Stran 1 od 1
bobni pravijo: ne jeb*/ bobe ne gre dol (menjava zav. oblog)
Objavljeno: To sep 11, 2007 4:51 pm
Napisal/-a Karletto
RClio: ta glavna matica je odšraufana; s šraufncigrom sem neki premaknu skozi tisto luknjo (kao morš spustit ročno);in razbivanje s kladivom nima efekta. Advice?

lpty
Objavljeno: To sep 11, 2007 5:36 pm
Napisal/-a im nobody
mi smo na petki z macolo tolkli dve ure da smo pokne narazn spravli...se kr feist matraš ko je vse zažgano:Dsam pr nam je pokno notri odtrgalo in zabilo tako da je kolo zablokiralo.macolo u roke pa dost živcev pripravi pa eno gajbo pira zraven pa bo šlo :P :P

Objavljeno: To sep 11, 2007 6:21 pm
Napisal/-a GooDieZ
kaj če bi probal vzet M8 ali M6 vijak in ga "zašraufat" v luknjo z navojem na bobnu ki je tam ravno za ta namen narjena... da ne rabiš macole zlomit zraven... cjoooooooo...

Objavljeno: To sep 11, 2007 6:24 pm
Napisal/-a Karletto
ga nimam (

ops: ); trgovina zaprta;
Objavljeno: To sep 11, 2007 6:40 pm
Napisal/-a GooDieZ
ok naj me nekdo ustreli... joke :p
ne navoj za kolo, in ne matica ampak vijak v luknjo z navojem na bobnu.
na bobnu je luknja z navojem, pod luknjo z navojem pa je ohišje peste ležaja, ko vijak zaviješ do ohišja pod bobnom, se začne opirat nanj in ob enem tišči stran zavorni boben, tako ga dobiš dol brez nekih brutalnih izpadov...
aja, pa tist vijak si zarad mene lahko bilokje pri mašini sposodiš, samo ga pol vrni nazaj tja

in je čist navaden vijak oz "običn šrauf" nobenega specialnega navoja ni.
Objavljeno: To sep 11, 2007 6:56 pm
Napisal/-a Karletto
ni nišlo v mojo butasto glavo: čemu še bolj zatiskovat boben z navojem m6/8
update:
je lepo šlo dol: na tist notranji rob od bobna razbivaj s kladivom in velkim izvijačem (iz notranje strani/izpod tanka)
Objavljeno: To sep 11, 2007 7:06 pm
Napisal/-a f.taunus
Abcigerji se dobijo že za 10€, dol bo šlo brez kakega posebnega truda, pa še v druge namene so uporabni ...
Objavljeno: To sep 11, 2007 7:07 pm
Napisal/-a GooDieZ
saj bi narisal pa ne znam...
OK, luknja je SKOZI boben samo se ne vidi da je skoz ker je spodaj ohišje od pesta.
Z tem ko vijak privijaš not v navoj tišči vijak boben stran od pesta.
Če si ne znaš predstavljat pa ti lahko svetujem strokovno pomoč, al pa razbij frdaman bobn dol na silo
Samo to gre čist na easy tud pr rjavih in prežganih bobnih... priviješ, malo potolčeš, priviješ, potolčeš, slej ko prej popusti brez bilokašnega napora... če še vedno ne razumeš pa samo zašraufaj not vijak na silo pa se čudi

Objavljeno: To sep 11, 2007 8:30 pm
Napisal/-a RedBull™
To kar praviš ti GooDieZ,velja za kakšne korejce,japonce... za cliota pa ne.... tako da ga nekaj v tri dni ne prepričuj...
glede bobna... če si pakne spustil,potolke naokoli (lahko da ga drži rob) ampak zelo velika verjetnost je ta,da nagaja ležaj ker se je malce prijel na pesto. Če nimaš nobenega abcigerja,potem ti je lahko v pomoč samo to,da pesto pustiš odvito,priviješ nazaj gumo,ter potem udarjaš z roko po njej levo in desno... ali pa suči naprej kolo in istočasno vleči proti sebi.... ni hudič... da nebi popustilo....
Objavljeno: Če sep 13, 2007 8:40 am
Napisal/-a peters
Pri hiši smo šraufali že xy avtov in ko je brat na svoji R19 to hotel vzeti dol ni pomagal največji hamer pri hiši, noben še tako prirejen abcigar... Nazadnje je vse skupaj rešil fleks, pa drugi boben za 20€...
Objavljeno: Če sep 13, 2007 10:23 am
Napisal/-a juhica
peters je napisal/-a:Pri hiši smo šraufali že xy avtov in ko je brat na svoji R19 to hotel vzeti dol ni pomagal največji hamer pri hiši, noben še tako prirejen abcigar... Nazadnje je vse skupaj rešil fleks, pa drugi boben za 20€...
gajbo ste pozabil zato pa ni sel dol...

Objavljeno: Če sep 13, 2007 1:31 pm
Napisal/-a hermand
peters je napisal/-a:Pri hiši smo šraufali že xy avtov in ko je brat na svoji R19 to hotel vzeti dol ni pomagal največji hamer pri hiši, noben še tako prirejen abcigar... Nazadnje je vse skupaj rešil fleks, pa drugi boben za 20€...
Mogoče pa takšno orodje.
http://www.mobisux.com/album/data/500/medium/abciger_renault_003.jpg
Objavljeno: Če sep 13, 2007 2:56 pm
Napisal/-a čare
pri renaultu in še nekaterih drugih oz.večini tistih ki imajo bendix sistem nastavlanja oblog jih zelo težko dobiš dol ker paken ne moreš skup spravt kot pri sistemu na zobce in potem rob zagrabi kot pes,tko da ko menjate špakne naj vam ne bo težko it do strugarja da vam pobere vsaj rob na bobnu pa ne bo nikol težav
Objavljeno: So sep 15, 2007 7:52 am
Napisal/-a ludvik
Ko boš dajal nazaj gor boben,prej pobrusi rob od znotraj ,da bo naslednjič lažje šlo dol.