Stran 1 od 1
Avto slabo vžiga!?
Objavljeno: To sep 25, 2007 10:44 am
Napisal/-a Booko
Pozdrav,
imam cliota letnik 91, in zdaj ko je zjutraj zelo mrzlo mi avto zeeelo slabo vžiga, včagih ga krešem tudi po 2-3min da mi vžge! Leto nazaj, še pozimi mi je vžgal v prvo, al letos ga nekaj zafkava! Ima še seveda zaug. Ko pa mi enkrat vžge pa še rabi 10 min vožnje da pride k sebi, drugače cuka, če je kje križišče mi crkne..in podobno.
Kaj ve mogoče kdo kaj bi to blo? Svečke maybe?
Hvala za odgovor
Lp
Objavljeno: To sep 25, 2007 11:11 am
Napisal/-a Slađan
MOzno je da so krive svečke, ampak pomoje da je stvar v bencinu. K to motnjo majo tut novejši avtomobili zjutraj dokler je avto mrzu. Zna se tut ugasnt pa med voznjo cuka dokler se malo ne ogreje. Lahko pa če maš možnost zamenjaš svečke in filter goriva pa boš potem vidu.
Objavljeno: To sep 25, 2007 1:09 pm
Napisal/-a ronnie
A pol ko se segreje pa motor dela normalno?
Objavljeno: To sep 25, 2007 2:26 pm
Napisal/-a phoebus
Bencin nima veze; če bi imel, bi vsi avti kašljali.
Kabli, sveče- to bi bilo za pogledat najprej če mene vprašaš...
Objavljeno: To sep 25, 2007 10:08 pm
Napisal/-a HOLLAND
Poglej, da ni počena kakšna cev od zraka.
Objavljeno: Sr sep 26, 2007 6:27 am
Napisal/-a ronnie
Če prav še nisem dobil odgovora kako je s segretim
pri tvojem cliotu je lahko več stavari narobe
naštel tu bom potem pa sam oceni kaj je blizu tvojim težavam
-pregledat vžigalne kabeljne in razdelilno kapo ter rotor > Avto "cuka" zgulja vžige
in tudi ko se segreje bi vrejetno lavfal včasih po 3 ali celo po dveh celindrih.
V križišču se motor še nekaj matra po 3 ali 2 celintrih nato pa počas omaga > motor zelo trese
- naprava za hladen vžig- zaug-
ker ima tvoj clio singplepoint injectie bi to pomenilo, da ti tepreture ne meri prav
in ti ne uklopi dodatni bencin potreben za hladen motor > motor ne cuka temveč
ko s težavo zalavfa ko daš gas ti ga zamori. v bistvu to tako izgleda in ko dodaš gas
ti motor počepne kot, da bi ga mu odduzel ali celo malo prebremza. Ko pa spustiš gas na križišču ti pa preprosto ugasne.
V tej povezavi bi lahko tudi regulator prostega teka nagajal.
Možno je pa tudi da imaž bencinski filter zabit, in dobi premalo bencina > vendar bi tudi segret nagajal pri polnem gasu
še ena možna varjanta je pa folš zrak. Da ti pušča nekje na kolektorju ali
pa na cevi do servo ojačevalca Simptomu podobni kot pri zaug varjanti
toliko o tem na hiter in na daleč. poročaj kaj si rešil
Objavljeno: Sr sep 26, 2007 10:39 am
Napisal/-a Slađan
phoebus je napisal/-a:Bencin nima veze; če bi imel, bi vsi avti kašljali.
Kabli, sveče- to bi bilo za pogledat najprej če mene vprašaš...
Mogoče v tem primeru res nima bencin veze. Je pa v zancjem času bencin resn problem. Vsaj pri novejših avtomobilih. Drgač sm pa hotu sam pomagat.
Objavljeno: Če sep 27, 2007 8:44 am
Napisal/-a Booko
Zdaj od takrat ga še na dolge daljave nisem sprobaval max 10km, danes popoldan grem v službo pa bom vido kak je te. Drugače pa na te kratke daljave mi še med vožno avto malo scuka... Prej ko je motor se segrel je šel avto člist normalno. Aja še to, cev za topel zrak je malo preluknana, je to mogoče tudi vzrok?
lp
Objavljeno: Če sep 27, 2007 9:04 am
Napisal/-a ronnie
če se ne motim imajo vsi clioti z monotronikom eno luknico cca 6 mm na tej cevi
Objavljeno: Če sep 27, 2007 10:14 am
Napisal/-a Booko
samo ni 6mm je kar večja...pravzaprav je okrog 3cm
Objavljeno: Če sep 27, 2007 8:32 pm
Napisal/-a ronnie
u to je pa že preveč
ampak bi ti pri tej tempreraturi ki je sedaj zaradi tega moral delati brez večjih težav
Objavljeno: Po okt 01, 2007 3:20 pm
Napisal/-a Booko
Am, stvar se je poslabšala, avto slabo vžge pa če je sred dneva al ponoči, pa še danes ko je blo okol 20 stopinj je slabo vžgal. Vžge, pa malo laufa ogasne.potem ga komaj vžgem..spet malo laufa in mogoče ogasne al pa dalje laufle. Potem ko pa hočem speljat mi crkne, težko ga nazaj vžgem, to se še ponovi...potem se lahko peljem...med vožno mi cuka še vsaj kakih 5-20min, pa najslabše je ko pridem v križišče in bi mogo vun potegnit mi ogasne (težko vžgem). Danes ko sem se peljal v službo, imam na poti breg in seveda v sredini brega mi je shiral. če ga vžgem mi ne potegne v breg...in se lahko spustim nazaj, in ga vžgem te se naq novo zaženem in sprobam srečo. Živce že zgubljam... Kabli in razdelilna kapa so vredu... nevem kaj bi blo? En kolega je reko, če bi mogoče ventili al pa mogoče platine? Upam da bo kdo vedel vzrok!!?
Objavljeno: Če okt 04, 2007 9:00 am
Napisal/-a Booko
Tako, avtek je popravljen, hvala bogu! Vzrok: svečke, vžig, platine in pa ventili! Zadeva me je prišla zelo poceni, in sicer samo nove svečke. Avto zdaj bolše potegne, zjutraj v prvo vžge, niti enkrat ne cukne...v glavnem super, kot nov
lp