Stran 1 od 1

termostat audi a3 1,8t

Objavljeno: So okt 27, 2007 7:27 pm
Napisal/-a RedBull™
Mi mogoče kdo ve povedati,kje ima a3 1,8t termostat? Ali je na desni strani (pri alternatorju) ali na levi (nad menjalnikom)

Gledal sem po autodati nekaj,in sem našel samo čas za zamenjavo 0,7 h.

Po mojem mnenju,ga ima na levi strani,tam kjer ima v plastičnem ohišju tudi tipalo za temperaturo motorja.

Ali imam prav,mi lahko prosim kdo potrdi? Ker možno bi bilo,da bi se nahajal tudi na desni strani,sam dostop do tja bi bil kar otežen,ker bi moral odstraniti alternator,napenjalec zunanjega jermena pa še sesalni kolektor bi malce nagajal.

Uglavnem,predno se lotim,bi rad slišal odgovor od nekoga ki ve... da me ne bo kdo po suhem na*** slučajno :)

evo,še eno fotko za predstavo o motorju vržem gor

Slika

Objavljeno: Če nov 01, 2007 5:44 pm
Napisal/-a HOLLAND
Če maš avtodato si tam gor poglej. Pomoje pa je na desni strani nad menjalnikom.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 5:50 pm
Napisal/-a Pavka
Da desni - nad menjalnikom :D

Objavljeno: Če nov 01, 2007 6:26 pm
Napisal/-a čare
na desni je jermen dejte se že enkrat navadit da se pri avtu gledajo smeri v smeri vožnje ne pa da stojiš pred njim ,drugače pa ja termostat je na levi strani motoja nad menjalnikom na glavi motorja

Objavljeno: Če nov 01, 2007 6:37 pm
Napisal/-a RedBull™
ok zadnjič sem pozabil dopisat.... kaj vam povem...tepel vas bom :twisted: hehe

Odgovor že vem,je pa na desni strani,v višini alternatorja... če želiš priti do njega,moraš odmakniti alternator. Se v ponedeljek lotim dela :)

Objavljeno: To nov 06, 2007 7:19 pm
Napisal/-a RedBull™
ewo dans sem se lotil.... zdaj mi cagar lepo med vožnjo stoji na 90 prej mi je pa komi do 80 prilezu,pa še to sm ga mogu full tišat.

Če bo kdo kdaj menjal,je najlažje da narediš tako:
- odstraniš tračni jermen
- odviješ napenjalec tračnega jermena ter ga vzameš proč (trije vijaki)
- odviješ alternator ter ga samo odmakneš,kolikor se da (dva vijaka)
- jst sem odvil še en prečni nosilec,ki pride iz sesalnega kolektorja na blok motorja (dva vijaka)
- no ko si naredil vse to,imaš razgled kot iz triglava :D tko da odviješ ohišje termostata (dva vijaka) vržeš starga proč,novga not... in sestaviš nazaj.


Edino kar je mene malce zaje**** je blo to,da nisem mogu takoj lepo na luknjo ujeti alternatorja.... ampak z malo volje gre :)