Stran 1 od 1

transporter, težave, mogoče turbina

Objavljeno: So okt 20, 2007 2:51 pm
Napisal/-a dtriller
Kupil sem transporter 1.9 td, letnik 95
Problem:
Dokler se mi ne vklopi oz.potegne turbina, se mi zadaj močno kadi črn dim, ko pa enkrat turbina zagrabi ni videti nikakršnega dima

Menim, da ima tudi veliko turbinsko luknjo (ne vem, če sem se prav izrazil) in bom kar takole napisal:
ko imam v 2 prestavi, mi turbina potegne pri nekaj več kot 40 kmh
Ko imam v 3 prestavi, nekje pri 70kmh
v 4 prestavi, nekje pri 90 kmh
in 5 nekje pri 110kmh


Se opravičujem, ker ne znam bolj strokovno razložiti :?

Objavljeno: So okt 20, 2007 2:57 pm
Napisal/-a leoCar
Mogoče je vzrok kakšna preluknjana cev, ki vodi od turbine do motorja..., in ti tam zgublja tlak ;)

Objavljeno: So okt 20, 2007 3:09 pm
Napisal/-a dtriller
kako pa bi lahko to ugotovil, mogoče kakšen nasvet ali serviser, ki se na to zastopi, sem malo ven iz Kranja

Objavljeno: So okt 20, 2007 3:31 pm
Napisal/-a leoCar
Ma avto zadosti moči ali pa mu je primanjkuje, ker če je nima, lahko sklepaš po tem da maš slabo turbino ali pa luknjo v cevi ali v IC-ju, pa praviš da ti črno kadi, se pravi dosti goriva in premalo zraka ;)

Objavljeno: So okt 20, 2007 3:40 pm
Napisal/-a dtriller
leoCar je napisal/-a:Ma avto zadosti moči ali pa mu je primanjkuje, ker če je nima, lahko sklepaš po tem da maš slabo turbino ali pa luknjo v cevi ali v IC-ju, pa praviš da ti črno kadi, se pravi dosti goriva in premalo zraka ;)


Ko se vklopi turbina, se mi zdi da potegne zadosti, dokler pa se turbina ne vklopi pa ne vleče skoraj nič!

Objavljeno: Po okt 22, 2007 6:05 pm
Napisal/-a dtriller
Ni nobenih nasvetov! :? :? :?

Objavljeno: Po okt 22, 2007 6:37 pm
Napisal/-a imilet1
kako to mislis ne vlece?A cutis da pri dolocenih obratih naenkrat zacne vlect?
Pac je len dokler turbina ne odpre...

Objavljeno: Po okt 22, 2007 6:52 pm
Napisal/-a dtriller
točno tako, dokler ne dobi tiste hitrosti ne vleče nikamor in kadi črn dim, ko turbina potegne dima ni več!

Objavljeno: Po okt 22, 2007 7:46 pm
Napisal/-a Bosko001
regulator tlaka se je zataknu. To je tista zadevca na turbini, na katero gre "štangica". Seveda če res neha kadit na višjih obratih!

L.p.

Objavljeno: Po okt 22, 2007 8:00 pm
Napisal/-a dtriller
pri višjih obratih ne se ne kadi niti malo, in kaj lahko storim s tem regulatorjem! :(

Objavljeno: Po okt 22, 2007 8:12 pm
Napisal/-a Bosko001
torej, loputa v turbini je ostala delno odprta in zato se turbina ne more zavrtet dokler ni dovolj plinov iz motorja. Sicer ne vem kako zgleda pod pokrovom motorja, vendar predvidevam, da turbine nimaš ravno čisto pri roki. Najbolje bo, če se zapelješ do kakšnega lokalca, da ti on poskuša kaj nardit. Tkole po forumu bolj težko kaj pomagam. V najslabšem primeru je napaka v turbina na by-pass ventilu. Na kratko lahko probaš s kompresorjem pihnit (max 1,5 bar) v cevko, ki gre v regulator (Membrano), če se vodilo premika in vrača nazaj ko nehaš pihat, je napaka na vetilu, če se pa ne zgodi nič ko pihneš, je pa najvrjetnej kriv regulator.

l.p.

Objavljeno: Po okt 22, 2007 8:29 pm
Napisal/-a dtriller
turbina je čisto pri vrhu lepo se vidi štangca, komplet turbina in najverjetneje regulator! :)
Kje pa je ta ventil!

Objavljeno: Po okt 22, 2007 8:31 pm
Napisal/-a Bosko001
pol pa probaj kaj sem ti napisu. Samo previdno snami cevko s turbine in pihni vanjo. Ima štangica kaj zračnosti?

Objavljeno: To okt 23, 2007 3:48 pm
Napisal/-a dtriller
Bosko001 je napisal/-a:pol pa probaj kaj sem ti napisu. Samo previdno snami cevko s turbine in pihni vanjo. Ima štangica kaj zračnosti?


Kako je to mišljeno štangica in zračnost!

Objavljeno: To okt 23, 2007 4:14 pm
Napisal/-a leoCar
dtriller je napisal/-a:
Bosko001 je napisal/-a:pol pa probaj kaj sem ti napisu. Samo previdno snami cevko s turbine in pihni vanjo. Ima štangica kaj zračnosti?


Kako je to mišljeno štangica in zračnost!

Mislil ti je povedat da ma mogoče štangica ,ki je na aktuatorju malce lufta, aktuator pa se nahaja na turbini, tole pa je tista stvar, ki je podobna benzinskemu filtru ( se nisem mogel spomnit kaj) in do te stvari pelje ena cevka, pod tole stvarjo pa je ena šipka, ki odpira in zapira en ventil oz. vratca v turbini.....
Evo ti slike od tega čuda....
Tole naj bi bilo podobno tvojemu ;)

Objavljeno: To okt 23, 2007 5:42 pm
Napisal/-a dtriller
ravnokar sem poiskusil s kompresorjem in se mi zdi da regulator deluje, zamenjal sem tudi krajšo cevko, ki se mi je zdela nekoliko stisnjena, nato sem vzel dol še debelo cev in znotraj je bila vsa mastna :( :?

Objavljeno: To okt 23, 2007 7:13 pm
Napisal/-a Bosko001
Kaj dela rgulator? Če si gledal cev ki gre iz turbine proti motorju in je mastna, da olje kar teče po njej, pol ni najbolje, če je pa samo mastna, pol pa ni panike. Mastno ima skoraj vsak turbo motor. Nekaj malega pride olja iz odduška, pa tud turbina nobena na tesni 100%

Objavljeno: To okt 23, 2007 7:22 pm
Napisal/-a dtriller
regulator mislim da dela, mogoče veste kje bi lahko dobil obnovljeno turbino in kakšne so kaj cene novih ali obnovljenih, cev ki je povezana z motorjem je bila mastna

Objavljeno: To okt 23, 2007 7:29 pm
Napisal/-a imilet1
to je normalno ce je mal mastna.Dokler ti turbina odpira ni panike,da bi kupoval novo!Pojdi do kakega,ki se zastopi na turbine in poglejta zadevo....ni to kruh,da bi sel kar po svezo... :lol: