Stran 1 od 1

Ročna zavora

Objavljeno: To sep 11, 2007 9:01 pm
Napisal/-a HiM
Prosim koga za nasvet. Nevem ali je ročna dovolj močna, saj pri okoli 10km/h nima več kakšnega učnka samo zelo zelo počasi zaustavi avto. Enkrat je že bila "zajla" napeta. Zanima me ali je možno da so zadnji bobni preslabi že.

Objavljeno: To sep 11, 2007 9:24 pm
Napisal/-a schaky
idi na preventivnega tehničnega, ki je zastojn pa naj ti tam povejo če je ročna vredu ali ne.

Re: Roèna zavora

Objavljeno: To sep 11, 2007 9:37 pm
Napisal/-a vilijem
[quote="HiM"]Prosim koga za nasvet. Nevem ali je roèna dovolj moèna, saj pri okoli 10km/h nima veè kakšnega uènka samo zelo zelo poèasi zaustavi avto. Enkrat je že bila "zajla" napeta. Zanima me ali je možno da so zadnji bobni preslabi že.[/quote]

Kaj na ful zategnes al malo?
Ce slabo prime, lahko da olje spusca iz zavornih cilindrov, pol pa ne more prijet, poglej ce je kaj olja videt v okolici bobnov, to sem jaz mel.

Re: Ročna zavora

Objavljeno: To sep 11, 2007 9:52 pm
Napisal/-a Mad
HiM je napisal/-a:Prosim koga za nasvet. Nevem ali je ročna dovolj močna, saj pri okoli 10km/h nima več kakšnega učnka samo zelo zelo počasi zaustavi avto. Enkrat je že bila "zajla" napeta. Zanima me ali je možno da so zadnji bobni preslabi že.
...po navadi bobni težko grejo prej so slabe ferode oziroma zavorne obloge ... prekontroliraj koliko mesa je še gor mora biti tam 4-5 mm če je manj kot 2 mm je tu napaka ... L.p. Mad

Objavljeno: To sep 11, 2007 9:58 pm
Napisal/-a HiM
@vilijem a ni ročna zgolj na zajlo in ne na hidravliko?
@mad kako pridem do oblog, kaj je treba snet vse
hvala za odgovore

LP

Objavljeno: To sep 11, 2007 11:11 pm
Napisal/-a phoebus
ROčna nima veze z oljem / cilindrom, saj je povezana z zajlo. Probaj potegnit kot desc pa povej če blokira. Sicer pa na tehničnem preverjajo delovanje ročne.

Objavljeno: Sr sep 12, 2007 2:56 am
Napisal/-a Mad
HiM je napisal/-a:@vilijem a ni ročna zgolj na zajlo in ne na hidravliko?
@mad kako pridem do oblog, kaj je treba snet vse
hvala za odgovore

LP
... ne vem na tvojem, ker ga nisem imel je pa po navadi bil vijak v centru, ki drži ležaj tega odviješ pa pol počasi z vseh strani potiskaš dol boben . Če je dosti obrabljen se naredi notri robček, ki drži ferodi pa se moraš včasih malo pomatrat za dol vzet ... tudi če popustiš zajlo ne bo škodilo ... no ko imaš dol boš vedel kaj je narobe ... ali ti pušča zavorni cilindrček - masno ... ali so zavorne obloge - ferode obrabljene ali je boben obrabljen ... Če so ferode krive počasi razstaviš mehanizem - prvo odklopi zajlo od ročne , in si zapolneš redosled mesto smer postavitve fedrčkov in - varovalk, da ne boš kasneje razbijal glavo pri montaži (najbolje če si prvič slikaš kako je bilo pred posegom) - še najlažje je to sestaviti takoj iz škatle - ferodi pa fedrčki pol pa zmontirat tako v kompletu sneto, ker fedri, ko je mehanizem ki te ovira in malo mesta za šravfciger, klešča okrog - so kar zajebani za montirat ... če to počneš pri starih avtih, ki imajo konusni ležaj pol pri montaži bobna ne stisneš kolikor ti duša da - temveč toliko, da se dobro vsede ležaj in boben in se ta že rahlo z težavo vrti ... pol ga zopet odtisneš do točke, ko čutiš da je prosto vrteč ... po občutku ... če ne ti poje ležaj. novejši avtomobili imajo vprešane dvojne ležaje v boben tu stisneš do konca ker ti ležaji so tudi distančniki - omejevalci, ki skrbijo, da se boben in osovina tudi pri stiskanju do konca ne takneta ... če je varovalka proti odvitju gor jo daj nazaj, če se zlomi pa vsaj kak cvek dokler ne kupiš nove ... katrce petke hrošči vise - stari avti so imeli tudi registre - mehanizem, ki je prilagajal dolžino iztega ročice ferode tako, da ko se je obrabljala se je samonastavljala - to je potrebno tudi prav nastavit to pomeni tako nastavit, da se boben težko natakne gor ko je mehanizem sestavljen, se pa mora vrteti brez da tika feroda boben in nikjer pri obračanju bobna nič ne drsa ... pred nastavljanjem tega je potrebno popustiti zajle do konca in ko zmontiraš nastaviš zajle tako, da se pri dvigu recimo treh zobov ročice avto ustavi ! P.s. sliko sem snel z enega drugega foruma da ti bo vsaj malo jasno za kaj se gre, avtorju se če to prebere opravičujem ;) L.p. Mad

