Stran 1 od 1

Cuka mi avto

Objavljeno: Sr okt 24, 2007 10:48 pm
Napisal/-a Dalmatinec
Ima Hondo Jazz 1.4. pred kratkim sem menjal svečke. zdaj pa mi je avto začel cukat tam pri okrog 2000 obratih, pri malem gasu. kaj bi lahko bilo?

Objavljeno: Če okt 25, 2007 6:59 am
Napisal/-a imilet1
lahko da so kabli?Ce ti prej ni cukal je mozen vzrok v napacnih sveckah...

Objavljeno: Če okt 25, 2007 8:04 am
Napisal/-a JoeLoe
Predvidevam, da si vgradil nove svečke s priporočeno toplotno vrednostjo.
Lahko si pri menjavi pokvaril stik med kapico, v kateri je konektor za svečko in kablom. Če preveč vlečeš za kabel namesto za kapico se kabel lahko strga. Lahko pa, da je kontakt v kapici slab.

Objavljeno: Če okt 25, 2007 8:47 am
Napisal/-a Dalmatinec
ja, svečke sem kupil točno take, kot je navedeno v navodilih, ki sem jih dobil zraven avta. pa točno takšne, kot so bile notri tudi prej.
zanimivo, da se je vse skupaj začelo, ko se je zunaj shladilo. mogoče pa tudi, da je vzrok v kakšnem kontaktu,da. bom prečekiral.
sem pa zdaj prvič tankal na MOL-u. bi bil lahko vzrok tudi v nekvalitetnem gorivu? :roll:

Objavljeno: Če okt 25, 2007 8:57 am
Napisal/-a JoeLoe
Dalmatinec je napisal/-a:ja, svečke sem kupil točno take, kot je navedeno v navodilih, ki sem jih dobil zraven avta. pa točno takšne, kot so bile notri tudi prej.
zanimivo, da se je vse skupaj začelo, ko se je zunaj shladilo. mogoče pa tudi, da je vzrok v kakšnem kontaktu,da. bom prečekiral.
sem pa zdaj prvič tankal na MOL-u. bi bil lahko vzrok tudi v nekvalitetnem gorivu? :roll:


:shock: duh je ušel iz steklenice. :lol: Za vsako reč oz. napako od zdaj naprej rabimo bajaličarja :roll: , da nam bo povedal ali je avto bolan :cry: ali je kriva hrana ali morda le smrdljivi čevelj na gasu. :x Hec...

Mol ima precej kvalitetno nafto, za bencin pa ne vem...
Cukanje v nizkih obratih (pri pospeševanju) na bencinskih motorjih je znak slabega kontakta na električnih vodih med cinšpulo in svečkami. Če se to dogaja pri všjih obratih, gre za prebijanje, takrat je lahko zanič cinšpula, ali pa je vzrok lahko tudi vlaga okoli omenjenih kontaktov.

Za prvi primer je treba preverit razmak med elektrodami na svečki (razmaki so različni od avta do avta ponavadi med 0.6 in 1.1 mm), preverit kable - to varno storiš edino tako , da jih zamenjaš.
Za drugi primer pa WD 40 naredi diagnostiko....

Objavljeno: Če okt 25, 2007 9:06 am
Napisal/-a Dalmatinec
JoeLoe je napisal/-a:
Dalmatinec je napisal/-a:ja, svečke sem kupil točno take, kot je navedeno v navodilih, ki sem jih dobil zraven avta. pa točno takšne, kot so bile notri tudi prej.
zanimivo, da se je vse skupaj začelo, ko se je zunaj shladilo. mogoče pa tudi, da je vzrok v kakšnem kontaktu,da. bom prečekiral.
sem pa zdaj prvič tankal na MOL-u. bi bil lahko vzrok tudi v nekvalitetnem gorivu? :roll:


:shock: duh je ušel iz steklenice. :lol: Za vsako reč oz. napako od zdaj naprej rabimo bajaličarja :roll: , da nam bo povedal ali je avto bolan :cry: ali je kriva hrana ali morda le smrdljivi čevelj na gasu. :x Hec...

Mol ima precej kvalitetno nafto, za bencin pa ne vem...
Cukanje v nizkih obratih (pri pospeševanju) na bencinskih motorjih je znak slabega kontakta na električnih vodih med cinšpulo in svečkami. Če se to dogaja pri všjih obratih, gre za prebijanje, takrat je lahko zanič cinšpula, ali pa je vzrok lahko tudi vlaga okoli omenjenih kontaktov.

