Stran 1 od 1

Okvara Rover 214-pomoč

Objavljeno: Po sep 24, 2007 4:19 pm
Napisal/-a cyruss
Kot prvo lep pozdrav vsem na forumu.
Imam Roverja 214, letnik mislim da 95, starejši model. Imam težavo in sicer avto mi vžge normalno, v prestave se mi šalta normalno, vendar noče speljati. Govoril sem z nekaj lokalnimi mojstri in mnenja so različna, od sklopke do menjalnika do nevem kakega ležaja. Polosovine so cele, oziroma vsaj nobena ne visi dol. Do okvare je prišlo, ko sem se na nekem parkirišču izživljal nad avtom oziroma gumami, pa sem zaradi strahu pred morebitnim trčenjem tik pred blokado (7000rpm) pritisnil na zavoro, brez da bi stisnil sklopko. Ko smo avto privlekli domov, in kolikor je bilo gledano kasneje, se spredaj dvignjenemu avtu v prestavah kolesa vrtijo. Zanima me kaj je šlo k hudiču zaradi stroškov in da vem kaj kupiti. Avta ne mislim vleči na servis, saj bi me to predrago stalo, pa tudi našel sem si že mojstra, ki bi zadevo zamenjal. Dobil sem si tudi garažo, v kateri bi se dalo zadevo zamenjat, vendar samo za en dan, tako, da avta ne morem podirat in kasneje naročat pokvarjenega dela.
Zanima me če ima že kdo izkušnje s čem takim, in mi lahko pomaga, bi mu bil zelo hvaležen.
Pa še to če kaj pomaga, sklopka je bila menjana pred dobrim letom, je pa pred odpovedjo malce smrdelo od nje, in pa malce je že drsala...
Se opravičujem za napisan roman, vendar želim zadevi čimprej pridi do dna. Iskanje podobnih primerov ni obrodilo sadov.

Objavljeno: Po sep 24, 2007 5:54 pm
Napisal/-a michelin
sodeč po tvojem opisu okvare gre verjetno za sklopko ali pa polosovine :idea: najbolje ,da avto pogleda mehanik v čem je problem ,ker tukaj lahko vsi pametujemo o taki okvari se pa v resnici lahko izkaže kaj drugega :idea:

Re: Okvara Rover 214-pomoč

Objavljeno: Po sep 24, 2007 6:57 pm
Napisal/-a Sigor
cyruss je napisal/-a:Do okvare je prišlo, ko sem se na nekem parkirišču izživljal nad avtom oziroma gumami, pa sem zaradi strahu pred morebitnim trčenjem tik pred blokado (7000rpm) pritisnil na zavoro, brez da bi stisnil sklopko.



Če delaš z avtom kot svinja z mehom, je to to. Pa veliko sreče pri popravljanju.

Objavljeno: Po sep 24, 2007 7:26 pm
Napisal/-a ludvik
Ja ,jaz sem mel isti primer na audi A-4-ki.Pri meni se je polos obrnila v zglobu.

Objavljeno: Po sep 24, 2007 8:23 pm
Napisal/-a cyruss
@Sigor: kako jaz delam z avtom je moja stvar, saj sem si ga kupil sam, prav tako kot ga vzdržujem z svojim denarjem. Vem pa da avto ni bil delan za tako ravnanje z njim, vendar kako mlademu vozniku z gumami, ki so bile primerne za menjavo to dopovedat... No, vsaj vem za naslednjič.
@Ludvik je omenil da se je njemu obrnila polos v zglobu. Če je napaka iste narave, ali lahko to kako sam ugotovim? Če se ne motim imata polosi čez zglobe manšeto, katero se da odstranit brez kakšnega pretiranega podiranja, in bi se morala napaka videt... Imam prav?

Re: Okvara Rover 214-pomoč

Objavljeno: Po sep 24, 2007 10:06 pm
Napisal/-a antichrist
Sigor je napisal/-a:
cyruss je napisal/-a:Do okvare je prišlo, ko sem se na nekem parkirišču izživljal nad avtom oziroma gumami, pa sem zaradi strahu pred morebitnim trčenjem tik pred blokado (7000rpm) pritisnil na zavoro, brez da bi stisnil sklopko.
:x


Če delaš z avtom kot svinja z mehom, je to to. Pa veliko sreče pri popravljanju.


:lol:

Objavljeno: Po sep 24, 2007 11:07 pm
Napisal/-a sonček
zglob-i !
Dostkrat slišal, avto vžge, sklopka dela ne premakne pa se avto.

lp

Objavljeno: To sep 25, 2007 12:01 am
Napisal/-a RENO911
Moral boš razdret in potegnit polosi ven in pogledat kaj je. Najboljše se je lotit na delavni dan, ko so trgovine odprte in čim bolj zjutraj, da imaš vzrok ugotovljen tam nekje ob 9h, da lahko začneš klicat okrog za dele in nabavljat. To je način, da rešiš v enem dnevu.

Gledaš, da sestavljaš potem skup nekje od 11h do 14h, 15h in še imaš vedno 2 uri lufta za letet v trgovino po del, ali nekaj nepričakovanega do 17h, ko zapirajo.

Pa prej že pokliči okrog, če imajo na zalogi vse, da ne bo potrebno česa naročat.

Objavljeno: To sep 25, 2007 8:22 am
Napisal/-a svadreb
Če so res šli zglobi boš videl takole: avto normalno vžgi, daj v prvo, poskusi speljati. Predvidevam, da se kljub temu, da boš sklopko spustil do konca, avto ne bo premaknil. V tem primeru mora biti še nekdo s tabo, ki lahko pogleda, ali se polosovini vrtita. Najvarneje bi bilo na kanalu, lahko tudi na tleh, vendar bodite previdni, da koga ne povozite. Če se polosovini vrtita, potem je verjetno pobralo zobce na zglobu, lahko pa tudi polosovini. To boste videli, ko boste vse razdrli. Lahko tudi odstraniš manšeto in pogledaš, ne vem pa, če se bo videlo.