Stran 1 od 1

Renault megane: Cuka pri nizkih obratih.

Objavljeno: Če sep 13, 2007 7:19 am
Napisal/-a Ichi
Gre za letnik 99 megan 1.6 16V, rabljen od telekoma (v preteklosti), 240k kilometrov, jermen zamenjan, redno servisiran pri REALu. Do nedavnega je vsaj nekaj mesecev stal na mestu.

Sedaj ko speljujem, ali prestavim v drugo prestavo (skratka, pri obratih do 20k mi cuka). Cukanje zgleda kot bi preskakovalo kej v mašini, ker če ga dobr prtisnm se kr začne trest :? Tudi na potovalnem računalniku mi izračuna nenormalno porabo bencina pri pospeševanju - okoli 22l

Zdj, avto pač ni nov, tko da da mal "nagaja" me ne mot/paše v paket, sam tole cukanje, je pa mal zaskrbljujoče. A je mogoče kej zaradi tega k je tolko časa stal?


Lep pozdrav :)

Objavljeno: Če sep 13, 2007 7:40 am
Napisal/-a nebivedu
Mogoče je pa sklopka za zamenjat, ali pa nosilci od mašine.


Drgač pa REAL ni lih pojem za redne servise. Tam ne dela več dost dobrih mehanikov, večina jih je direktno iz šole, ker so cenejši, tko da bi jst avto raje km drugam peljal.

Re: Renault megane: Cuka pri nizkih obratih.

Objavljeno: Če sep 13, 2007 8:29 am
Napisal/-a peters
Ichi je napisal/-a:Cukanje zgleda kot bi preskakovalo kej v mašini, ker če ga dobr prtisnm se kr začne trest :?


Poznaš kako zgleda, ko avto dela na tri cilindre? Ker po tvojem opisu, mi najprej to pride naprej, še posebej pri pospeševanju v nižjih obratih se to lažje dogaja... In glede na to, da je stal dalj časa, ni nemogoče...

No, rešitev bi lahko bla v svečkah, preverjanju ali menjavi kablov itd... - vse to seveda če res na tri cilindre dela...

Če pa gre prav za cukanje motorja in ni povezano z zgornjo zgodbo, pa mi pride naprej lambda sonda. Tudi glede na km ni nemogoče... Ta računalniku daje napačne podatke, kar se pa v lahko izraža kot cukanje pri nižjih obratih...

Objavljeno: Če sep 13, 2007 9:47 am
Napisal/-a Ichi
hmm, kakršne koli okvare motorja nisem izključil. Je čisto možno da dela na 3 bate, ker, motor sam po seb ne cuka. Tut recimo k stojim na rdeči, mi kr trese šalter...

A je mogoče to kej povezano s tem da je stal toliko časa, in rabi samo nekaj časa da se "prekrvavi"?

PS: hvala za odgovore :)

Objavljeno: Če sep 13, 2007 9:49 am
Napisal/-a peters
ne, samo se verjetno ne bo popravlo - mogoče pa, če ga malo ven skuriš, vendar ne verjamem...

Objavljeno: Če sep 13, 2007 10:29 am
Napisal/-a maccek_21
men nekako podoben primer pri mojem. ampak samo v nižjih prestavah, ga je začelo tresti in moči mu je zmanjkalo. Zdaj pri meni je šla šoba samo toliko za info.

Objavljeno: Če sep 13, 2007 10:37 am
Napisal/-a -tomi-
-tomi- je napisal/-a:mislim da se je nekaj podobnega dogajalo meni lani na cliu '00 1.4 8v pa sem sam zamenu cinšpulo in dal še serviserju da je spucal loputo za zrak, motorček prostega teka, in zamenjal senzor ničlne točke al nekaj takega ...vse skupaj ene 150-200€ pa vrjertn je bilo kaj preveč narejen sam jaz nisem imel časa eno po eno menat pa ugotavljat kaj je vzrok

lp

Objavljeno: Če sep 13, 2007 10:56 am
Napisal/-a Ichi
Heheh, zj ste mi pa vsak svoje povedal, najbolš da kr še en avto kupm :) No ja, hvala, zj sam vem v kero smer ciljat :)

Objavljeno: Če sep 13, 2007 11:10 am
Napisal/-a peters
hehe, kako si pa mislil - da bomo uspeli kar na podlagi opisa, da cuka, kar prek foruma avto popravit... ? :D

re

Objavljeno: Če sep 13, 2007 11:15 am
Napisal/-a halo007
Mi mamo megana 96 letnik. Ob takih simptomih (3 bati) je blo vedno eno in isto: vžigalna tuljava ;) Sm 99% da je to. Pejt kr na renaulta, stane okol 18 bivših jurčkov pa maš mir.

LP.

Objavljeno: Pe sep 14, 2007 9:57 am
Napisal/-a Ichi
no, stvar je taka, da je avto res delov samo na 3 batih, ampak ne zarad kakšne obrabljenosti al pa kej.

Na centru rabljenih vozil so se očitno mal preveč igral z njemu, in so med pranjem mašine pod pritiskom pod gumice (ne vem točno kje, nekje pri svečkah če sm prov razumel) spravili vodo.

Avto sedaj laufa 1A :)

Objavljeno: Pe sep 14, 2007 9:59 am
Napisal/-a peters
Ko sem pisal odgovore, sem tudi na to pomislil, vendar ker nisi omenil da si pral motor, nisem omenjal...
Seveda je pri pranju bencinarja največji problem, če ti v razdelilno kapo ali kontakte injektorjev pride voda... To spravit ven je včasih prava umetnost :-)))

Objavljeno: Pe sep 14, 2007 11:18 am
Napisal/-a nebivedu
peters je napisal/-a:Ko sem pisal odgovore, sem tudi na to pomislil, vendar ker nisi omenil da si pral motor, nisem omenjal...
Seveda je pri pranju bencinarja največji problem, če ti v razdelilno kapo ali kontakte injektorjev pride voda... To spravit ven je včasih prava umetnost :-)))


Za take zadev je silikon. Jst imam vse kontakte zalite s silikonom, da se da tut v vodi vozit avto.