Stran 1 od 2
Nissanov 2,2 dCi zjutraj ne vžge
Objavljeno: Če sep 27, 2007 9:32 am
Napisal/-a Skubic
Pozdrav!
Mam tudi jaz problem, sicer ne na mojem avtu, gre pa za X-Traila z 2,2 dCi motorejm: zdaj ko se je mal ohladilo zutri pri nižjih temperaturah noče vžgati, se matra pa vergla ampak imam tak občutek kukr da ne potegne nafte al ne vem kaj.. Tudi če dodajaš gas ne vžge, moraš ga kar nekajkrat probat in z zmernim pritiskanjem gasa potem nekak vžge.. ko pa laufa (mrzu) kar sam neki dviguje obrate, kot da bi mal prtisnu na gas pa spet nehu.. a je lahko z zauhom problem al pa kej...? Na servisu so rekl da računalnik verjetno nebi bič pokazu...
Hvala za pomoč
Objavljeno: Če sep 27, 2007 10:12 am
Napisal/-a leoCar
Zgleda da maš v X-trailu isti motor kot jaz v primeri, vendar meni še normalno vžiga zjutraj, jaz bi preveril žarilne svečke, pa boš pol videl... ena nova stane nekje 40 evrov...
Koliko pa ma prevoženih?
Koliko KW, ker ta motor obstaja v dveh variantah 136km 126km...
Objavljeno: Če sep 27, 2007 1:33 pm
Napisal/-a Skubic
hja ma tm nekje 71.000 km in je star 3 leta.. ima 100KW.. ampak pri toplem jutru (dež) vžge normalno.. je pa res - tako se mi zdi - da je nekje na meji, če prehitro spustiš ključ se kar ugasne... Misliš da so lahko svečke vzrok...?
Objavljeno: Če sep 27, 2007 1:40 pm
Napisal/-a Lumpy_
Jaz mam na beetlu TDI motor pa podobne probleme. Ko je hladen, obrača par sekund. Sem pa menjal grelne svečke, temp. stikalo. Še vedno je enako. Sem obupal že malo, ker so stroški za brezveze. Računalnik je kazal temp. stikalo ampak ni rešlo težave. Pa še par cevk na vakumu menjal, so ble boge pa sem mislil da mimo kaj leti zrak, ampak ne pomaga.
Tak da upam da ugotoviš, preden boš zmetal ves denar nekam. Ko rešiš, napiši kaj je blo, mogoče mam enak problem
Vem pa da bom mogo to pred zimo rešit ker se bojim da pozimi nebo vžgal več.
Objavljeno: Če sep 27, 2007 1:45 pm
Napisal/-a Skubic
sej zato.. zima se bliža..

Krulc (serviser) je reku da bi mogu sam videt kako to zgleda, da pr njemu pustiš avto, pa da je pomembno kakšen dim se zadi zakadi ven.. bel, moder.. bo treba najbrž na servis peljat

Objavljeno: Če sep 27, 2007 1:50 pm
Napisal/-a Lumpy_
Ja največji problem je, ker lahko ugotavljaš samo, ko je hladen motor, če si kaj rešil z menjavo določenega dela. Tak da mi je avto 3 dni stal pri mehaniku, pa vsako jutro je zaštartal, da bi ugotovil če je kaj pomagalo. Pa nič
Ja potem se kar prilično skadi iz auspuha, ko avto zaštarta. Tebi tud?
Pa npr. ob 12 grem na šiht, mi težko vžge,potem se itak zagreje. Ko pa grem ob 6 zvečer domov, pa ga spet malo mantra. Tak da ko se motor ohladi, ga zjebe štart.
Se pa zgodi včasih ampak res VČASIH, da mi tud ko je hladen pa da je zunaj hladno, pokne v dobri sekundi, kot da nebi blo nič narobe. Po tem pa mi ni blo več nič jasno.
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 6:25 am
Napisal/-a leoCar
Bom videl kako bo pri meni ko bo res hladno, ker mam avto dobre tri mesece, vendar do sedaj dela kot je treba, je pa res da do štarta par krat obrne enih tri krat, kar pa mislim da je normalno. Mogoče tukaj igra vlogo gorivo, ki je ob nižji temperaturi gostejše in ne pride do pravega vbrizga, ter vžiga, sam bi najprej preveril vžigalne svečke.... sam jih mam tudi namen menjat pred zimo, da nebo kakšnih nevšečnosti

