 2007 8:26 pm
Napisal/-a freaky
LEp pozdrav...
Imam en problem....
zdej sem se vozu pa mi je avto crknil med vožnjo...lepo sem se vozil v tretji pa prešaltam v drugo pa naenkrat crKNE...volan je postal trd...bremze slabo primle....
odvzel sem kontakt in ga ponovno prižgal pa je lepo prižgal...hvala bogu...
ni preskoču jermen...
Uglavnem bil sem pri enmu pa je reku da je možn več stvari senzor vžiga...
aja pa še to avto je prej lepo lavfo..je pa pred 2-dnevoma je bil montiran KSENon kit seveda
z vmesnim relejem in varovalko.....
Akumulator je 45Ah ga morem menjat...je v zelo slabem stanju..to vem....sam ga nisem mel še namena...
Zdej pa kaj bi lahko bilo krivo...a je možno da avto crkne zaradi izgube toka....
Ampak ne razumem neki...lepo sem se vozu pa nč da bi avto kej pokašleval al pa da bi lučke kej žmigale oziroma manj začele svetit...pa še to ko se vklopi ventilator na hladilniku mi avto kr zatrese...+xenon+ventilacija....
Prosim če je kdo imel kakšen podoben primer bi mi pršla vsaka pomoč prav...
Pa še to Xenon naj bi potreboval veliko energije so pa balasti direktno vezani preko varovalke in releja na aku. pol pa na voznikovi srani imam + pa - zvezana da lahko normalno luči prižigam preko stikala...
Upam da sem vse povedu...
HVALA
Objavljeno: Sr avg 29, 2007 8:51 pm
Napisal/-a AM
Glej, xenonke manj energije porabijo kot navadne žarnice. Tak da s tem si samo pridobil.
Kar se pa tiče elektrike, je možno da mu je zmanjkalo, samo bi ti prej zasvetila lučka v armaturi. Samo če ti je elektrike zmankalo, potem ti alternator ne dela. Ker avto mora laufat tudi če izklopiš akumolator. Torej alternator proizvaja elektriko, ki je potrebna za polnjenje akumolatorja in vso elektriko ki jo potrebuje avto.
Objavljeno: Sr avg 29, 2007 9:06 pm
Napisal/-a freaky
hmmm...avto se je kr ugasnil med vožnjo...pa prižgale so se vse lučke na armaturki olje,vžig,aku,....kot da bi ga sam ugasnil ampak kontakt pa pustil....
sam če bi altenator kej slabo polnil nebi pomojem nafilal aku. zato bi avto res čez čas crknil samo pol ne bi prižga nazaj...ker bi bil aku.po vse verjetnosti prazen...
Objavljeno: Sr avg 29, 2007 9:07 pm
Napisal/-a GT500
jst ti svetujem da pelješ avto na servis oz k enmu k ma tester na katerega ti bo avto priklopil, ugotovil napako in ti jo odpravil. vse to za eno pivce ali pa zastonj. men se je to dogajal en teden ko sem kupil bravota, pol sem pa popizdil pa ag pelav k mehaniku in mi je naredil to kar sem ti napisal. od takrat se mi težave ne ponavljajo več. vem pa da je to huda muka, ker men je to skor na vsakmu križišču nardil kar se je tebi danes...sm biv že čist živčn.. v glavnem...svetujem ti da narediš to kar sem ti napisav.
lp
Objavljeno: Sr avg 29, 2007 9:08 pm
Napisal/-a freaky
ampak je avto takoj zatem lepo prižgal
Objavljeno: Sr avg 29, 2007 9:11 pm
Napisal/-a GT500
sj je men tud takoj za tistem vžgal....se mi je pa tud skor zmer ugasnu k sm šaltav v npr iz tretje v drugo oz iz druge v prvo pa d sm mal dlje držal sklopko. a si kaj odklapljal akumulator k si montiral xenon kit?
Objavljeno: Sr avg 29, 2007 9:22 pm
Napisal/-a freaky
ne nisem odklapljal aku. ja juter ga bom peljal pa naj se priklopi na tester da se vidi za kaj gre...
Objavljeno: Če avg 30, 2007 7:20 am
Napisal/-a Slash83
Javi kaj bo pokazal tester... drugače pa - meni je parkrat tako ugasnil ko sem ga res močno gnal po avtocesti. Drugače po AC peljem 130-140, ko pa sem ga spravil za kako minutko na 180 in prišel do cestninske postaje mi je enako naredil ko sem pritisnil sklopko in menjal dol, samo sem pač spustil sklopko ker se je še premikal in je nazaj vžgal.
