Stran 1 od 1
Zabit iberlauf
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 8:36 am
Napisal/-a suhokranjec
Od mame polo 1.0 ima zabit iberlauf z neko belo-rumeno-rjavo maso, podobno smetani.
Se da spucat, sam to je kratkotrajna rešitev. Je pa šlaufek poln, pa še v filter za zrak rine.
Problem je ker se avto precej grdo zaganja v prostem teku.
Kaj je vzrok temu?
Avto je vožen pod rahlo pre nizkimi obrati za svojo prostornino.
Žre kar nekaj olja.
Vode pa ne vem, mislim da ne. (ni moj, pa ne vem točno)
Re: Zabit iberlauf
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 9:56 am
Napisal/-a JEREMIJA79
suhokranjec je napisal/-a:Od mame polo 1.0 ima zabit iberlauf z neko belo-rumeno-rjavo maso, podobno smetani.
Se da spucat, sam to je kratkotrajna rešitev. Je pa šlaufek poln, pa še v filter za zrak rine.
Problem je ker se avto precej grdo zaganja v prostem teku.
Kaj je vzrok temu?
Avto je vožen pod rahlo pre nizkimi obrati za svojo prostornino.
Žre kar nekaj olja.
Vode pa ne vem, mislim da ne. (ni moj, pa ne vem točno)
Sčistit oddušek pogledat nivo olja(da ga slučajno ni preveč)pa mal na avtocesto prepucat.

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 10:05 am
Napisal/-a JoeLoe
Smetana je lahko tudi rezultat puščanja hladilne tekočine v motor... zanič tesnilo glave.
Tam, na oddušku se uglavnem zbirajo oljni hlapi... lahko, da je motor res premalokrat bil segret na delovno temepraturo, samo, če se ta "smetana" spet hitro nabere, potem je možno, da tudi hladilno tekočino pije...
Če jo pije ali ne je tukaj bistven podatek.
Morda tudi mešanje olj lahko razlog za to. Če so v uporabi (in mislim, da je tako) minaralna olja in se jih pogosto menja (proizvajalca) se tudi lahko smetana naredi.
Dobro bi bilo lastnika/lastnico malo bolje zaslišat kaj se z avtom dogaja.
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 10:30 am
Napisal/-a JEREMIJA79
JoeLoe je napisal/-a:Smetana je lahko tudi rezultat puščanja hladilne tekočine v motor... zanič tesnilo glave.
Tam, na oddušku se uglavnem zbirajo oljni hlapi... lahko, da je motor res premalokrat bil segret na delovno temepraturo, samo, če se ta "smetana" spet hitro nabere, potem je možno, da tudi hladilno tekočino pije...
Če jo pije ali ne je tukaj bistven podatek.
Morda tudi mešanje olj lahko razlog za to. Če so v uporabi (in mislim, da je tako) minaralna olja in se jih pogosto menja (proizvajalca) se tudi lahko smetana naredi.
Dobro bi bilo lastnika/lastnico malo bolje zaslišat kaj se z avtom dogaja.
Žal je temu tako da ženska gleda samo dva števca v avtu in to sta števec za hitrost in bencin!!!Mislim da ti mama ne bo mogla nič kaj dosti povedat.Glede mešanja tekočin se strinjam s tabo ampak najprej naj poizkusi tako kot sem mu opisal gor,če pa bo še vedno smetana povsod potem pa ni druge.

