Stran 1 od 1

Metanje olja iz mašine

Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:05 am
Napisal/-a __PeTeR__
Pozdravljeni!

Meni je na Ibizi l.00 iz mašine že 2x zmetalo ven celotno olje. Metat ga največ začne takrat, ko sem recimo na avtocesti, ko laufa motor pod polnimi obrati. Masno pa je v levem predelu mašine, v okolici odduška in potem mi je špricalo olje direkt na jermene in ti so ga razmeteli po celi mašini :evil: Ali je možno, da mi je to ven zmetalo čez oddušek, mislim da se je snela cevka za oddušek ali pa kej podobnega (čeprav vidno ni bilo nič)? Čeprav kolikor vem gre tam večinoma oljna para, ne bi smelo metat take količine olja ven. Imam pa gor športni filter K&N z odduškom vred, ki ga mam montiranega pokoncu postavljenga na vrhu cevke iz karterja. Ali je šla kje kaka dihtunga na bloku motorja?

Lp!

Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:12 am
Napisal/-a lisko
Mal več podatkov bi lahk povedal.....motor....prevoženi.....

Olja ne meče ven zarad dihtunge ampak zarad slabih batnih obročkov ( Ali kaj kadi pri odušniku za olje? )

Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:13 am
Napisal/-a __PeTeR__
Ko se mašina zagreje na delovno temperaturo se vidi rahla para izven odduška...

Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:14 am
Napisal/-a __PeTeR__
Aja se opravičujem...Seat Ibiza l.00, motor 1.4 60 KM, 125 000 prevoženih...

Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:01 am
Napisal/-a Bruned
Na tem motorju je klasika da skuri obročke na enem od cilindrov. Zmerite kompresijo. Po tem pa začni jokat zaradi velikega računa menjave vsega tega.

Objavljeno: Po okt 29, 2007 1:16 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Lahko da si imel preveč olja v motorju to je znano za te motorje.Izkušnje pač. :EE

Objavljeno: Po okt 29, 2007 2:01 pm
Napisal/-a __PeTeR__
Ne, olja je bilo v mejah normale notr. Kolk pa pol pride menjava batnih obročkov približn?

Objavljeno: Po okt 29, 2007 2:33 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
__PeTeR__ je napisal/-a:Ne, olja je bilo v mejah normale notr. Kolk pa pol pride menjava batnih obročkov približn?


Če boš sam delal ne veliko če pa boš peljal na servis bo pa kr zasoljeno. :jao:

Objavljeno: Po okt 29, 2007 4:02 pm
Napisal/-a lisko
Odvisn od dela.........komplet obročkov okol 100 evrov...dihtunge jermeni & stuff pa še okol 150 evrov...Govorim na pamet seveda.... za petko je men pred dvema letoma prišla generalka 200 jurjo....ampak obnovilo se je vse..... zdaj pa me je prišla mala generalka 87 evrov ( dihtunga za glavo, komplet tesnil,tefloni...), brušenje glave sem mel zastonj,delala sma sama.....

Ampak prvo preveri kompresijo na vseh cilindrih.

Objavljeno: Po okt 29, 2007 4:37 pm
Napisal/-a __PeTeR__
Aha hvala. Ja sj to bom tak pelu popravlat poblaščenemu serviserju, jz ne znam žal tko dobr šraufat... :?

Objavljeno: Po okt 29, 2007 6:47 pm
Napisal/-a Mad
__PeTeR__ je napisal/-a:Aha hvala. Ja sj to bom tak pelu popravlat poblaščenemu serviserju, jz ne znam žal tko dobr šraufat... :?
... če je res da so slabi batni obročki daj raje motor menjat ker te bo ceneje prišlo pa še 1.6 daš notri namesto 1.4 ;) za isto ceno ... L.p. Mad

Objavljeno: Po okt 29, 2007 7:02 pm
Napisal/-a __PeTeR__
A mi lohk kdo okvirno pove kolk me ta popravil lahk pride? Kolko pa bi stal 1.6 motor in kake spremembe vse bi moral naredit (tudi popravki v prometni)? Ste zihr, da je tako velka okvara motorja, ker slabše moči mašine nism opazu...

Objavljeno: Po okt 29, 2007 7:06 pm
Napisal/-a Gregamax
mi je en mehanik razlagal da je mel tak primer k je mel en športni filter gor z odduškom vret in mu je metalo tako olje vn in sta na koncu prišla do zaključka da mu ga je metalo vn zato ker je imel oddušek čist zapacan!

Objavljeno: Po okt 29, 2007 7:55 pm
Napisal/-a __PeTeR__
Oddušek sm redno čistum, sam vseen upam da je bolj kaka banalna stvar...

Objavljeno: Po okt 29, 2007 8:03 pm
Napisal/-a dms
lisko je napisal/-a:dihtunge jermeni & stuff pa še okol 150 evrov

To je pa pocen.Kje pa dobis dihtngo pa vse to za 150e? :) No nevem no,jest bi prec generalno naredu ce bi bla tok pocen.Names servisa,k bi me cenej prslo.

Objavljeno: Po okt 29, 2007 8:34 pm
Napisal/-a lisko
dms je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:dihtunge jermeni & stuff pa še okol 150 evrov

To je pa pocen.Kje pa dobis dihtngo pa vse to za 150e? :) No nevem no,jest bi prec generalno naredu ce bi bla tok pocen.Names servisa,k bi me cenej prslo.


Sej sem reku da sem pisu na pamet...za petko dizla je bla dihtunga za glavo 23 evrov ( kaj dost dražje ne sme bit za drug motor dihtunga je dihtunga.... poleg tega pride dihtunga za dizla dražje kot bencinarja..... ). Komplet tesnil 25 evrov ( tesnilo pokrova ventilov,tesnilo vakum pumpe, tesnila vbrizgalnih šob, tesnila samih šob,tesnilo termostata,semering za odmično,tefloni,tesnilo vodne črpalke in tesnila vijakov na pokrovo ventilov. ) In pa zobati jermen 35 evrov. Vse skupaj 82 evrov. In tok je bla cena zdej pr men. Pač mal vzameš telefon v roke in kličeš okol po trgovinah.... če maš kje še kakega poznanega pa še mal popusta.... pa je to to. Sej ne rabiš lih vseh delov v eni trgovini al pa vse na serviso nabavit.... pač znajd se morš.

Pol pač maš še vodno pumpo,navadn jermen,napenjalce,vodno pumpo,obročke,ležaje glavne gredi, ojnične ležaje.....ko maš tko daleč še sklopko menjaš.....štarter obnoviš,alternator.... in to pač pol vse skupaj nanese ene 400-500 evrov....... pa še tok dela pa maš 1000 evrov po malem za generalko. Ampak za tak denar se menja vse kar se tiče vitalnih delov.

Objavljeno: To okt 30, 2007 9:53 am
Napisal/-a PiLLLe
Ti avti imajo tudi ta problem, da ce so bili dalj casa vozeni na kratkih relacijah, se jim zaradi kondenza zamasi povratni vod (oddusek), in zaradi tega nastane pritisk znotraj masine, ki porine ven palcko za merjenje nivo olja, in tam zacne tudi pljuvati olje.