Stran 1 od 1

Zgorevalne komore.

Objavljeno: So okt 13, 2007 8:18 pm
Napisal/-a lisko
Kot vam je verjetn znano majo dizli posebej zgorevalne komore v glavi. Je možno te komore kupit posebej in pa kok je približn cena?

Objavljeno: So okt 13, 2007 8:33 pm
Napisal/-a JoeLoe
Mešalne, ne izgorevalne komore... Angleško swirl chamber - v direktnem prevodu komora za vrtinčenje (zraka in skozi injektor iztisnjenega goriva v drobnih kapljicah - spray-u)
To imajo samo zelo stari dizli, ki nimajo direktnega vbrizga.
A to je za tvojo pteko?

Objavljeno: So okt 13, 2007 8:37 pm
Napisal/-a lisko
Ja za petko.No še vseeno pa me zanima odgovor.Ker se mi ponuja glava za smešno nizko ceno brez teh komor.

Objavljeno: So okt 13, 2007 9:15 pm
Napisal/-a JoeLoe
Te komore se redko menjajo, samo pri generalki pa še takrat je treba luknje povečat in večje komore vzet.
...in mislim, da jih boš dobil samo na kakšnem odpadu (verjetno ne brez glave), ali pa pri Renault-u na rezervnih delih...
Pa še zamenjevat je te reči precej zoprno, ker morajo iz glave sicer malo ven gledat ampak ne preveč. Tolerance so tam nekje med 0.001 in 0.040mm. Če je premalo boš mel taževe z dihtungo, če preveč pa lahko poškoduješ glavo.

Objavljeno: So okt 13, 2007 9:21 pm
Napisal/-a lisko
No vse življenje se učimo...... povej mi zdej oz. razlož v čem je finta da more to gledat iz glave?Da tam pol tesni ker je manjša površina? Ker do zdej je blo ravno z glavo ( brušena glava in s tem tud komore) .

Sicer pa... tko delam generalko ,pač malo :D Batov in obročkov ter ležajev ne bom tikal...... ker to je blo menjan pred 60.000 km.

Objavljeno: Ne okt 14, 2007 12:51 am
Napisal/-a JoeLoe
Hm, za petko ne vem. Vem za avto, ki sem ga imel Ford Escort 1.8D. Tam mora gledat ven, ker v tisto komoro pride injektor in da zadevo dobro skupaj stisne, je pač treba, da malo ven gleda. Je pa res, da je 0.001mm, kar je spodnja meja tolerance zelo malo in skoraj ravno z glavo :-)...
Jaz se vedno držim priporočil proizvajalca in ne delam nič na pamet.
Je pa sigurno, če maš luft pri swirlah, so bolj pri robu in deloma na dihtungi, se pri takih pritiskih kaj hitro zgodi, da ti preploza dihtunga. Če je sila na swirli premajhna se bo pokazal problem tam, če je swirla previsoka, pa ti bo prepolozalo zraven swirle.
Mislim, da je to to...

Objavljeno: Ne okt 14, 2007 10:29 am
Napisal/-a sebaveh
Verjetno mislite kaj takega:

Slika

Objavljeno: Ne okt 14, 2007 11:37 am
Napisal/-a lisko
Točno to ja :) Sam če stalno po knjigah delaš nikol ne veš kaj se u resnic u praksi dogaja :)

Objavljeno: Po okt 15, 2007 7:32 am
Napisal/-a JoeLoe
Jepa slikca. Kar dobro ponazori zadevo.