Stran 1 od 1

Poziv vsem lastnikom Renault 5

Objavljeno: Če nov 01, 2007 8:48 am
Napisal/-a lisko
Na petkah se lahko pojavi problem pri elektriki na motorju. In sicer kabli ki pridejo od motorja( grejo po uvodnici prek motorja) in grejo pod kiler kjer grejo v skupni vod. Tu v tem skupnem vodu ( kjer pride od motorja na karoserijo) se znajo zgodit težave( v tem razvodu) ....... motor se trese karoserija pa ne...in kabli se preribajo...avto se zna celo vžgat, Ker tam pride elektrika direkt od aku, ki gre na alternator za ta vod pa ni posebej varovalke. Zna pa tudi sam pognat štarter čeprav ni kluča v klučavnici.....Sam sem to razdrl in stanje je katastrofalno, od spokanih kablov do popolnoma preribane inštalacije.....

Svetujem vsem da to nemudoma razderete in po potrebi nadomestite stare kable z novimi, dobro izloriate in sestavite skupanj nazaj.

Men je pred pol leta v garaži všel naprej v steno.....nič jasn....pol vse vredu do sedaj ko sem ga sestavil nazaj....vse normaln po poskusni vožnji pa je na dvorišču sam (jaz sem bil 10 metrov stran kluč pa sem mel pri sebi) zaštartal sam za 10 sekund in vtihno....pri motorju sem samo malo zmrdal kable pa se je stvar ponovila....poleg tega da se je že smodilo vse...

Sam kot opozorilo vsem uporabnikom tega avta.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 8:58 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Ja vem kje tečejo kabli ampak si nisem mislil da se to dogaja.Še dobro da sem jo prodal. :EE

Objavljeno: Če nov 01, 2007 1:16 pm
Napisal/-a urosr
To samo pri dizlu, pri drugih petkah nism opazu tega problema.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 1:28 pm
Napisal/-a Pavka
Dobro, da so že redke :D :P

Objavljeno: Če nov 01, 2007 1:56 pm
Napisal/-a im nobody
bom jz pr svoji pogledu da se mi nebo kam odpelala :shock: :lol: :lol:

Objavljeno: Če nov 01, 2007 9:19 pm
Napisal/-a lisko
urosr je napisal/-a:To samo pri dizlu, pri drugih petkah nism opazu tega problema.


Ravnokar prebiram na drugem forumu da so tudi bencinci meli te probleme. Sicer pa.....če se je zgodlo pri dizlu..... zakaj se neb moglo pri bencinarju....in če se zgodi na eni se lahko na vseh...previdnost pa nikoli ni odveč.

Objavljeno: Če nov 01, 2007 9:28 pm
Napisal/-a Ivan36
Uau potem smo pa imeli srečo na Kitajcu saj jih je bilo 6 v uporabi pa nič mogoče ker so letniki 94 bu :?: ;) Drgač pa poznam te kable so res malo čukasto speljani. :D

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 9:56 am
Napisal/-a JoeLoe
Ma, to je nevarno... Si ne predstavljam, da grem menjat olje, pa se avto odpelje.... čez mene... :shock:

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 10:24 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Pa še ena stvar se spomnim da je bila problematična pri petkah spredaj so pokale vijačne vzmeti.Recimo jaz sem imel primer ko sem sedel v avtu(parkiranem)pa je spredaj na desni strani počila vzmet.Pa še en primer ko je imel znanec avto parkiran pred delavnico je videl kako se je avto usedel. :jao:

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 11:15 am
Napisal/-a Kleemen
A to se lohk zgodi sam pri petkah? :?

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 11:23 am
Napisal/-a lisko
Kleemen je napisal/-a:A to se lohk zgodi sam pri petkah? :?


DO zdaj še nisem slišal za kerga drugega.....poleg tega 30 let star fiček ni mel tko zjebanih kablov....

Objavljeno: So nov 03, 2007 12:48 am
Napisal/-a Niva13
:shock: zdaj me bo pa strah parkirat, ce bo kaka petka nasproti ;)

moram pa kolega obvestit, stalno ima neke tezave s svojo petko :?

Objavljeno: So nov 03, 2007 1:05 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Se mi zdi da je bila ta stara petka veliko boljši avto not njena naslednica.Kolega je imel prvi model Alpinko turbo 2 pa je bil živ luksus proti novejši. :vrum

Objavljeno: So nov 03, 2007 10:44 am
Napisal/-a urosr
Mal prevec ste vsi panični, to je prvi primer da sm sploh kdaj čul za kej takiga vem za vec primerov lagun ko so se same vžgale in zgorele, kot pa za petk ki bi imele preribane kable tam.

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 4:26 pm
Napisal/-a lantra18
JEREMIJA79 je napisal/-a:Pa še ena stvar se spomnim da je bila problematična pri petkah spredaj so pokale vijačne vzmeti.Recimo jaz sem imel primer ko sem sedel v avtu(parkiranem)pa je spredaj na desni strani počila vzmet.Pa še en primer ko je imel znanec avto parkiran pred delavnico je videl kako se je avto usedel. :jao:


Isto težavo so imele škode meni se je felicija sesedla ko sem čisto počasi zapeljal čez ležečega policaja mi je počila šalca na amortizerju kamor se vzmet naslanja tako da mi je zablokiralo kolesa ker se je šalca naslonila na gumo (šalca je bila okoli amortizerja popolnoma pregnita) še dobro da se je stvar zgodila pri nizki hitrosti. Čez cca 3 mesece se mi je ista stvar zgodila še zadaj samo takrat kolesa niso blokirala. spet pregnite šalce. aja avto je bil star 5 let in nikoli razbit

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 4:51 pm
Napisal/-a lantra18
še ena precej nevarna napaka pri starejših cliotih. Pri mojem službenem cliotu L.98 so se bremze začele obnašati zelo čudno še posebej v ovinkih. Opazil sem da so armirane gumjaste cevke (SPREDAJ) ki potekajo od šasije do zavorne čeljusti prepognjene in to obe na pribljižno istem mestu. Pregib je bil že tako načet da se je začela luščiti guma :? . Pogledal sem še pri parih kolegih ki so vozili enake avte (leto gor ali dol) in poglej poglej pri 3 avtih od 6tih so bile cevke že nacvikane.
Lastnikom teh avtov svetujem naj stvar pregledajo ker zna biti zadeva precej zoprna če cevka poči :shock: .

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 9:38 pm
Napisal/-a lisko
No evo. Tu je slika tega presečišča kablov...debel rdeč je stalni plus (preriban točno pod kablom, ki gre prek),beli, ki je že kr prežgan, je štarter (oz. signal štarterja) , debeli rjavi so grelne....rjav pa črn pa sta ventilator kilerja.

Slika

Za fedre že dolgo vem da so slabe pri renojih ampak se mi ni zdelo tske potrebe kot pri elektriki....

Objavljeno: Ne nov 04, 2007 10:20 pm
Napisal/-a Marsovček
lantra18 je napisal/-a:še ena precej nevarna napaka pri starejših cliotih. (...) Opazil sem da so armirane gumjaste cevke (SPREDAJ) ki potekajo od šasije do zavorne čeljusti prepognjene in to obe na pribljižno istem mestu. Pregib je bil že tako načet da se je začela luščiti guma :? .


Mene so zaradi takih cevk vrgli na tehničnem, kar se mi zdi čisto prav. Sicer bi se pa naj pregledale ob vsakem rednem servisu, tudi pri drugih avtomobilih.