Stran 1 od 1
polosovina-custom made
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 4:11 pm
Napisal/-a sablač
zdravo.zanima me ce gdo v sloveniji izdeluje polosovine.rabo bi eno cist nestandardne dolzine,ker smo originalno ki hje predolga probal krajsat in varit na vse mozne nacine ampak ne zdrzi obremenitev vedno jo utrga ali tam kjer je krajsana ali pa cisto zraven,torej rabo bi nekoga ki mi na osovino naredi zobe za zglobe,po moznosti blizu celja ali pa kjerkoli samo da gre.lep pozdrav
Objavljeno: Ne okt 14, 2007 6:42 pm
Napisal/-a alanq4
Si ze probal zavarit in potem cez zvar natakniti cev in potem se dvakrat zavarit?
To ne bi smelo utrgat. Sebi sem kardan varil, pa drzi 150KM.
Razen ce gre za kake konkretne konje....
Objavljeno: Po okt 15, 2007 7:35 am
Napisal/-a JoeLoe
Jaz vem za Vargalanta, ki sicer ni blizu Celja, je na Vrhniki, se pa ukvarjajo s takimi rečmi.
Objavljeno: Po okt 15, 2007 11:44 am
Napisal/-a bruki
Vargalant ne obnavlja polosi.
FD v ljubljani ti lahko uredi.
Sem imel že primere ko je polosovina se prelomila na sredini in so jo zavarili,
ter uravnovesili...brez problema ti jo bodo uredili,..
Objavljeno: Po okt 15, 2007 11:44 am
Napisal/-a bruki
Vargalant ne obnavlja polosi.
FD v ljubljani ti lahko uredi.
Sem imel že primere ko je polosovina se prelomila na sredini in so jo zavarili,
ter uravnovesili...brez problema ti jo bodo uredili,..
Objavljeno: Po okt 15, 2007 11:56 am
Napisal/-a Žiiga
kakšn zvar si pa naredu? čej biu jezičast je bl težka de kr popusti
--------< <------ tkole

Objavljeno: Po okt 15, 2007 1:08 pm
Napisal/-a napi
Žiiga je napisal/-a:kakšn zvar si pa naredu? čej biu jezičast je bl težka de kr popusti
--------< <------ tkole

Skor bol pomembna kot oblika zvara je globina zvara. Zaj ce si cisto ravno odrezo pa zraven stuko, res ni veliko možnosti da bo šla dalj časa.
Poskusi odrezat takole oziroma še bolj pod kotom.
----\
____\
Ko zavariš pa vzemi brener (plinski grelec) in jo segrej po celotni dolžini do nekje ~ modro barve. Nato pa pusti da se ohladi počasi.
GKN UNIOR zreče ma to serijsko proizvodnjo štancanja in sestavljanja, če ti bodo ustregli da ti izdelajo zobe gor pa ne vem malo je možnosti
Objavljeno: Po okt 15, 2007 6:28 pm
Napisal/-a tristan01
Če imaš kake veze lahko poskusiš v GKN v Zrečah, bi znali kaj pomagati, saj jih delajo za precej avtomobilskih proizvajalcev.
LP Tristan01
Objavljeno: To okt 16, 2007 9:56 pm
Napisal/-a sablač
alanq4 kardan mam tudi krajsan in varjen pa drzi,gre se za tam nekje cez 230km,osovina pa ne.zvarili so mi ji na strojni soli,zastiftali in zvarili,segreli in popustili v peci....rezultat po grobem speljevanju crknla na zvaru,drugic zram zvara...u postev pride se verjetn sam res to da mi jo nekje nardijo iz enga kosa pa zobce na vsaki strani. drugac se eno varianto bom probo in to ko je original ze votla in to skrajsat,ker cev zdrzi vec kot polna kovinska palca.bomo vidl,ce pa se ma gdo ideje pa prosim.lp in hvala.m
Objavljeno: Sr okt 17, 2007 7:35 am
Napisal/-a Bruned
Lih to sm ti hotu povedat. Skrajši dej zavarit na faks pa povrtat ( gruppe a dirkalniki imajo vsi votle akse)
Objavljeno: Sr okt 17, 2007 1:05 pm
Napisal/-a Drocky
mogoče ti bo to kaj pomagalo?
LINK
Objavljeno: Sr okt 17, 2007 6:54 pm
Napisal/-a Žiiga
napi je napisal/-a:Skor bol pomembna kot oblika zvara je globina zvara. Zaj ce si cisto ravno odrezo pa zraven stuko, res ni veliko možnosti da bo šla dalj časa.
Poskusi odrezat takole oziroma še bolj pod kotom.
----\
____\
Seveda da je, sam pr jezičnem zvaru je površina prav tako velika kot pri tvojem predlogu, le da se ustvari tudi "zatič" ki drži ozr pripomore k trdnosti med obremenitvami pri vrtenju
Objavljeno: Sr okt 17, 2007 11:49 pm
Napisal/-a Dr_S
FD avtodeli, preizkušeno naredijo po meri dovolj močne polosovine ...