Objavljeno: Pe nov 02, 2007 10:32 am
Napisal/-a JoeLoe
Jep, res je.
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 11:59 am
Napisal/-a suhokranjec
Sem pogledal nivo hladilne tekočine: Pod minimumom je, sam ni pa prazna. Tak da mal je pije. Dno posode je precej umazano, sam ko odpreš in pogledaš vidiš da v tekočini ne plava olje.
Avto je 90% vožen tako da se prižge, pelje 5km in vgasne.
Olja se dolivajo različnih proizvajalcev.
Na svečkah se nabirajo obloge, tak da so ble iz tega razloga menjane pred kratkim.
Problem trenutno pa je ta, da se zaganja pri prostem teku.
Kako se naj prepričam ali je tesnilo na glavi za menjat?
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 1:19 pm
Napisal/-a bass
suhokranjec je napisal/-a:Sem pogledal nivo hladilne tekočine: Pod minimumom je, sam ni pa prazna. Tak da mal je pije. Dno posode je precej umazano, sam ko odpreš in pogledaš vidiš da v tekočini ne plava olje.
Avto je 90% vožen tako da se prižge, pelje 5km in vgasne.
Olja se dolivajo različnih proizvajalcev.
Na svečkah se nabirajo obloge, tak da so ble iz tega razloga menjane pred kratkim.
Problem trenutno pa je ta, da se zaganja pri prostem teku.
Kako se naj prepričam ali je tesnilo na glavi za menjat?
Saj si sam odgovarjaš na svoja vprašanja. Ko se bo z avtom ravnalo kot je treba, bo tudi delal. Do takrat pa... veliko sreče.
Re: Zabit iberlauf
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 6:46 pm
Napisal/-a Pero
suhokranjec je napisal/-a:Od mame polo 1.0 ima zabit iberlauf z neko belo-rumeno-rjavo maso, podobno smetani.
Se da spucat, sam to je kratkotrajna rešitev. Je pa šlaufek poln, pa še v filter za zrak rine.
Problem je ker se avto precej grdo zaganja v prostem teku.
Kaj je vzrok temu?
Avto je vožen pod rahlo pre nizkimi obrati za svojo prostornino.
Žre kar nekaj olja.
Vode pa ne vem, mislim da ne. (ni moj, pa ne vem točno)
a se vozi vglavnem na kratke razdalje?
v 99% ni hladilna tekočina ampak je kondenz od vlage. Čisto normalen pojav za ta letni čas, sploh pa pri starejših modelih.
Če se zaganja je pa lahko kakšen ventil prostega teka ali loputa ali vleče kje zrak kjer ga nebi smel ali...itd...
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 7:30 pm
Napisal/-a Blueboy_RM
Sčisti vso nasnago v cevi ki jo vidiš in tudi pokrovček. Lahko da je treba tudi pokrov ventilov vzet dol pa spucat komplet. Drugače pa segrej avto dobt tko da pustiš laufat en čas da se ventilator vklop parkrat. Pol pa mal prepucaj mašino z višjimi obrati, ne pa pretiravat.
Objavljeno: Pe nov 02, 2007 11:49 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Praviš da je nekaj manj hladilne tekočine v ekspanzijski posodi, naredi naslednje avto mrzel zalaufi in vzemi pokrovček z ekspanzije in ga pusti laufat med tem pa glej če bo v posodi kej brbotalo(mehurčki)če bo je glava fuč.

Objavljeno: So nov 03, 2007 12:02 am
Napisal/-a Niva13
suhokranjec je napisal/-a:Sem pogledal nivo hladilne tekočine: Pod minimumom je, sam ni pa prazna. Tak da mal je pije. Dno posode je precej umazano, sam ko odpreš in pogledaš vidiš da v tekočini ne plava olje.
a ni tako, da nivo tekocine v ekspanzijski se ni nujno znak, da hladilni sistem pusca in ponavadi se pogleda nivo v hladilniku?
OFF:stevca za hitrost in bencin raje ne gledam, ker postanem slabe volje :P
Objavljeno: So nov 03, 2007 12:08 am
Napisal/-a lisko
Niva13 je napisal/-a:suhokranjec je napisal/-a:Sem pogledal nivo hladilne tekočine: Pod minimumom je, sam ni pa prazna. Tak da mal je pije. Dno posode je precej umazano, sam ko odpreš in pogledaš vidiš da v tekočini ne plava olje.
a ni tako, da nivo tekocine v ekspanzijski se ni nujno znak, da hladilni sistem pusca in ponavadi se pogleda nivo v hladilniku?
OFF:stevca za hitrost in bencin raje ne gledam, ker postanem slabe volje :P
Kakor pri kerem....... in pri petki in pri Jeepu ne morem pogledat v hladilnik.... ker je expanzijska višje..... in ko je v expanzijski željen nivo teče pri hladilniku prek.
Objavljeno: So nov 03, 2007 12:19 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Pri polu je tako,smo imeli primer pred tremi tedni !
Objavljeno: So nov 03, 2007 12:41 am
Napisal/-a Niva13
a tisto z mehurcki? pa je bilo samo tesnilo glave zanic ali glava zvita?
Objavljeno: So nov 03, 2007 12:45 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Glava zvita in to kr precej posledično pa tesnilo prepihano iz valja v vodni kanal.Aja pa pri večini VW lahko samo po tem veš kje je problem.
Objavljeno: So nov 03, 2007 12:51 am
Napisal/-a Niva13
sej za tist test z mehurcki sem ze brala tudi na forumih za Subaruje