Stran 1 od 1

pugi 206 antipollution fault

Objavljeno: To sep 11, 2007 8:49 pm
Napisal/-a piagolo
Pri Peugeotu 206 2,0 HDi - 66kW prihaja do občasnega prikaza Antipollution fault na displeju. Istočasno se prižge lučka za napako na motorju in med dodajanjem gasa motor duši nad 2300 (cca) obrati. Če ima dober dan se ga da s pravočasnim pretikanjem navzgor še nekako vleči po cesti sicer krepne. Po ponovnem vžigu se morda lučka niti ne prižge več, napis pa večinoma ostaja. Motor pa lahko še duši ali pa ne. Spet tretjič avto dela brez problema. Je redno servisiran na pooblaščenih servisih. Enkrat celo mrknil dva dni po servisu s tem, da so bili ob sevisiranju opiozorjeni na napako. Avto je nekajkrat ostal na servisu, da bi se napaka ponovila se pa ravno takrat noče.
Zdaj ali gre za mehansko napako ali napako na krmiljenju?
Je komu ta problem znan in ali ga je uspešno reševal.

Objavljeno: To sep 11, 2007 8:57 pm
Napisal/-a Drager
Kar pogosto vprašanje na več forumih...
V večina primerih je bila napaka na dovodu zraka. Se pravi preglej vse cevi od kolektorja do filtra. Nekje je cev počena ali pa je nekje notri prišla voda.
Če ni to, je nekaj narobe z vbrizgom. Šobe ali računalnik.
Poročaj.
L.P.
Dräger

Objavljeno: To sep 11, 2007 9:02 pm
Napisal/-a Legoless
Lahko je tudi elektronska napaka. Pelji na servis in naj ga priklopijo na tester.

Lp

Objavljeno: To sep 11, 2007 9:05 pm
Napisal/-a piagolo
Tester žal nič ne pokaže. Nekaj so sumili merilec pretoka zraka in ga (menda) na lastne stroške zamenjali. Sicer je avto od žene in nisem kaj dosti hodil z njim po sevisih. Sem pa zadnjič po mestu razvažal mularijo in skoraj znorel v prometni konici, ko ne veš ali bo peljal ali te pustil na cedilu sredi pospeševanja v križišču.

Objavljeno: Če sep 13, 2007 5:55 pm
Napisal/-a piagolo
Vam ni kaj dosti znano ravno tako kot na servisu. Jutri ga prevzamemo pa naj bo kar hoče.

Objavljeno: Če sep 13, 2007 6:24 pm
Napisal/-a roomeo
Zdravo, enako napako je imel moj oče pri Renault Espaceu grand 2.2dCi... In je šou na reno in so morali menjat neki EGR ventil... In je blo kar drago skoraj 300 evrov... Potempa smošli za koper iz ljubljane in je stalno crkaval po avtocesti ko smo šli 120 + alpa v klanec navzgor.. klima ni smela bit nikoli priklopljena ker je avto takoj zgubu moč.. ko smo zamenjali EGR ventil pa se nam je iz avta začelo kadit in smo ga nekako pogurali do Renaulta v kranju..In so vidli, da reno v lj ni dobro očistil neki zraven egr ventila... in so marli spet vse na novo delat.. ampak so mu nardili za đabe.. ampak avto še vedno ne gre nikamor in crkuje po klančku, avtocesti.. ko se vozim v avtu me je malo prav strah da se ne bo spet začelo kadit.. oče dobesedno ne ve kaj naj nardi.. enkrat mu je crknu na pristaniški in tam.. drugi ne morejo mimo.. in potem je moral odpret haubo....v neki prostorček dolit hladno vodo.. in potem je neki končno upalu.. ta lučka pri nam tudi stalno uklopljena.. pazi ker če je tako kot je pri nam, ti lahko gre cel motor, kot je skoraj šel nam...

upam da ti ga bojo popravli dobro , nekot nam ki nas "jebejo v glavo!"

Objavljeno: Če sep 13, 2007 6:33 pm
Napisal/-a DrMr
... tester (če je pravi :!: ) zagotovo kaj izpiše, ker beleži vse napake, dokler jih s testerjem ne izbrišeš, tako da mislim, da te serviserji malo nategujejo... osebno mislim, da je napaka v nepravilnem pritisku goriva (črpalka v rezervoarju, visokotlačna črpalka, senzor ali regulator pritiska, ker zaradi teh dejavnikov ti elektronika preklopi v zasilni režim... iz zasilnega režima ga najhitreje sam odblokiraš, da pri ugasnjenem motorju dvakrat odkleneš in zakleneš vozilo...