Stran 1 od 2
tresenje prestavne ročice
Objavljeno: Če okt 25, 2007 8:42 am
Napisal/-a pistON
Mi lahko kdo pove, zakaj mi je začela tresti prestavna ročica v 3. in 5. prestavi?
Sicer ne vedno, ampak tresenje je tako močno, da jo moram prijeti in umiriti. Avto ima 128 kkm. Predvsem se to dogaja pri pospeševanju.
Objavljeno: Če okt 25, 2007 4:06 pm
Napisal/-a sebaveh
Nosilci motorja? Znucano vzvodje prestavne ročice?
Objavljeno: Če okt 25, 2007 8:15 pm
Napisal/-a R 26
mas mogoce cliota
Objavljeno: Pe okt 26, 2007 6:43 am
Napisal/-a pistON
Ne, avto je Cordoba L.02
Objavljeno: So okt 27, 2007 7:09 pm
Napisal/-a tmtslash
to se dogaja pri vseh renaultih..sicer ne tk fejst ampak proti ostalim avtom dokaj! mojmu kolegu ga je zacelu fuuul trest, zmern bolj, na koncu ugotoviv da je menjalnik crknu!
Objavljeno: Ne okt 28, 2007 12:28 pm
Napisal/-a Žiiga
Ponavad je večinoma hin spoj pri drogovju tko kt so že povedal ali pa res nosilci motorja, čeprou glede nosilcov motorja je tko de k spelš boš čutu de ročico kr zabije naprej ponavad

Objavljeno: Sr nov 21, 2007 9:40 am
Napisal/-a pistON
Bom kar v tej temi nadaljeval, da ne odpiram nove.
Jaz prestavljam iz 4. v 5. prestavo po sistemu rdeče puščice. Torej ročico v enem sunku porinem diagonalno desno stran od sebe. Ali je s tem mogoče kaj narobe? Bi moral mogoče po sistemu modre puščice? Torej, da bi najprej v ler, potem desno, potem pa naprej v 5. brzino? Rdeča smer je seveda precej hitrejša.
Kako prestavljate vi in zakaj?
Objavljeno: Sr nov 21, 2007 9:47 am
Napisal/-a ban
Jst prestavljam neki vmes med rdečo in modro varianto :P
Objavljeno: Sr nov 21, 2007 1:36 pm
Napisal/-a JoeLoe
pistON je napisal/-a:Bom kar v tej temi nadaljeval, da ne odpiram nove.
Jaz prestavljam iz 4. v 5. prestavo po sistemu rdeče puščice. Torej ročico v enem sunku porinem diagonalno desno stran od sebe. Ali je s tem mogoče kaj narobe? Bi moral mogoče po sistemu modre puščice? Torej, da bi najprej v ler, potem desno, potem pa naprej v 5. brzino? Rdeča smer je seveda precej hitrejša.
Kako prestavljate vi in zakaj?
Če hitro in grobo prestavljaš, je lahko, da precej obremenjuješ vodila in se je tresenje zato pojavilo, ker maš voldila "zlosana". Lahko je problem na samem vpetju ročice.
Objavljeno: Sr nov 21, 2007 2:06 pm
Napisal/-a phoebus
tmtslash je napisal/-a:to se dogaja pri vseh renaultih..sicer ne tk fejst ampak proti ostalim avtom dokaj! mojmu kolegu ga je zacelu fuuul trest, zmern bolj, na koncu ugotoviv da je menjalnik crknu!
Imam renoja, bliža se 200 tisočim, pa se prav nič ne trese ročica.
Objavljeno: Sr nov 21, 2007 2:17 pm
Napisal/-a el_diablo
)
pistON je napisal/-a:Bom kar v tej temi nadaljeval, da ne odpiram nove.
Jaz prestavljam iz 4. v 5. prestavo po sistemu rdeče puščice. Torej ročico v enem sunku porinem diagonalno desno stran od sebe. Ali je s tem mogoče kaj narobe? Bi moral mogoče po sistemu modre puščice? Torej, da bi najprej v ler, potem desno, potem pa naprej v 5. brzino? Rdeča smer je seveda precej hitrejša.
Kako prestavljate vi in zakaj?
jst tut tok šaltam.manjši hod ma in pride prej do prestave+ni ti treba motovilit gor/desno/gor,ampak samo porineš.
mislim pa da ne gre tako pri vseh avtih,kolega ma p307hdi,pa ne more tok šaltat(smo se glih zadnč menli o tem

Objavljeno: Sr nov 21, 2007 4:39 pm
Napisal/-a D@MJ@N
vrjetno je kril nosilec masine.. prbaj odpret haubo pdaj gas in poglej če bo treslo mašino...
Objavljeno: To feb 05, 2008 4:24 pm
Napisal/-a GapsoN
Na Coltu sem 5 let šaltal vedno po diagonali, pa dela ko urca...
Seveda z občutkom...
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 12:40 pm
Napisal/-a wid
Jaz imam nov avto, 2 mesca star in mi dela to skoraj pri vseh brzinah, ziher pa v 4i in 5i prestavi. Avto še je itaq v garanciji pa vse, naj ga kr peljem na uradn servis in jim zagnjavim?
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 1:24 pm
Napisal/-a spaceone
Ne, ti se kr vozi, pa počaki, da ti poteče garancija in ti vse skupaj crkne.
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 1:41 pm
Napisal/-a wid
spaceone je napisal/-a:Ne, ti se kr vozi, pa počaki, da ti poteče garancija in ti vse skupaj crkne.
blow me.
Objavljeno: Pe feb 08, 2008 11:29 pm
Napisal/-a joztom
Kljub zajedljivi opazki ima spaceone na žalost prav. Če imaš nov avto in preneseš take neumnosti imaš mnogo preveč denarja ali pa mnogo premalo znanja. Uči se. Če upoštevaš, da je povprečna šticunga pri slovenskih dobaviteljih za nov avto 30%, jim ne smeš dati dihati, dokler ni vse brezhibno.
Objavljeno: Ne apr 06, 2008 3:09 pm
Napisal/-a dnovak24
D@MJ@N je napisal/-a:vrjetno je kril nosilec masine.. prbaj odpret haubo pdaj gas in poglej če bo treslo mašino...
,
in kakšni so stroški le tega nosilca?
je možno da mi zaradi tega nad 130 km/h trese avto?
Objavljeno: Ne apr 06, 2008 8:50 pm
Napisal/-a mišek
Jaz mam pa Cliota 2 , pa mi včasih pri vožnji, lahko čisto ravna cesta in gladek asfalt, ampak trese nekak na tak način, kot da bi te nekdo v rit brcal. Prav tak ruka, drugač pa motor čisto mirno laufa.
Mislite, da je to mogoče kak stranski učinek že bolj slabe sklopke ali je to kaj druga. Gume so sveže centrirane in praktično nove. Sklopko bom pa jutri dal menjat.
Objavljeno: Ne apr 06, 2008 8:56 pm
Napisal/-a MatejW
mišek je napisal/-a:Jaz mam pa Cliota 2 , pa mi včasih pri vožnji, lahko čisto ravna cesta in gladek asfalt, ampak trese nekak na tak način, kot da bi te nekdo v rit brcal. Prav tak ruka, drugač pa motor čisto mirno laufa.
Mislite, da je to mogoče kak stranski učinek že bolj slabe sklopke ali je to kaj druga. Gume so sveže centrirane in praktično nove. Sklopko bom pa jutri dal menjat.
ko spelješ? al med vožnjo?
če je takrat ko spelješ oz. sunkovito menjaš, so nosilci,...