Upam
Ko rešiš problem obvezno javi da vidimo kaj je bilo narobe.
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 1:26 pm
Napisal/-a SIMY001
Hm tu je možnih več stvari:
1.Žarilne svečke (če je ena kaput se že pozna pri vžigu,prav tako če so že stare in iztrošene,pri menjavi jih OBVEZNO zamenjati z originalnimi,drugače ti bo samo žal)
2.Razštelana visokotlačna črpalka (ob menjavi jermena se zgodi da mehanik malo zamakne vse skupaj in motor ni u nulo v fazi,pri hladnem vžigu zna biti problem
,je pa tudi možno da pumpa ne daje več takšnega pritiska-servis pumpe)
3.senzor temp.
4.star akumulator
5.Zaganjač slabo vrti-potreben servis zaganjača
To so stvari v katere se je treba mal bol poglobiti.Mogoče sem se kaj pozabil.
Lumpy_ zate pa bi imel mogoče rešitev in sicer zaporedna vezava upora v tokokrog senzorja temperature.Namreč zdaj se ti svečke vklopijo ko je temp. pod 7 C,potem bi se ti pa svečke uklopile pri npr. 15 C,ta napakaje hiba velikih dizlov,kajti ko je motor in vse skupaj novo pali ko mina,ko je pa motor star in malo izrabljen pa nastane problem,ker nastavitve so narejene za novi motor ne pa rabljeni.
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 7:53 pm
Napisal/-a dr.otkar
simy001 ,upor ti bo premaknil delovno točko motorja, vključno z točko vklopa ventilatorjev hladilnika. Rešitev je zamenjava 12V rotorja zaganjača z 9V pod pogojem da je vse ostalo O.K. Druga rešitev preprogramiranje računalnika.
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 9:05 pm
Napisal/-a leoCar
SIMY001 je napisal/-a:Hm tu je možnih več stvari:
1.Žarilne svečke (če je ena kaput se že pozna pri vžigu,prav tako če so že stare in iztrošene,pri menjavi jih OBVEZNO zamenjati z originalnimi,drugače ti bo samo žal)
2.Razštelana visokotlačna črpalka (ob menjavi jermena se zgodi da mehanik malo zamakne vse skupaj in motor ni u nulo v fazi,pri hladnem vžigu zna biti problem
,je pa tudi možno da pumpa ne daje več takšnega pritiska-servis pumpe)
3.senzor temp.
4.star akumulator
5.Zaganjač slabo vrti-potreben servis zaganjača
To so stvari v katere se je treba mal bol poglobiti.Mogoče sem se kaj pozabil.
Lumpy_ zate pa bi imel mogoče rešitev in sicer zaporedna vezava upora v tokokrog senzorja temperature.Namreč zdaj se ti svečke vklopijo ko je temp. pod 7 C,potem bi se ti pa svečke uklopile pri npr. 15 C,ta napakaje hiba velikih dizlov,kajti ko je motor in vse skupaj novo pali ko mina,ko je pa motor star in malo izrabljen pa nastane problem,ker nastavitve so narejene za novi motor ne pa rabljeni.
Tale motor ma verigo, tako da zamaknjen vžig skoraj odpade, pa ma skupni vod, tako da črpalka tudi nima takšne veze, ker če bi bila defektna avto sploh nebi vžgal...
senzor tem....

