Stran 1 od 1
Menjalnik Kappa
Objavljeno: Če okt 11, 2007 3:01 pm
Napisal/-a HOLLAND
Živjo!
A mogoče kdo ve ali ima Lancia kapa v menjalniku Power drive navadne ali hipoidne zobnike, ker bi rad zamenjal olje in je za hipoidne zobnike drugačno, zdaj pa ne vem kateri so v mojem avtu in tudi nikjer v knjižici nisem zasledil, da bi kaj pisalo.
Hvala.
Objavljeno: Če okt 11, 2007 4:24 pm
Napisal/-a Pavka
Letnik, tip motorja in lahko ti povem kaj rabiš

Objavljeno: Če okt 11, 2007 6:34 pm
Napisal/-a L Kappa
Na kapi amortizerja ( muldi ) kakor pač to imenuješ, mora biti nalepka z oznako menjalnika.
LP
Objavljeno: So okt 13, 2007 7:52 pm
Napisal/-a HOLLAND
Letnik je 1996, motor je 2.0 20V, 5 valjni, 107 kW.
L Kappa: Na amortizerju piše tip menjalnika in sicer ali je Comfort drive ali Power drive in ta dva menjalnika se razlikujeta samo po prestavnih razmerjih in sicer eden ima daljša in eden krajša prestavna razmerja. To pa meni nič kaj dosti ne pomaga, ker v knjižici so podane specifikacije za olja z navadnimi zobniki, hipoidnimi zobniki in za avtomatske menjalnike, jaz pa ne vem kakšne zobnike ima moj menjalnik kljub temu, da vem, da imam Power drive menjalnik.
Objavljeno: So okt 13, 2007 7:56 pm
Napisal/-a sebaveh
Kolikor se jaz razumem na strojništvo, so hipoidni zobniki tisti, ki imajo poševno ozoblje. Te pa tak imajo praktično vsi menjalniki danes, razen vzvratne prestave, katere zobniki imajo ravne zobe

Objavljeno: So okt 13, 2007 8:16 pm
Napisal/-a L Kappa
Jaz sem v ta menjalnik pri menjavi nalil SAE 75W-90.
Do 320.000km je bilo vse v redu, potem sem prodal.
Pa ne ker je bilo kaj narobe - vpregel sem dodatne konjičke
LP
Objavljeno: So okt 13, 2007 9:31 pm
Napisal/-a HOLLAND
sebaveh: ja saj meni se tud zdi, da majo vsi tako, samo nisem bil čisto prepričan.
L Kappa: A 320 000 si meu? Kaj si mel kaj problemov z njo? No jast jo mam samo pol leta šele pa nisem zaenkrat meu nič, pa tudi uni pred mano pravi, da ni blo nič narobe. Kaj pa mašino si mel isto al močnejšo?
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 1:49 pm
Napisal/-a L Kappa
Imel sem enako, 1996, 107kW, vozil sem jo 6 let, prodal zaradi mlajše 2.4 129kw
Težav ni bilo veliko, počen izpušni kolektor, menjane zajle za ročno, vsi diski in ploščice, končniki, redni servisi, ene trikrat menjan pretočni termostat, menjava infocentra (rabljen) ker ni delal celoten displej, generalna obnova volanske letve, menjava izpuha komplet in sklopke. Prevozil 240000 km, povprečna poraba 10.5L/100km. Poraba olja do prodaje - 1L/20000 km.
Opažanja : rahlo podhranjen, slabo pregleden zadek, zelo udoben in prostoren, slab program delovanja klime v avtomatskem modusu, poceni servis in rezervni deli (veliko delov je originalnih cenejših od ponaredkov). Glede na cene rabljenih zelo ugoden nakup oz. odlično razmerje dobiš/plačaš.
LP
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 1:56 pm
Napisal/-a čare
daj not 75W90 sintetično olje za menjalnike!
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 5:47 pm
Napisal/-a Pavka
Tudi po avtodati je 75W-90
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 6:31 pm
Napisal/-a HOLLAND
Ja saj točno to nameravam.
Hvala vsem.