Se ti je mogoče kaj prižigala lučka za pumpo?
Mogoče pa je tudi kak motorček prostega teka bogi..
Objavljeno: Če avg 30, 2007 8:11 am
Napisal/-a Scorp84
Glede na to da se ti je sam 1x zgodil se jz nebi sekiral. Če ima avto mal več prevoženih kilometrov ime že umazane filtre za bencin, lahko da je glih takrat prišlo mal več umazanije pa mal zamašil, da ni bilo dovolj pritiska pa je ugasnil. Meni je pri bivšmu avtu 1x na mesec ugasnil med vožnjo pa se nisem sekiral, ker sem vedu da je treba počasi menjat filtre. Tko sem skoraj pol leta vozil, pa sem vse zamenjal kar je treba pa je delal normalno in se ni več ugašal.
Objavljeno: Če avg 30, 2007 9:01 am
Napisal/-a stinge
ej men se je to tut ze zgodilo. v treh letih se mi je to nardil mislim da trikrat. pa sm ga mev enkrat na testerju pa ni nč pokazal. tko da se sploh ne sekeram, ker se mi to ne dogaja pogosto.
Objavljeno: Če avg 30, 2007 12:08 pm
Napisal/-a dr.otkar
AM je napisal/-a:Glej, xenonke manj energije porabijo kot navadne žarnice. Tak da s tem si samo pridobil.
Kar se pa tiče elektrike, je možno da mu je zmanjkalo, samo bi ti prej zasvetila lučka v armaturi. Samo če ti je elektrike zmankalo, potem ti alternator ne dela. Ker avto mora laufat tudi če izklopiš akumolator. Torej alternator proizvaja elektriko, ki je potrebna za polnjenje akumolatorja in vso elektriko ki jo potrebuje avto.
Am res porabijo manj energije, Problem ksenonskih žarnic je v zagonskih tokovih, ki podirajo sisteme v avtu in kurijo računalnike v avtih (Porsche je prepovedal vgradnjo kitov v novejša vozila brez dodatne elektronke)
Drugo NIKOLI, res NIKOLI ne snemajte klem iz akumulatorja med delovanjem motorja, ker lahko s tem povzročite ogromno škode zaradi prenapetosti, ki pri tem nastane.
Objavljeno: Če avg 30, 2007 3:07 pm
Napisal/-a stench
lenivec je napisal/-a:motorček prostega teka bo počasi spustil dušo. ko si stisno kuplongo so obrati pač preveč padli in je crkno...
Jaz tudi tako pravim, smo imeli podoben primer na cliotu, motorček se je zamenjal in je delalo.
Objavljeno: Če avg 30, 2007 3:19 pm
Napisal/-a tomzzi
stench je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:motorček prostega teka bo počasi spustil dušo. ko si stisno kuplongo so obrati pač preveč padli in je crkno...
Jaz tudi tako pravim, smo imeli podoben primer na cliotu, motorček se je zamenjal in je delalo.
Ni vedno to vzrok. Meni je astra že parkrat tako "crknila". Brez cukanja. Samo ugasnil je. Kot da bi ključ obrnil. Na testerju pa ni pokazalo nobene napake. Se problem zaenkrat še rešuje.
Objavljeno: Če avg 30, 2007 5:34 pm
Napisal/-a dr.otkar
lenivec je napisal/-a:tester ni vsemogočna naprava in ne pokaže vsega.
x2
LP
Objavljeno: Pe avg 31, 2007 7:45 am
Napisal/-a Slash83
lenivec je napisal/-a:tester ni vsemogočna naprava in ne pokaže vsega.
x3!
Meni so pri Bravotu hoteli na pooblaščenem serverju pol mašine razdrt, ko mi je trokiral - pa sem jaz vztrajal pri cinšpuli, oni pa so povedali da ni računalnik nobene napake zaznal in da bi jo če bi blo kaj na cinšpuli
No, avto odpeljal k drugemu mehaniku, ki mi je še isti dan zamenjal cinšpulo in od tedaj (slabi 2 leti nazaj), avto gre kot urca!
Pa ti - si že rešil problem?