Objavljeno: Sr sep 12, 2007 4:19 pm
Napisal/-a renault no 1
phoebus je napisal/-a:ROčna nima veze z oljem / cilindrom, saj je povezana z zajlo. Probaj potegnit kot desc pa povej če blokira. Sicer pa na tehničnem preverjajo delovanje ročne.

ampak če puščajo cilindri in so posledično pakne namočene od olja pa verjetno res ne primejo kot bi morale.(je pa res da vsaj ne cvilijo :lol: )

Objavljeno: Sr sep 12, 2007 5:37 pm
Napisal/-a HiM
ja to se mi je pa zdel da je bilo malo mastno zun ko pride cevka..mogoče bi lahko to blo..včasih so cvilile sedaj pa ne več..bo treba preverit..kakšna je diagnoza oz. ukrep če pušča

Objavljeno: Sr sep 12, 2007 6:36 pm
Napisal/-a Marsovček
Ej, moja slika! :D

Če ti spušča, se bo nivo zavorne tekočine v rezervoarju nižal in kmalu lahko prideš do točke, kjer zavore ne primejo več :!: . Edina pravilna rešitev je čimprejšnja menjava cilindrov, kar ni velik strošek.

Dodano: vedno delaj eno stran naenkrat; če se izgubiš, lahko pogledaš na drugi.

Objavljeno: Sr sep 12, 2007 7:24 pm
Napisal/-a HiM
Tekočina ne spušča v taki meri..nivo je bil po daljšem času na nivoju max, le malce(res malce) je mastno okoli..Kdaj so bile pa menjane obloge pa nevem tako da bo treba preverit. Če ročno zategneš pri neki srednji hitrosti 20km/h+ ali obstaja kakšna nevarnost da utrgaš zajlo?

Objavljeno: Sr sep 12, 2007 7:59 pm
Napisal/-a CupraR
Ni šans da strgaš..

Objavljeno: Če sep 13, 2007 12:39 pm
Napisal/-a RedBaron
HiM je napisal/-a:Tekočina ne spušča v taki meri..nivo je bil po daljšem času na nivoju max, le malce(res malce) je mastno okoli..Kdaj so bile pa menjane obloge pa nevem tako da bo treba preverit. Če ročno zategneš pri neki srednji hitrosti 20km/h+ ali obstaja kakšna nevarnost da utrgaš zajlo?



Če ročna OK prime, mora brez problema blokirat tudi pri višji hitrosti kot 20km/h!

Objavljeno: Pe sep 14, 2007 9:41 pm
Napisal/-a HiM
no sedaj sem sprobal na enem gladkem asfaltu in je blokirala samo sem moral pred tem naredit skandinavian flick(zavoj levo desno)..če pelješ naravnost ne blokira..je to preslabo?

Objavljeno: So sep 15, 2007 2:14 am
Napisal/-a Mad
Marsovček je napisal/-a:Ej, moja slika! :D

Če ti spušča, se bo nivo zavorne tekočine v rezervoarju nižal in kmalu lahko prideš do točke, kjer zavore ne primejo več :!: . Edina pravilna rešitev je čimprejšnja menjava cilindrov, kar ni velik strošek.

Dodano: vedno delaj eno stran naenkrat; če se izgubiš, lahko pogledaš na drugi.
... sorry če ti kradem tvoje avtorske pravice ;) L.p. Max

Objavljeno: So sep 15, 2007 5:14 am
Napisal/-a vilijem
[quote="HiM"]ja to se mi je pa zdel da je bilo malo mastno zun ko pride cevka..mogoèe bi lahko to blo..vèasih so cvilile sedaj pa ne veè..bo treba preverit..kakšna je diagnoza oz. ukrep èe pušèa[/quote]

Mislim da menjava cilindra ki pusca, in priporocljivo je mejat tudi zavorne plosce, ker te ko so sedaj so namocene z oljem, naprej si lahko mislis kako je premzat z njimi :)
Mislim da bi tud blo za ocistit boben.

Ampak ni receno, da ti pusca, preveri ali pa pelji preverit :)

LP

Objavljeno: So sep 15, 2007 8:33 am
Napisal/-a lisko
Odkrivanje tople vode na forumu je žal vbrez učinkov....... snami bobne in preglej zadevo. Če je kje mastno potem puščajo cilindri, če ne so pač izrabljene pakne.