Za prvi primer je treba preverit razmak med elektrodami na svečki (razmaki so različni od avta do avta ponavadi med 0.6 in 1.1 mm), preverit kable - to varno storiš edino tako , da jih zamenjaš.
Za drugi primer pa WD 40 naredi diagnostiko....


ne cuka niti tolko pri pospeševanju, ampak bolj pri konstantni vožnji pri nizkih obratih, ko na gas komaj tolko da tiščim, če razumeš.
ja, bi pa verjetno blo dobro prečekirat tudi razmak med elektrodami, se mi je že prii menjavi zdel malo prevelik, pa sem si mislil, da je ok tako. pa tudi kable bo treba prečekirat, da.

Objavljeno: Če okt 25, 2007 9:28 am
Napisal/-a JoeLoe
Merilne lističe si dobi in nastavi razmak po priporočilih proizvajalca.
Lahko pa, da so tudi kakšne smeti prišle do injektorjev... za to so pa neka čistilna sredstva, ki se jih vlije v gorivo... so pa redko unčinkovita.
Ampak, kot sem rekel: elektrika bo verjetno glavni vzrok za to.

Objavljeno: Če okt 25, 2007 10:51 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Kabli so silikonski in ko si menjaval sveče si kakšnega preveč raztegnil naredila se je razpoka ampak taka da je s prostim očesom ne boš videl in tam prebija.Avto zapelji v temno garažo in poglej če se kje okoli kablov kej iskri. :tomidelej:

Objavljeno: Če okt 25, 2007 1:11 pm
Napisal/-a JoeLoe
JEREMIJA79 je napisal/-a:Kabli so silikonski in ko si menjaval sveče si kakšnega preveč raztegnil naredila se je razpoka ampak taka da je s prostim očesom ne boš videl in tam prebija.Avto zapelji v temno garažo in poglej če se kje okoli kablov kej iskri. :tomidelej:


Dobra ideja! Al pa zvečer z avtom in bejbo v hosto, pa bosta dve muhi na en mah! :tomidelej:

Objavljeno: Če okt 25, 2007 1:18 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
JoeLoe je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Kabli so silikonski in ko si menjaval sveče si kakšnega preveč raztegnil naredila se je razpoka ampak taka da je s prostim očesom ne boš videl in tam prebija.Avto zapelji v temno garažo in poglej če se kje okoli kablov kej iskri. :tomidelej:


Dobra ideja!


Ravno je dva tedna ko sem tako ugotovu na opel corsi 1.4 16v da so kabli zanič.Zgledal je pa skoraj tako. :EE
http://www.youtube.com/watch?v=RN5lViYPeXs

Objavljeno: Če okt 25, 2007 2:54 pm
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
Mene pa zanima, če imajo nezamenjane svečke kake veze pri speljevanju avtomobila, da je speljevanje nekako težje oz. da ga nekako bol zataji, ko je hladen motor, sicer je pri nezamenjanih svečkah najbol pogosto cukanje in težji vžig.

Objavljeno: Če okt 25, 2007 7:25 pm
Napisal/-a JoeLoe
Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Mene pa zanima, če imajo nezamenjane svečke kake veze pri speljevanju avtomobila, da je speljevanje nekako težje oz. da ga nekako bol zataji, ko je hladen motor, sicer je pri nezamenjanih svečkah najbol pogosto cukanje in težji vžig.


Ja pagled, tkole pa ne grie! Takuj svečke zamenjat! ;)

Ja kolk časa jih maš pa že not? 4,5,6 servisov? Problem je staranje matriala v extremih pogojih in v notranjosti cilindra ziher vladajo extremni pogoji. Če svečke takole predolgo puščaš, se zna zgodit kak odlom anode ali pa kakšenga koščka keramike...

Objavljeno: So okt 27, 2007 3:57 pm
Napisal/-a Dalmatinec
torej, mislim da sem ugotovil vzrok za omenjeno cukanje. Omenjal sem že, da mi že dlje časa gori lučka zaradi okvare oz. zamašitve EGR ventila. Danes mi je med vožnjo prišlo na misel, da bi take EGR ventil lahko preprosto odklopil. In tako ustavim kar na avtocesti, odklopim konektor in cukanja ni blo več!
za vsak primer sem kadneje konektor še enkrat priklopil in avto je spet cukalo. Spet sem priklopil in spet se je nehalo. :roll:
Zanima me, ali kaj škodi, če tega ventila nimam priklopljenega? Razmišljam celo, da bi ga nekako vrgel dol. nekje sem tudi prebral da se da blokirati. Kako?

