Stran 1 od 1
Voda oz. kondenz
Objavljeno: Če sep 13, 2007 1:16 pm
Napisal/-a AM
Meni iz izpušne cevi teče oz. šprica voda v dokaj velikih količinah .
Dobro, si misliš se je pač nabrala vlaga v izpušnem loncu, ampak temu ni konca.
Ko je še mašina hladna, se za mano vleče kar črta po tleh. Ko pa je avto ogret se pa kadi.
Samo da se to kajenje vidi le v hladnih jutrih.
Gre pa za bencinarja, če to kaj pove.
Recimo danes ko je tak lepo toplo vreme, sem se peljal v trgovino nedaleč stran, pa ko sem parkiral in šel v trgovino, sem za sabo videl oreng črto po tleh. Ko pa sem prispel nazaj se je pa mašina že ogrela na delovno temperaturo, je pa še samo malo manj šprical, pa zato kadil.
Ali je to mogoče znak slabega bencina, ki vsebuje veliko vode . Saj drugje ne more dobiti toliko vode iz zraka pomoje že ne.
Edina stvar ki me samo skrbi pri tem je katalizator. Oz. kako voda oz. vlaga vpliva nanj ?
Objavljeno: Če sep 13, 2007 2:16 pm
Napisal/-a kremenček
Tesnilo glave motorja???
Lp
Objavljeno: Če sep 13, 2007 2:19 pm
Napisal/-a abbe
ma mislm da nima tesnilo nc s tem.to je verjetn cist normaln za te hladne dni k je ful vlage v zraku.a avto drgac laufa cist normaln pa gre tut normalno al se mu trga kj?
Re: Voda oz. kondenz
Objavljeno: Če sep 13, 2007 2:42 pm
Napisal/-a esem
AM je napisal/-a:Ali je to mogoče znak slabega bencina, ki vsebuje veliko vode . Saj drugje ne more dobiti toliko vode iz zraka pomoje že ne.
Edina stvar ki me samo skrbi pri tem je katalizator. Oz. kako voda oz. vlaga vpliva nanj ?
Ni zaradi bencina.
Bencin je iz različnih ogljikovodikov (običajno 5-12 atomov ogljika + cca 2x+ toliko atomov vodika. In kam misliš, da gre ta vodik? S kisikom iz zraka se ob gorenju bencina spremeni v vodo (paro - ogljik pa v CO2), ki gre skozi izpuh in katalizator ven. Ta voda se pa kdaj res bolj pozna, ko je motor (oz bolj izpuh) mrzel, kot kondenz, ko je vroč pa kot para, v hladnih jutrih zelo opazna.( Mišljeno je seveda na koncu izpuha, na začetku oz izhodu iz motorja je vse para.)
Skozi katalizator gre torej vedno voda in ni nevarno - ga pa nekaj prej uničiš s kratkimi mrzlimi vožnjami - ne samo zaradi slabšega izgorevanja in nekaj več bencina (zaug) v mešanici.
Objavljeno: Pe sep 14, 2007 3:43 pm
Napisal/-a ludvik
Na avtocesto pa gas.

Objavljeno: Pe sep 14, 2007 4:07 pm
Napisal/-a jani.vuk
pri mojemu fiat se pozimi zlije tolko vode ven da bi se zjookal če bi ga mel tako da to je normalno saj je kondenz notri a ma ti črna voda pride ven ali normalna
Objavljeno: Ne sep 16, 2007 8:47 am
Napisal/-a AM
Ne voda je normalno prozorna. Torej nič ne škoduje to katalizatorju ?
Kaj pa recimo pozimi, ko voda zmrzne ?
Objavljeno: Ne sep 16, 2007 9:07 am
Napisal/-a Mr.G.
Pozdravljen,
Koliko km pa ti narediš do trgovine in nazaj in kakšne km voziš vsak dan.
Pri kratkih relacijah se kondenz "usede" po celi izpušni cevi in se zgodi to kar je esem napisal.
Motor je ogret šele po 15-20 km vožnje na pravo delovno temperaturo...izpušna cev pa še kakšn km kasneje.