lahko da, ni pa nujno, mislim da so žarilne svečke, lahko pa da ne...
Objavljeno: Pe sep 28, 2007 9:10 pm
Napisal/-a Karletto
2x/3x segrej sveče pred vžigom; baje proti koncu leta črpalke menjajo na "zimski dizel" (D4?)
Objavljeno: So sep 29, 2007 3:35 pm
Napisal/-a Lumpy_
Pol bi vsi meli probleme z dizli pred zimo. Do zdaj se meni osebno ni to dogajalo z nobenim TDI-jem, pa so meli od 128k km do 300k km prevoženih. Zjutraj je pokno s prve, pa če je bil minus pa pa plus zunaj. Nima nafta veze.
Jaz sem probaval večkrat zagret, pa ne j... sistema avto.
Objavljeno: Po okt 01, 2007 9:47 am
Napisal/-a JoeLoe
Lumpy_ je napisal/-a:Pol bi vsi meli probleme z dizli pred zimo. Do zdaj se meni osebno ni to dogajalo z nobenim TDI-jem, pa so meli od 128k km do 300k km prevoženih. Zjutraj je pokno s prve, pa če je bil minus pa pa plus zunaj. Nima nafta veze.
Jaz sem probaval večkrat zagret, pa ne j... sistema avto.
Pa si ti ziher menjal pravi senzor tepmerature? Na tvojem motorju sta dva in tisti, ki odpove in povzroča take probleme je pod vakuum pumpo in ga zamenjaš samo z veliko truda.
Glede nafte pa: Dragi moj Lumpy, nafta pri nas je za en k***. En cajt nazaj sem bral test goriv... edino na Mol-u so imeli ustrezno gorivo. Vsi ostali so komaj dosegali SLO standarde za gorivo. Nobeno od testiranih goriv (razen Mol-ovega) pa ni dosegalo niti najnižjega standarda proizvajalcev avtomobilov.
Jaz sem dolgo tankal na Petrolu, pa mi pri -15 moja Cordoba ni hotela več vžgat. Čez kakšno uro, ko je posijalo sonce nanjo in se je otoplilo, je vžagala, ampak kadilo se je pa kot iz kakšnega starega tovornjaka (modrikast dim, veliko dima).
Potem sem šel tankat h Madžarom... in takega problema nisem doživel nikoli več.
Avto ima sedaj prevoženih čez 200k km in je lani celo zimo vžigal s prve.
Tote dci mašine pa imajo še večje probleme z nafto, so bolj občutljive kot one iz VW konjušnice.
Objavljeno: Po okt 01, 2007 10:02 am
Napisal/-a weta
jaz bi predlagal, da zamenjaš filter nafte. če ni bil do sedaj še nikoli menjan, lahko dela take težave. pa ne gledat v servisno knjižico, kdaj je bil menjan..lari fari.
sploh pa, ker mislim, da si rekel, da si avto pred tremi meseci kupil....in ne poznaš zgodovine.
Objavljeno: Po okt 01, 2007 6:00 pm
Napisal/-a SIMY001
Men je moj bivši golf tudi bolje užigal na OMV-jevo nafto kot pa na petrolovo,ne da bi šinfal ampak povem iz lastnih izkušenj,tako da se petrolove nafte izogibam.
Objavljeno: Po okt 01, 2007 10:14 pm
Napisal/-a Lumpy_
JoeLoe, jebemo sunce. Se mi je zdelo da bo oni drugi senzor kriv ja

. Ker jaz sem mel pri enem drugem mehaniku avto, ker moj ni mel časa. Pol pa sem klical mojga mehanika, pa reko, da računalnik pokaže senzor, pod to skupino pa sta dva. Tak da pol neveš keri je.
Bo si mogo vzet čas kolega ja, da mi zamenja še drugega. Kaj je treba dost stvari odmontirat, al kak je s tem? Pa še nabit je skup beetle tak pod haubo da za razjokat.
Pa če veš mogoče, če je čist enak kot oni tadrugi, al sta različna? Tisti drugi, ka sem ga jaz menjal je pa na cevi, ki gre iz kilerja (hladilnika) proti motorju

ops: . Zakaj za vraga je ta tam pol? Pa še na Avto JArcu so tud butli. Rečem mu, rabim senzor, avto dela to pa to, oni mi da 2 krat napačnega, tretjič sem se razpizdo, pa mi reče ja toti bo pravi. Pa gledal je v tisti monitor tam, pa ni mogo zinit da sta dva, pa da bi bil lahko drugi kriv, kar je v večini primerov. Vmes še mi je hoto podturit neko tipalo, ki je na eni cevi od klime. Nemoreš vrjet kaj se dogaja ne.
Hcat so me pelali dobesedno.
Aja, tankam pa drugače sam na OMW. MOL mi je malo daleč, se bi moral iz mb pelat v Sl.bisterco da bi tam tankal. Kaj za zimo bi blo boljše za avto, če bi na MOL-u točil? Tistih pa km se mi ni blem pelat, če bo lažje vžigal na mrzlem. Pa upam da se nebo keri našel, pa začel pisat o črpalkah kera je boljša.

Objavljeno: Po okt 01, 2007 10:57 pm
Napisal/-a JoeLoe
Ha, ha... Si pa slika. Senzorja nista enaka. Jaz, če ti po pravici povem, nočem drugih avtekov šraufat. Pa brez zamere, še lastni mami nočem avta šraufat. Brat je izjema, edina, ker je tak ko pač je.
Če ima ECU v error log-u napako, da je senzor temperature fuč, je treba vedet kateri. Vidi se po kodi...
Preveri, če se ti napaka še vedno pojavlja. Potem je ziher toti senzor pod vakuum pumpo fuč in če je, je čisto normalno, da ti pri hladnem motorju ne vžge.
Jaz sem imel ravno obratno napako, senzor je bil v šlusi in je motor delal, ko da je vseskozi hladen. Poraba velika, pospeški tudi

ampak to ni dobro za katalizator pa sem ga zamenjal.
Aja, OMV na Gorenjskem pozimi čisto drugo nafto prodaja ko v LJ ali v MB ali pa še kje kjer je topleje. Tista na Gorenjskem je dobra in manda zdrži do -25.
MOL pa nafto dobiva pri severnoevropskih rafinerijah, ki imajo standarde prilagojene razmeram na severu. Njihova nafta vsebije manj vode in manj prafina, ima pa malo slabšo sposobnost mazanja. Agip-ova nafta jo ima zelo dobro, samo ima precej parafina. V Cordobo sem tankal pozimi samo Mol-ovo nafto. Poleti je bilo vseeno kje. Zdaj pa sem nabavil Mondea letnik 2007, ta stari model, ker je dober avto in je bil zelo poceni. Te mašne so pa občutljive na nafto... tankam samo še na Molu ali na OMV če grem na Gorenjsko...
Objavljeno: Po okt 01, 2007 11:03 pm
Napisal/-a Lumpy_
No men vse ostalo normalno dela. Poraba je kar normalna, čeprav kaki deci nižja nebi blo nič narobe

ops: . Kaj vag-com maš? Če maš, bi te prosil samo za servisni interval za resetirat, če bi hoto.

Objavljeno: Sr okt 03, 2007 6:09 pm
Napisal/-a Skubic
jaz vam pa sporočam da zdej ko je toplo čist lepo vžigle Nissan, tut na servis se ga ne splača pelat ker zdej fajn dela, treba počakat da se ohladijo jutra.. js mam sicer občutek da je sam štart premal eksploziven oz. da nafta ni dost segreta najbrž - žarilne svečke.. Ampak ne vem, a se te kej menjajo? Avto jih ma 71.000 pa ni blo še nič menjano...
LP
Objavljeno: Sr okt 03, 2007 6:28 pm
Napisal/-a JoeLoe
Ja, če crknejo se menjajo... Katera je fuč pa lahko preveriš na dva načina:
1. S "klamp" ampermetrom (tak, ki za merjenje ne potrebuje vklopa v tokokrog), če po kablu pri svečki ni toka, je ta zanič.
2. Z navadnim unimerom zmeriš upornost svečke. Če je upornost večja kot 1 Ohm, je svečka fuč.
Prej ko boš preveril, prej boš zrihtal in prej ti bo v mrazu vžigal.