Objavljeno: So okt 27, 2007 6:21 pm
Napisal/-a JoeLoe
Dalmatinec je napisal/-a:torej, mislim da sem ugotovil vzrok za omenjeno cukanje. Omenjal sem že, da mi že dlje časa gori lučka zaradi okvare oz. zamašitve EGR ventila. Danes mi je med vožnjo prišlo na misel, da bi take EGR ventil lahko preprosto odklopil. In tako ustavim kar na avtocesti, odklopim konektor in cukanja ni blo več!
za vsak primer sem kadneje konektor še enkrat priklopil in avto je spet cukalo. Spet sem priklopil in spet se je nehalo. :roll:
Zanima me, ali kaj škodi, če tega ventila nimam priklopljenega? Razmišljam celo, da bi ga nekako vrgel dol. nekje sem tudi prebral da se da blokirati. Kako?


Ja človek! Bistven podatek si zamolčal!
Če EGR ni priklopljen, boš imel na tehničnem pregledu problem, ker sestava izpušnih plinov ne bo v mejah toleranc. Sicer bodo izpušni plini malo bolj vroči in načeloma na kratki rok ne bo posledic. Na dolgi rok, se pa splača EGR ventil zamenjat.

Objavljeno: So okt 27, 2007 9:38 pm
Napisal/-a Dalmatinec
JoeLoe je napisal/-a:
Dalmatinec je napisal/-a:torej, mislim da sem ugotovil vzrok za omenjeno cukanje. Omenjal sem že, da mi že dlje časa gori lučka zaradi okvare oz. zamašitve EGR ventila. Danes mi je med vožnjo prišlo na misel, da bi take EGR ventil lahko preprosto odklopil. In tako ustavim kar na avtocesti, odklopim konektor in cukanja ni blo več!
za vsak primer sem kadneje konektor še enkrat priklopil in avto je spet cukalo. Spet sem priklopil in spet se je nehalo. :roll:
Zanima me, ali kaj škodi, če tega ventila nimam priklopljenega? Razmišljam celo, da bi ga nekako vrgel dol. nekje sem tudi prebral da se da blokirati. Kako?


Ja človek! Bistven podatek si zamolčal!
Če EGR ni priklopljen, boš imel na tehničnem pregledu problem, ker sestava izpušnih plinov ne bo v mejah toleranc. Sicer bodo izpušni plini malo bolj vroči in načeloma na kratki rok ne bo posledic. Na dolgi rok, se pa splača EGR ventil zamenjat.


Zdaj mi pa povej, kako tehničnega naredijo tisti, ki EGR ventila nimajo? In kako delajo tisti avti ki ga nimajo? :lol: ;)
Dobro no, kako se blokira ta ventil?

Objavljeno: Po okt 29, 2007 7:49 am
Napisal/-a JoeLoe
Če je avto opremljen z EGR ventilom, mora ta funkcionirat. Jaz sem bil nekajkrat na tehničnem, ko je majster tam preverjal. Pori dizlih se vklopi pri cca. 2200 obratih in je to zaznati pri zvoku motorja, če pa ti majster takrat meri izpušne pline, pa je vkolp EGR-a očiten, saj se skoraj hipoma sprememni sestava izpušnih plinov. V momentu se zmanjša delež dušikovih oksidov (NOx).
Pri starejših avtih, ki EGR-a nimajo, plinov sploh ne merijo. Pri avtih, ki ga imajo pa je meritev obvezna in rezultata mora biti v določenih mejah.
Kako se ga blokira? Priklopiš avto na tester in potem je treba nastavit parametre ECU-ja... pri različnih avtih različno. Pri Citroenih je pa to sploh zanimivo, ker so v avtih istega letnika lahko Siemesovi, Boschevi, Sagemovi ali pa MagnetiMarelli ECU-ji...

Objavljeno: Po okt 29, 2007 11:58 am
Napisal/-a AgitatoR
To da na starejših avtih ne merijo plinov....je malo mimo. samo meje so malo višje postavljene.

Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:35 pm
Napisal/-a JoeLoe
AgitatoR je napisal/-a:To da na starejših avtih ne merijo plinov....je malo mimo. samo meje so malo višje postavljene.


Ajde, OK, ne vem, ker že kakih 10 let nisem imel avta brez EGR-a :lol: