Stran 1 od 1

cilindrček pušča (boben)

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 7:06 pm
Napisal/-a Karletto
Tista gumica je preluknjana (če tam pušča pa nisem preveril). Razen oblog je vse črno/posvinjano. Zanima me: se da menjat samo gumico/ (če ne) a naj menjam oba cilindrčka/ kako nastavit zavorne obloge, da ne bom hodil na tehnični 15x. Stric v Kopru mi je ponujal cilinderček za 27eur (?) lp ty :D Clio II 160000km

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 9:32 pm
Napisal/-a abbe
djte se navadt povedat za ker avto se gre ker cilindrcek pusca...

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 9:43 pm
Napisal/-a Karletto
Renault Clio II 160000km

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 9:48 pm
Napisal/-a abbe
predvidevam da gre za zadnje zavore pa da mas bobn.jst ti svetujem da kups nou cilindercek.pa se to kar mi je znano se menjata oba,ceprau je lahko en ok,zato da je zavorna sila prblizn enaka.

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 10:14 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Ponavadi se menja oba in pakne,če kupiš neoriginalne te pride nekje okrog 80 evrov.Če boš menjal pakne na obeh straneh pa cilinder samo na eni nisi nič naredil ker lahko naslednji dan spusti ta drug in boš mel mastne pakne in jih boš moral še enkrat kupit. :ne

Objavljeno: Pe okt 26, 2007 10:15 pm
Napisal/-a rhino
Zamenjaj obadva.27€ za enga ni take sile.Če ne znaš nastavlat zavor,idi h kakemu mehaniku...

Objavljeno: So okt 27, 2007 1:39 am
Napisal/-a AgitatoR
Menjaj tudi pahne. Ker še pušča so ziher mokre.

Objavljeno: So okt 27, 2007 8:37 am
Napisal/-a paskvale
Ne razumem zakaj bi menjal pakne na vsak način. A se jih ne da spucat?

Objavljeno: So okt 27, 2007 9:50 am
Napisal/-a mevden
paskvale je napisal/-a:Ne razumem zakaj bi menjal pakne na vsak način. A se jih ne da spucat?


no stvar je taka. jst bi ti priporočal da menjaš oba cilindra. jst sem menjal samo enega in potem nikakor nisem mogel zadeti da bi obadva prijela enakomerno.-problemi na tehničnem. menjaj oba.

za obloge je pa tako, če se jih da spucat jih spucaj, z kakšnim razredčilom, bencinom. če bo še masno moš mogu zamenjati tudi te. je pa stvar taka, da ti je lohka zavorno olje kar razžrlo in se ti lahko obloga tudi odlima. kar pa ni dobro, potem bo šele sranje. svetujem da če že menjaš cilindre in razdiraš menjaš tudi obloge vzadi-čeljusti.

pa ne pozabi doliti zavornega olja in prezračiti sistem

Objavljeno: So okt 27, 2007 6:53 pm
Napisal/-a JoeLoe
paskvale je napisal/-a:Ne razumem zakaj bi menjal pakne na vsak način. A se jih ne da spucat?


Zavorne obloge so porozne in rade malo popijejo te zavorne tekočine.
Problem je, ker je zavorna tekočina higroskopična, kar pomeni, da veže nase vodo in tako boš v luknjicah (proznost) v zavornih oblogah imel to zmes (želatina, estri) in ko zaviraš učinek zavor ne bo več tak kot bi moral biti.
Če so zavorne obloge prišle v stik z zavorno tekočino ali mastjo se jih zamenja. Zaradi lastne varnosti. Boben pa očisti z alkoholom.
Najhuje kar se lahko zgodi po tem, ko kontaminirane obloge vrneš na staro mesto je, da se ti odlepijo z nosilca. Sledi blokiranje kolesa. Ponavadi se to zgodi, ko med vožnjo pred obinkom pritisneš na bremzo in učinek je enak kot če bi v ovinku pritegnil ročno zavoro.

Objavljeno: So okt 27, 2007 7:32 pm
Napisal/-a slavcdklavc
Zamenjaj oba celinderčka, saj se samo del cilindrčka ne da zamenjat- komplet, pakne pa zbrusi fino z brusnim papirjem in jih operi z bencinom, kakor stori tudi z bobnom, ni da ni.

Objavljeno: So okt 27, 2007 8:38 pm
Napisal/-a AgitatoR
Če se boš za 20€ šparov pa se raj ubil ...

Objavljeno: So okt 27, 2007 9:06 pm
Napisal/-a P944
Pa upam, da boš samo sebe, ne še koga zraven.

Objavljeno: So okt 27, 2007 10:18 pm
Napisal/-a Ivan36
Ta ima sigurno dobro plačo :shock: :D :-P :roll: da tako varčuje na svoji varnosti :P
Evo ko sem ponovno reg Xantio odkrije natehničnem , da imam slabe končnike volanski in kolesni eden levi eden desni jaz sem pa misli, da je samo tista palčka stabilizatorja hmm Nič kaj menjal sem vse 4 in še optiko naredil ter delo 160€ kar se mora se mora. Potem pa beremo oglase menjal to in ono behehe še vejo ne kaj je vodna pumpa kaj šele šponar :shock: ;)

Objavljeno: Po okt 29, 2007 7:29 am
Napisal/-a JoeLoe
slavcdklavc je napisal/-a:Zamenjaj oba celinderčka, saj se samo del cilindrčka ne da zamenjat- komplet, pakne pa zbrusi fino z brusnim papirjem in jih operi z bencinom, kakor stori tudi z bobnom, ni da ni.


Prat pakne z bencinom je nevarno. Pakne so porozne! Pakne niso kos kovine ampak imajo deloma kristalno strukturo in se zato lahko napijejo maščobe. Bencin jo ima kar nekaj.
Če že pereš je to treba delat z nečim, kar nima maščob in to bencin ali nafta zagotovo nista.

Objavljeno: Po okt 29, 2007 11:41 am
Napisal/-a AgitatoR
Pa saj bo dal več za kakršnokoli pametno čistilo (+ čas), kot pa za nove pahne.

Folk, če šparate, šparajte tam ko lahko, ne tam ko se pač ne da.