Tako, daaaa...na kratkih relacijah bo zmeri dost vode.
Lp,
Objavljeno: Po sep 17, 2007 10:29 pm
Napisal/-a tristan01
Tole kar opažaš bo verjetno kondenz, ki se nabira predvsem v zadnjem loncu. Če te res toliko moti se zadeva reši na povsem preprost način. V zadnji lonec na najnižji točki z najtanjšim svedrom (1mm ali še manj) zvrtaš luknjico. Na zvok ne bo vplivala, kondenz pa se ne bo več nabiral.
LP Tristan01
Objavljeno: Če sep 20, 2007 9:28 pm
Napisal/-a ludvik
tristan01 je napisal/-a:Tole kar opažaš bo verjetno kondenz, ki se nabira predvsem v zadnjem loncu. Če te res toliko moti se zadeva reši na povsem preprost način. V zadnji lonec na najnižji točki z najtanjšim svedrom (1mm ali še manj) zvrtaš luknjico. Na zvok ne bo vplivala, kondenz pa se ne bo več nabiral.
LP Tristan01
Pravilno,eni majo celo orginal luknjico.
Objavljeno: Pe sep 21, 2007 10:35 am
Napisal/-a ronnie
eh šment pa kondenz
kondenz se začne usvarjat takoj ko zalavfaš avto in vse dokler
se izpušni sistem ne segreje do zadostne mere oziroma temperature.
Zakaj nastaja mi verjetno ni treba podrobno opisovat.
Bolj je mraz zunaj več se ga ustvari.
Če se vozimo na kratke relacije je pa še toliko huje, ker se praktično
izpušni sistem nikoli v celoti dovolj ne segreje oziroma tam nekje do polovice dolžine sistema.
Tako da v zadnjem loncu obstane kar nekaj smrdeče vode.
Kratko progači imajo ponavadi tudi veliko prej pregnit lonec prav zaradi tega.
Varjanta lukna v lonec ni slaba varjanta.
Kondenza ne bo odpravila, bo pa poskrbela, da ko ustavimo motor
ima še nabrana voda v loncu možnost iztečt in verjetno podaljšala
življensko dobo lonca.
Objavljeno: To okt 23, 2007 6:47 am
Napisal/-a AM
Se strinjam s tabo ronnie .
Drugače pa moje ugotovitve :
Vedno tankam na Petrolu in sem ravno zaradi govoric, da se na petrolu prodaja manj kvalitetno gorivo, tankal 2 meseca v neki drugi bencinski, mislim da se ji reče Logo, ki je kao kot Omv. No 2 meseca tankam pr Logo, pa vseeno nič posebej kakšnih razlik, samo manj km sem prevozil. Nakar sem si mislu da je vse skup ena potegavščina in sem nadaljeval in tankal na petrolu.
No včeraj sem se pa slučajno peljal mimo Omv in sem si reku, pa probajmo, pa bom vidu kaj bo. Tankam polno in danes zjutraj prižgem avto, avto normalno kadi, tak kot je kadil, pa sem si že mislil, da bo isto sranje. No nakar se motor segreje na delovno temperaturo in glej ga zlomka, avto ne kadi popolnoma nič. Tako da iz lastnih izkušenj od zdaj naprej še tankam samo pr Omv. Upam da bom delal več km, tako kot drugi pravte, pa vseeno dejstvo je da ima petrolov bencin več vode, kar pa pomoje ni dober za mehanske dele avtomobila. Rja in podobno. Pa kjer koli sem tankal na petrolu, je vedno enako kadil . Samo en tank na Omv, pa ne kadi popolnoma nič več. Res občutna razlika.
Objavljeno: To okt 23, 2007 6:53 am
Napisal/-a Patrik_A3
meni je audi tudi to delal,da sem po celi ulici vleko debelo špuro vode za sabo iz auspuhov..... ampak ko je stal,pa blo malo bolj mrzlo! ampak pol ko je prišo na delovno temperaturo pa blo okey....pri začetku se še je pa tudi kadilo belo z auspuha ko je izhlapevala voda!
mel pa sem 1.6